1 1

 این دستگاه ثبت کننده به منظور برنامه نویسی مجهز به ارتباط بلوتوث است و عملکرد بی سیم آن می تواند برای ثبت اطلاعات از راه دور مفید باشد. از این دستگاه می توان برای انبار ، فضای کار ، آزمایشگاه ها ، انبار ، کابین هواپیما ، یخچال کامیون ، ظروف ذخیره سازی در حمل و نقل مواد غذایی / لجستیک / فرآوری استفاده شود. همچنین می توان در بیمارستان ، آزمایشگاه ، کارخانه یا سایر محیط های صنعتی استفاده شود. این دستگاه می تواند بهترین ابزار برای کنترل کیفیت باشد. محدوده دما  این دستگاه، در باره بین -30 تا 70 درجه سانتی گراد با وضوح 0.1 درجه سانتی گراد می باشد. این دستگاه می تواند بهترین ابزار برای کنترل کیفیت باشد. محدوده دما  این دستگاه، در باره بین -30 تا 70 درجه سانتی گراد با وضوح 0.1 درجه سانتی گراد می باشد. این دستگاه می تواند محدوده هشدار را بین -30 تا 70 درجه سانتی گراد اندازه گیری کند که قابل برنامه ریزی نیز می باشد. از مزایا این دستگاه می توان به LED دو رنگ به عنوان نشانگر وضعیت و زنگ و همچنین بارگیری داده ها به صورت بی سیم از طریق فناوری پیشرفته BLE 4.0  اشاره نمود. همچنین دارای دو پراب خارجی می باشد که در مدل های دیگر وجود ندارد. 



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 46 رای Book

مشخصات کلی دیتالاگر دما سنسور داخلی و اکسترنال با بلوتوث ای زد AZ 88361 : 

دستگاه ثبت کننده اطلاعات AZ88361، می تواند مقدار دما را در کل مدت زمان ورود به سیستم اندازه گیری کند. این دستگاه به منظور برنامه نویسی مجهز به ارتباط بلوتوث است و عملکرد بی سیم آن می تواند برای ثبت اطلاعات از راه دور مفید باشد. این دستگاه بهترین سیستم نظارت بر دما است. همچنین خروجی گزارش اندازه گیری به صورت یک فایل PDF و یک فایل CSV است.گزارش ها شامل خلاصه داده ها ، نمودار و داده های دقیق است که از مزایای این دستگاه می توان به صرفه جویی در هزینه خود و جمع آوری داده ها در چند ثانیه اشاره کرد. از دستگاه AZ88361 می توان در انبار ، فضای کار ، آزمایشگاه ها ، زیرزمین ، انبار شراب ، کابین هواپیما ، یخچال کامیون ، ظروف ذخیره سازی در حمل و نقل مواد غذایی / لجستیک / فرآوری ، جوجه کشی استفاده نمود.

همچنین می توان در بیمارستان ، آزمایشگاه ، کارخانه یا سایر محیط های صنعتی استفاده شود. از امکانات برتر این دستگاه به LCD بزرگ آن اشاره کرد که هر 5 ثانیه داده های واقعی را فراهم می کند و بارگیری داده ها به صورت بی سیم از طریق فناوری پیشرفته BLE 4.0  اشاره نمود همچنین LED دو رنگ به عنوان نشانگر وضعیت و زنگ، از مزایای این دستگاه ثبت کننده می باشد. می توان مقدار حداکثر و حداقل سوابق دمای گذشته را دید. این دستگاه حاوی 1 عدد باتری 3 ولت با طول عمر حدود 3 ماه است که وزن دستگاه حدود 70 گرم می باشد. اندازه متر این دستگاه به میزان 70(L) * 50(W) * 23(H) میلی متر و اندازه نمایشگر به میزان 30(L) * 18(W) می باشد. 

                           

مشخصات فنی دیتالاگر دما سنسور داخلی و اکسترنال با بلوتوث ای زد AZ 88361 : 

محدوده دما در این دستگاه، در بازه بین -30 تا 70 درجه سانتی گراد با وضوح 0.1 درجه سانتی گراد می باشد. این دستگاه می تواند دقت دما را حدود ± 0.5 درجه سانتی گراد اندازه گیری کند. اندازه متر این دستگاه به میزان 70(L) * 50(W) * 23(H) میلی متر و اندازه نمایشگر به میزان 30(L) * 18(W) می باشد. دمای کار دستگاه در بازه بین -30 تا 70 با دمای ذخیره سازی در محدوده بین -40 تا 85 درجه سانتی گراد می باشد. همچنین کارکرد RH٪ به میزان رطوبت < 90٪ با ذخیره سازی RH٪ به میزان رطوبت < 90٪ می باشد.

فاصله نمونه گیری بین 10 ثانیه تا 120 دقیقه با تأخیر به مدت 0 تا 1440 دقیقه به طول می انجامد. محدوده هشدار قابل برنامه ریزی در این دستگاه از -30 تا 70 درجه سانتی گراد با تأخیر هشدار از 0 تا 720 دقیقه می باشد. کلیدهای عملیاتی شامل 2 کلید (کلید شروع / توقف و حداکثر / حداقل کلید) با LED، برای ضبط و زنگ هشدار بالا / پایین می باشد.

 

لواز جانبی : 

پک استاندارد این دستگاه شامل، باتری ، کتابچه راهنمای کاربر ، جعبه کاغذ و ثبت کننده می باشد. همچنین دارای پروب خارجی دما VZ87P6AZ1 یا VZ87P6AZ2 که فقط برای این مدل موجود است.

0 ديدگاه براي دیتالاگر دما 2 کانال بلوتث دار

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *