1 1

مینی دماسنج نفوذی با پراب بلند برند تستو مدل TESTO 05601111 یک دماسنج ایمن، کوچک و با کاربری آسان می باشد که در هر جیبی به راحتی جای می گیرد و همیشه و در هر مکانی  آماده استفاده می باشند. این دستگاه بسیار پرکاربرد بوده و در بسیاری از مشاغل و صنایع مانند بخش مواد غذایی، صنعت داروسازی، تجارت، گرمایشی و تهویه مورد توجه کاربران قرار گرفته است. از مزیت های بزرگ این دماسنج های کوچک قابلیت اندازه گیری دما در هوا، مواد نرم، مواد پودری و مایعات می باشد. این دستگاه قابلیت اندازه گیری دما از 50- تا 250 درجه سانتی گراد را داراست و از دقت بالایی برخوردار می باشد.یک وسیله اندازه گیری ایمن، قابل اطمینان و بسیار سبک بوده که قابل استفاده در هر مکانی بوده و از دقت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. از مشخصات فنی و کاربردی این دستگاه می توان به کاربری ساده، با دوام، کاور محافظ گیره دار برای پراب، صفحه نمایش باکیفیت، نمایش میزان شارژ باتری، تعویض راحت باتری و انتخاب واحد اندازه گیری درجه سانتی گراد یا درجه فارنهایت اشاره کرد و در دمای 10- تا 50 درجه سانتی گراد به راحتی قابل استفاده می باشد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 149 رای Book

مشخصات کلی مینی دماسنج نفوذی با پراب بلند برند تستو مدل TESTO 05601111:

مینی دماسنج نفوذی با پراب بلند برند تستو مدل TESTO 05601111 یک دماسنج سبک، ایمن با دقت بسیار بالا می باشد و از آن جایی که اندازه گیری دما از جمله کارهایی است که روزانه در بخش مواد غذایی انجام می شود و تنها با اندازه گیری دقیق می توان کیفیت محصولات را کنترل و تضمین کرد، این دستگاه مناسب بوده و توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. این دستگاه از یک باتری پایین سلولی LR44 تغذیه می کند و قادر به نمایش میزان شارژ باتری در صفحه نمایش می باشد و این امر موجب یادآوری زمان تعویض باتری توسط کاربر می شود زیرا باتری ضعیف موجب خرابی دستگاه و کاهش دقت آن می شود. این دستگاه دارای LCD با قابلیت نمایش 1 ردیف داده و با کیفیت بالا می باشد که خواندن داده ها را بسیار راحت کرده است. یک کاور محافظ برای پراب این دستگاه طراحی شده است که مانع از آسیب رسیدن به پراب و همچنین کاربر می شود زیرا نوک آن تیز بوده و ممکن است موجب آسیب شخص شود و همچنین این کاور دارای یک گیره نگهدارنده می باشد به به راحتی به جیب و لباس کاربر متصل می شود و حمل آن را آسان می نماید.

این دستگاه دارای پراب به طول 213 میلی متر و رنگ آن سفید و نقره ای است.

دارای گواهینامه حفاظت IP67، درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

 

مشخصات فنی مینی دماسنج نفوذی با پراب بلند برند تستو مدل TESTO 05601111:

مینی دماسنج نفوذی با پراب بلند برند تستو مدل TESTO 05601111 قادر به اندازه گیری دما از 50- تا 250 درجه سانتی گراد با دقت ±1.0°C می باشد و دارای مشخصه هایی چون کاربری ساده، با دوام، کاور محافظ گیره دار برای پراب، صفحه نمایش باکیفیت، نمایش میزان شارژ باتری، تعویض راحت باتری و انتخاب واحد اندازه گیری درجه سانتی گراد یا درجه فارنهایت می باشد.

لوازم جانبی مینی دماسنج نفوذی با پراب بلند برند تستو مدل TESTO 05601111:

دارای لوازم جانبی از قبیل کاور محافظ گیره دار برای پراب، باتری و پروتکل کالیبراسیون می باشد که به طور استاندارد در بسته بندی دستگاه قرار دارند و به کاربر ارائه می شود.

0 ديدگاه براي دماسنج میله ای 21 سانتی متر

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *