1 1

مینی دماسنج نفوذی استاندارد برند تستو مدل TESTO 05601110 یک دماسنج ایمن، کوچک و با کاربری آسان می باشد که در هر جیبی به راحتی جای می گیرد و همیشه و در هر مکانی  آماده استفاده می باشند. این دستگاه بسیار پرکاربرد بوده و در بسیاری از مشاغل و صنایع مانند بخش مواد غذایی، صنعت داروسازی، تجارت، گرمایشی و تهویه مورد توجه کاربران قرار گرفته است. از مزیت های بزرگ این دماسنج های کوچک قابلیت اندازه گیری دما در هوا، مواد نرم، مواد پودری و مایعات می باشد. این دستگاه قابلیت اندازه گیری دما از 50- تا 150 درجه سانتی گراد را داراست و از دقت بالایی برخوردار می باشد.یک دماسنج سبک، ایمن با دقت بسیار بالا می باشد و از آن جایی که اندازه گیری دما از جمله کارهایی است که روزانه در بخش مواد غذایی انجام می شود و تنها با اندازه گیری دقیق می توان کیفیت محصولات را کنترل و تضمین کرد، این دستگاه مناسب بوده و توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. ویژگی های موثر این دستگاه عبارتند از: کاربری ساده، با دوام، کاور محافظ گیره دار برای پراب، صفحه نمایش باکیفیت، نمایش میزان شارژ باتری، تعویض راحت باتری و انتخاب واحد اندازه گیری درجه سانتی گراد یا درجه فارنهایت.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 39 رای Book

مشخصات کلی مینی دماسنج نفوذی استاندارد برند تستو مدل TESTO 05601110:

مینی دماسنج نفوذی استاندارد برند تستو مدل TESTO 05601110 یک وسیله اندازه گیری دقیق برای اندازه گیری دمای داخلی مواد به طور تماسی می باشد که بسیار ایمن و سبک بوده و به راحتی در هر مکانی از جمله آشپزخانه ها، انبار های مواد غذایی، رستوران ها، فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و هر مکان دیگری که اندازه گیری دما در آن امری حیاتی می باشد، قابل استفاده است. این دستگاه از یک باتری پایین سلولی LR44 تغدیه می کند و دارای یک صفحه نمایش LCD با نمایش 1 ردیف داده بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. این دستگاه دارای نمایشگر کاهش باتری می باشد که علاوه بر اینکه زمان مناسب تعویض باتری را گوشزد می کند از خراب شده دستگاه و خطای اندازه گیری جلوگیری می نماید. یک کاور محافظ برای پراب این دستگاه طراحی شده است که مانع از آسیب رسیدن به پراب و همچنین کاربر می شود زیرا نوک آن تیز بوده و ممکن است موجب آسیب شخص شود و همچنین این کاور دارای یک گیره نگهدارنده می باشد به به راحتی به جیب و لباس کاربر متصل می شود و حمل آن را آسان می نماید. در صورت شرایط محیطی نا مناسب و یا استفاده نادرست، دستگاه از حالت نرمال خارج می شود و نیاز به کالیبره شدن دارد در نتیجه قابلیت کالیبراسیون موجود در این دستگاه توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.

این دستگاه دارای پراب به طول 133 میلی متر و رنگ آن سفید و نقره ای است.

دارای گواهینامه حفاظت IP67، درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

 مشخصات فنی مینی دماسنج نفوذی استاندارد برند تستو مدل TESTO 05601110: 

قابلیت اندازه گیری مقادیر دما از 50- تا 150 درجه سانتی گراد با دقت ±1.0°C را داراست و دارای مزایایی چون کاربری ساده، با دوام، کاور محافظ گیره دار برای پراب، صفحه نمایش باکیفیت، نمایش میزان شارژ باتری، تعویض راحت باتری و انتخاب واحد اندازه گیری درجه سانتی گراد یا درجه فارنهایت می باشد. دمای محیطی مناسب برای استفاده از این دستگاه از 10- تا 50 درجه سانتی گراد می باشد.

 

لوازم جانبی مینی دماسنج نفوذی استاندارد برند تستو مدل TESTO 05601110:

مینی دماسنج نفوذی استاندارد برند تستو مدل TESTO 05601110 دارای لوازم جانبی از قبیل کاور محافظ گیره دار برای پراب، باتری و پروتکل کالیبراسیون می باشد که به طور استاندارد در بسته بندی دستگاه قرار دارند و به کاربر ارائه می شود.

0 ديدگاه براي ترمومتر نفوذی 150 درجه

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *