1 1


امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 66 رای Book

دسیبل متر و صوت سنج دیجیتال برند مستک مدل  MASTECH MS6708ابزاری ایمن، قابل اطمینان و قابل حمل می باشد که کاربری آسان داشته و با یک دست قابل استفاده است. از ویژگی های موثر و کاربردی این دستگاه می توان به صفحه نمایش با قابلیت نمایش تا عدد 2000، تنظیم رنج خودکار و دستی، خاموش شدن خودکار، اندازه گیری مقدار ماکزیمم، نمایشگر مقدار خارج از محدوده، نمایشگر نمودار میله ای به صورت آنالوگ، نمایش کاهش باتری، ثابت نگهداشتن داده ها، نور پس زمینه، سرعت نمونه برداری 2 بر ثانیه، توزین A / C، حالت اندازه گیری سریع(Fast)  با 125 میلی ثانیه و حالت اندازه گیری آهسته (Slow) با 1 ثانیه اشاره کرد.

 

مشخصات کلی دسیبل متر و صوت سنج دیجیتال برند مستک مدل  :MASTECH MS6708

دسیبل متر و صوت سنج دیجیتال برند مستک مدل  MASTECH MS6708از دقت بسیار بالایی برخوردار بوده و توانسته جایگاه مناسبی را در میان کاربران از آن خود کند. این دستگاه از 4 باتری 1.5 ولت AAA تغدیه می کند و دارای دو حالت سریع و آهسته برای اندازه گیری است که با توجه به مکان مورد نظر قابل انتخاب هستند و همچنین شدت صوت در این دستگاه را می توان با توجه به وزن های مختلف A و C اندازه گیری کرد. صوت سنج MS6708 دارای یک صفحه نمایش با نور پس زمینه می باشد که به منظور تسهیل کار در مکان های تاریک و همچنین کاهش خطای کاربر تعبیه شده است. به منظور صرفه جویی درانرژی و همچنین افزایش طول عمر باتری دستگاه و همچنین لیزر آن پس از گذشت چند ثانیه به طور خودکار خاموش خواهند شد. سرعت اندازه گیری این دستگاه بسیار بالا بوده و برابر 2 بر ثانیه می باشد که از دستگاه های پر سرعت در اندازه گیری صوت محصوب می شود. از دیگر قابلیت های  این دستگاه می توان به نمایش کاهش باتری اشاره کرد که زمان مناسب برای تعویض باتری را مشخص می کند و از آن جایی که باتری ضعیف به دستگاه آسیب زده و موجب افزایش خطا در اندازه گیری می شود، این قابلیت حایز اهمیت است. این دستگاه همچنین قادر به نمایش داده ها به صورت نمودار می باشد که موجب فهم و مقایسه بهتر داده ها شده و خطا های محاسباتی را کاهش می دهد.

ابعاد این دستگاه برابر 29 x 60 x 193 میلی متر، وزن دستگاه به همراه باتری برابر با 222 گرم و رنگ آن سبز و مشکی است.

دسیبل متر و صوت سنج دیجیتال برند مستک مدل  MASTECH MS6708دارای گواهینامه های CE / ETL / RoHS، درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی دسیبل متر و صوت سنج دیجیتال برند مستک مدل  :MASTECH MS6708

دسیبل متر و صوت سنج دیجیتال برند مستک مدل  MASTECH MS6708قادر به اندازه گیری شدت صوت از 30 تا 130 دسی بل با دقت 1.5± دسی بل می باشد و دارای شدت حرکتی دستگاه 50 دسی بل و رنج فرکانس آن بین 30 هرتز تا 8 کیلو هرتز است.

دسیبل متر و صوت سنج دیجیتال برند مستک مدل  MASTECH MS6708 دارای مشخصات فنی و کاربردی از قبیل صفحه نمایش با قابلیت نمایش تا عدد 2000، تنظیم رنج خودکار و دستی، خاموش شدن خودکار، اندازه گیری مقدار ماکزیمم، نمایشگر مقدار خارج از محدوده، نمایشگر نمودار میله ای به صورت آنالوگ، نمایش کاهش باتری، ثابت نگهداشتن داده ها، نور پس زمینه، سرعت نمونه برداری 2 بر ثانیه، توزین A / C، حالت اندازه گیری سریع(Fast)  با 125 میلی ثانیه و حالت اندازه گیری آهسته (Slow) با 1 ثانیه می باشد.

0 ديدگاه براي دسیبل متر صوت سنج

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *