1 1

نور سنج و لوکس متر دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6610 یک نور سنج چند منظوره دارای رابط کاربری آسان است و به راحتی با یک دست قابل استفاده است. در علم نور سنجی واحد اندازه گیری لوکس نشان دهنده میزان شدت نوری است که توسط چشم غیر مصلح قابل تشخیص می باشد و در صورتی که مقدار آن از حد متعارف خارج باشد یعنی هنگامی که زیادتر یا کمتر از مقدار استاندارد باشد به چشم افراد حاضر در آن مکان آسیب می زند. این دستگاه قابلیت اندازه گیری تا 50 هزار Lux را داراست که با دقت بسیار بالایی صورت می پذیرد. وسیله ای سبک و قابل حمل است که برای ارزیابی شدت نور و میزان روشنایی یک محیط است زیرا میزان نور یک محیط تاثیر به سزایی در افراد حاضر در آن مکان دارد و میزان و کیفیت فعالیت های افراد را افزایش می دهد. این دستگاه دارای مزایای قابل ذکری از قبیل نمایش تا عدد 2000، ثابت نگهداشتن داده ها، نمایش کاهش باتری و سنسور فتو دیود سیلیکونی با آشکارساز نوری است.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 21 رای Book

مشخصات کلی نور سنج و لوکس متر دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6610 :

نور سنج و لوکس متر دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6610 یک وسیله ایمن، قابل اعتماد و مناسب جهت اندازه گیری و تنظیم نور محیط است و در هر مکانی که میزان نور آن مهم باشد یافت می شود مانند لابراتوار های عکاسی، فیلبرداری، صنایع بهداشت و پزشکی، مرغداری ها، گلخانه ها، مراکز تحقیقات، مدارس، کارخانه ها، بیمارستان ها، ادارات، منازل، سوپرمارکت ها، کتابخانه ها، فروشگاه ها، نمایشگاه ها، پرورش گیاه و مراکز آموزشی. این دستگاه دارای یک باتری 9 ولت 6F22 به عنوان منبع تغذیه و یک نمایشگر LCD با قابلیت نمایش تا عدد 2000 می باشد. نمایش کاهش باتری از دیگر مزایای نور سنج MS6610 می باشد که زمان تعویض باتری را به کاربر اعلام کرده و مانع از خرابی دستگاه می شود زیرا باتری ضعیف به دستگاه آسیب رسانده و موجب خطا در اندازه گیری می شود.

ابعاد این دستگاه برابر 43 x 89 x 170 میلی متر، ابعاد سنسور برابر 21 x 52 x 83 میلی متر، وزن دستگاه به همراه باتری برابر با 180 گرم و رنگ آن مشکی است.

نور سنج و لوکس متر دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6610 دارای گواهینامه های CE / ETL / RoHS، درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی نور سنج و لوکس متر دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6610 :

نور سنج و لوکس متر دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6610 قادر به اندازه گیری تا 50 هزار Lux با دقت ±(5.0 %+2) می باشد و دارای مشخصات فنی و کاربردی متفاوتی از جمله نمایش تا عدد 2000، ثابت نگهداشتن داده ها، نمایش کاهش باتری و سنسور فتو دیود سیلیکونی با آشکارساز نوری می باشد.

0 ديدگاه براي نورسنج و LUX متر دیجیتال

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *