1 1

نورسنج بنتک مدل GM2010 قابلیت اندازه‌گیری روشنایی را 200000 لوکس و دما را تا 40 درجه سانتیگراد دارد. البته می‌تواند نور و دما را با واحدهای فوت کندل (FC) و فارنهایت نیز اندازه بگیرد. علاوه بر مقادیر ماکزیمم و مینیمم روشنایی و دما می‌تواند مقادیر تفاضل روشنایی˛ یکپارچگی و متوسط آن را نیز بسنجد. این ابزار از دو نوع ذخیره سازی خودکار و ذخیره سازی دستی پشتیبانی می‌کند. دارای پورت USB بوده و قابلیت اتصال به کامپیوتر و لپ‌تاپ را نیز دارد. صفحه نمایش LCD این نورسنج دارای نور پس زمینه و نمایشگر مصرف باتری نیز می‌باشد. علاوه بر این کاربر خود می‌تواند زمان خاموشی خودکار را نیز تنظیم کند. از ویژگی‌های دیگر این ابزار می‌توان به قابلیت نگه داشتن داده‌ها را روی صفحه نمایش اشاره کرد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 63 رای Book

مشخصات کلی لوکس متر - فوت کندل متر دیجیتال برند بنتک BENETECH GM1020 : 

نورسنج بنتک مدل GM2010 با قابلیت اندازه‌گیری روشنایی در بازه‌ایی وسیع و با دو واحد لوکس و فوت کندل قابل استفاده در منابع الکترواپتیکی˛ آموزشی و تحقیقاتی˛ متالوژی˛ بازرسی صنعتی و همچنین تحقیقات کشاورزی و کنترل روشنایی است. صفحه نمایش این ابزار از نوع LCD بزرگ و با کیفیت است که کاربر می‌تواند نور صفحه نمایش را نیز روی این ابزار فعال کند تا قرائت مقادیر اندازه‌گیری راحتتر شود. ویژگی متمایزکننده این ابزار این است که زمان خاموشی خودکار توسط کاربر قابل تنظیم می‌باشد

در این نورسنج باید از 2 باتری AAA استفاده کنید. این باتری‌ها می‌توانند تا 10 ساعت به طور مداوم کار کنند. علاوه براین روی بدنه نورسنج یک پورت USB قرار دارد امکان اتصال آن به کامپیوتر هم فراهم شده است. این ابزار دارای استاندارد CE نیز می‌باشد.

مشخصات فنی و عملکردی لوکس متر - فوت کندل متر دیجیتال برند بنتک BENETECH GM1020 : 

نورسنج GM2010 می‌تواند روشنایی را از 0 تا 200000 لوکس و دما را از 0 تا 40 درجه سانتیگراد اندازه‌گیری کند. دقت اندازه‌گیری روشنایی برای کمتر از 10000 لوکس برابر با rdg3%± و برای بیشتر از 10000 برابر با rdg4% ± است. دقت اندازه‌گیری دما نیز برابر با 1± درجه سانتیگراد می‌باشد. علاوه بر این می‌توان بعد از هر سنجش دما و روشنایی˛ مقدار اندازه‌گیری شده را روی صفحه نگه داشت. المنت فوتوالکتریک این نورسنج از نوع دیود سیلیکونی و پروپ سنجش دمای آن از نوع ترمیستور NTC می‌باشد.

واحدهای اندازه‌گیری دما و روشنایی می‌توانند به فارنهایت و فوت کندل نیز تغییر یابند. این ابزار در حالت ذخیره سازی خودکار تا 1900 گروه داده و در حالت ذخیره‌سازی دستی نیز تا 60 گروه از داده‌ها را می‌تواند ذخیره کند و از میان نیز می‌تواند تفاوت در روشنایی اندازه‌گیری شده˛ ماکزیمم و مینیمم دما و روشنایی˛ متوسط روشنایی و یکپارچگی روشنایی را نیز بسنجد. نرخ نمونه برداری این ابزار 2 بار در هر ثانیه است. بازه دما و رطوبت کاری نیز برابر با 0 تا 40 درجه سانتیگراد و RH% 10-90 است.

0 ديدگاه براي لوکس متر 200 هزار لوکس

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *