1 1

فاصله سنج لیزری 100 متری دیجیتال برند یونیتی مدلUNI-T UT392B  ابزاری بسیار سبک و ایمن با کاربری آسان است که به منظور اندازه گیری فاصله، طول، عرض، ارتفاع، مساحت، حجم و اندازه گیری فیثاغورث طراحی و ساخته شده است که به دلیل قابلیت تشخیص تراز بودن که یک مزیت قابل توجه محصوب می شود توانسته جایگاه مناسبی در میان دستگاه های مشابه خود کسب کند. این دستگاه قادر به اندازه گیری تا فاصله حداکثر 100 متر می باشد که از دقت بسایر بالایی برخوردار می باشد و موجب تسهیل و تسریع در کار ها شده و خطا های اندازه گیری را کاهش می دهد. این دستگاه قابلیت اندازه گیری موارد ذکر شده با واحد های اندازه گیری اینچ، فوت و متر را داراست که محاسبات را برای کاربر در شرایط متفاوت آسان تر می کند.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 28 رای Book

فاصله سنج لیزری 100 متری دیجیتال برند یونیتی مدلUNI-T UT392B  یک وسیله اندازه گیری برای پارامتر های وابسته به طول می باشد که توانسته کار را برای تکنسین ها تا میزان قابل توجهی آسان کند وموجب شود محاسبات با سرعت و دقت بیشتر و بدون نیاز به قلم کاغد انجام شود. از مزایای کاربردی این دستگاه می توان به خاموش شدن خودکار دستگاه و لیزر آن، زنگ هشدار خودکار، اندازه گیری به طور پیوسته، محاسبه مقادیر جمع و تفریق، اندازه گیری مقادیر مینیمم / ماکزیمم، کالیبراسیون خودکار، ذخیره داده ها تا 30 گروه، نشانگر میزان شارژ باتری، نور پس زمینه صفحه نمایش، لیزر کلاس 2 با طول موج از 620 تا 680 نانو متر و توان کمتر از 1 میلی وات اشاره کرد. شرایط محیطی مناسب برای استفاده از این دستگاه شامل دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی 85 درصد می باشد.

 

مشخصات کلی فاصله سنج لیزری 100 متری دیجیتال برند یونیتی مدلUNI-T UT392B  :

فاصله سنج لیزری 100 متری دیجیتال برند یونیتی مدلUNI-T UT392B  ابزاری کاربردی است که در بسیاری از صنایع و مشاغل از جمله طراحی دکوراسیون داخلی، معماری، عمران و ساختمان سازی، حمل و نقل، کشت گلخانه ای، کشاورزی، باغبانی، آتش نشانی و بسیاری از مشاغل دیگر که نیاز به اندازه گیری طول های مختلف با سرعت زیاد و بدون نیاز به محاسبات کاغذی دارد مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه از 2 باتری قلیایی 1.5 ولت AAA تغذیه می کند که دارای طول عمری برای اندازه گیری تا 8000 بار می باشد و همچنین دارای یک صفحه نمایش با نور پس زمینه می باشد که به منظور تسهیل کار در مکان های تاریک و همچنین کاهش خطای کاربر تعبیه شده است. قابلیت نمایش کاهش باتری زمان مناسب تعویض باتری را به کاربر متذکر می شود زیرا باتری ضعیف به دستگاه آسیب زده و از خطای بالایی در اندازه گیری برخوردار می باشد. در صورت عدم استفاده از دستگاه پس از 150 ثانیه و لیزر آن پس از گذشته 20 ثانیه به طور خودکار خاموش می شود و در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و موجب افزایش طول عمر باتری می شود. قابلیت تشخیص تراز بودن از طریق یک تراز حبابی بر روی بدنه از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه است که به کاربر در تراز کردن اجسام مختلف یاری می رساند.

ابعاد این دستگاه برابر 25 x 50 x 112 میلی متر، وزن دستگاه به همراه باتری برابر با 84 گرم و رنگ آن قرمز و خاکستری است.

فاصله سنج لیزری 100 متری دیجیتال برند یونیتی مدلUNI-T UT392B  دارای درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی فاصله سنج لیزری 100 متری دیجیتال برند یونیتی مدلUNI-T UT392B  :

فاصله سنج لیزری 100 متری دیجیتال برند یونیتی مدلUNI-T UT392B  قادر به اندازه گیری در فاصله 0.05 تا 100 متر با دقت 2.0± میلی متر می باشد و مشخصات فنی آن به شرح زیر است: خاموش شدن خودکار دستگاه و لیزر آن، زنگ هشدار خودکار، اندازه گیری به طور پیوسته، محاسبه مقادیر جمع و تفریق، اندازه گیری مقادیر مینیمم / ماکزیمم، کالیبراسیون خودکار، ذخیره داده ها تا 30 گروه، نشانگر میزان شارژ باتری، نور پس زمینه صفحه نمایش، لیزر کلاس 2 با طول موج از 620 تا 680 نانو متر و توان کمتر از 1 میلی وات اشاره کرد و در دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی 85 درصد قابل استفاده می باشد.

0 ديدگاه براي متر لیزری صد 100 متری

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *