1 1

متر لیزری غیر تماسی 80 متر برند مستک مدل MASTECH MS6408 یک وسیله اندازه گیری قابل اطمینان و جیبی می باشد که کاربران زیادی را در حیطه های گوناگون به خود جذب کرده و قابلیت اندازه گیری طول، مساحت، حجم و محاسبات فیثاغورث را دارد. استفاده از این دستگاه بسیار ساده بوده و برای افراد مبتدی نیز مناسب می باشد به گونه ای که تنها با یک دکمه قابلیت اندازه گیری و محاسبه داده ها را داراست. این دستگاه قادر به اندازه گیری موارد ذکر شده در فاصله 80 متر می باشد و توسط واحد های اندازه گیری متر، فوت و اینچ قادر به نمایش داده ها می باشد که با دقت قابل ملاحظه ای اندازه گیری صورت می پذیرد. به کمک این دستگاه کاربران قادر به اندازه گیری طول های مختلف با سرعت زیاد و بدون نیاز به محاسبات کاغذی می باشند که این امر موجب راحتی کار و کاهش خطاهای محاسباتی می شود.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 28 رای Book

متر لیزری غیر تماسی 80 متر برند مستک مدل MASTECH MS6408 ابزاری ایمن، کارآمد وقابل حمل است که از دقت بسیار بالایی برخوردار بوده و کار را برای کاربران ساده و سریع کرده است و توانسته جایگاه مناسبی را در صنعت ساختمان سازی و راه سازی از آن خود کند. از مشخصات فنی و کاربردی این دستگاه می توان به اندازه گیری متداوم، محاسبه مصاحت و حجم، انجام عملیات اصل فیثاغورث، عملکرد جمع و تفریق داده ها، اندازه گیری مقدار ماکزیمم / مینیمم، نور پس زمینه صفحه نمایش، لیزر کمکی، لیزر کلاس 2 با طول موج 635 نانومتر، ذخیره داده ها تا 30 گروه، خاموش خودکار و قطع خودکار لیزر اشاره کرد.

 

مشخصات کلی متر لیزری غیر تماسی 80 متر برند مستک مدل MASTECH MS6408:

متر لیزری غیر تماسی 80 متر برند مستک مدل MASTECH MS6408 یک دماسنج ایمن، قابل حمل و قابل اعتماد است که به علت توانایی اندازه گیری از فاصله دور موجب کاهش خطرات احتمالی می شود. متر لیزری MS6408 دارای کاربرد های مختلفی در صنایع و مشاغل گوناگون از جمله طراحی داخلی و خارجی، ساخت و ساز، نظارت بر کارخانه، کارشناسان بیمه، بازرسی مهندسی، جمع آوری شواهد تصادفات رانندگی، توسعه املاک و مستغلات، ارزیابی آتش سوزی و موارد مشابه دیگر می باشد. این دستگاه از 2 باتری 1.5 ولت AAA به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند و دارای صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه مناسب برای مکان های تاریک و یا کم نور طراحی شده است. به دلیل کاهش در مصرف انرژی و افزایش طول عمر دستگاه، خود دستگاه پس از گذشت 150 ثانیه خود دستگاه و لیزر آن بعد از 20 ثانیه به طور خودکار خاموش خواهد شد. از مزایای قابل توجه این دستگاه می توان به نمایش تراز اجسام اشاره کرد که کمک بزرگی در معماری، عمران و ساختمان سازی بوده و توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.

ابعاد این دستگاه برابر 27 x 52 x 112 میلی متر، وزن دستگاه به همراه باتری برابر با 120 گرم و رنگ آن سبز و مشکی است.

متر لیزری غیر تماسی 80 متر برند مستک مدل MASTECH MS6408 دارای گواهینامه های CE / ETL / FDA / RoHS، درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی متر لیزری غیر تماسی 80 متر برند مستک مدل MASTECH MS6408:

متر لیزری غیر تماسی 80 متر برند مستک مدل MASTECH MS6408 قادر به اندازه گیری پارامتر های وابسته به طول در فاصله ای برابر 80 متر با دقت ±2.0 می باشد که از امکانات ویژه ای از قبیل اندازه گیری متداوم، محاسبه مصاحت و حجم، انجام عملیات اصل فیثاغورث، عملکرد جمع و تفریق داده ها، اندازه گیری مقدار ماکزیمم / مینیمم، نور پس زمینه صفحه نمایش، لیزر کمکی، لیزر کلاس 2 با طول موج 635 نانومتر، ذخیره داده ها تا 30 گروه، خاموش خودکار و قطع خودکار لیزر بهره مند می باشد.

0 ديدگاه براي متر لیزری 80 متر دیجیتال

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *