1 1

10%

اُسیلوسکوپ ذخیره ساز و مولتی متر جیبی 50 مگا هرتز تک کانال UTD1050CL برند یونیتی ابزاری مقرون به صرفه، کم وزن با پنل کاربری ساده و طراحی جیبی شکل ترکیبی از اُسیلوسکوپ و مولتی متر در یک دستگاه می باشد. این اُسیلوسکوپ دارای یک کانال ورودی است و پهنای باند آن 50 مگا هرتز می باشد. زمان آماده به کار آن کمتر از 7 نانو ثانیه و سرعت نمونه برداری آن 250 مگا سمپل در هر ثانیه می باشد که می تواند سیگنال های سریع را ثبت کند. از قابلیت های مولتی متر این محصول می توان به قابلیت اندازه گیری ولتاژ AC/DC تا 400 ولت ؛ جریان AC/DC تا 4 آمپر؛ مقاومت تا 40 مگا اهم؛ و ظرفیت خازنی تا 100 میکرو فاراد اشاره کرد. مولتی متر این دستگاه اتو رنج بوده و نمایشگر آن 4000 رقمی می باشد. از ویژگی های قابل توجه این اُسیلوسکوپ می توان به تنظیم خودکار؛ نمایشگر 3.5 اینچی رنگی و سیاه سفید ؛ نرم افزار کامپیوتری مخصوص دستگاه با قابلیت ارتقا ؛ عمق حافظه 12Kpts ؛ مقیاس کاملا خودکار؛ مینی پورت USB ؛ قابلیت عکس از صفحه ؛ و ذخیره تنظیمات ، شکل موج و bitmap با قابلیت باز پخش موج های ذخیره شده اشاره کرد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 73 رای Book

اُسیلوسکوپ ذخیره ساز و مولتی متر جیبی 50 مگا هرتز تک کانال UTD1050CL برند یونیتی طبق الزامات ایمنی دستگاه های اندازه گیری IEC61010-1, Overvoltage CAT600V and Pollution Degree II طراحی و ساخته شده است که موجب اطمینان خاطر کاربر از ایمنی دستگاه می شود.

کاربران این دستگاه می توانند بدون نیاز به آموزش قبلی و یا کار مدت طولانی با دستگاه از آن استفاده کنند و  برای تسریع در تنظیم دستگاه و تسهیل اندازه گیری ، کلید AUTO را مستقیماً فشار دهند. جهت تسریع کالیبراسیون و اندازه گیری، کاربر می تواند تنها با فشار دادن دکمه AUTO بطور مستقیم از شکل موج و تنظیمات مناسب بهره مند شود. در عین حال، دکمه SHIFT تعبیه شده روی این اسیلوسکوپ به کاربر این امکان را می دهد که با ترکیب این دکمه با سایر دکمه ها از منوهای این دستگاه به راحتی استفاده نماید. علاوه بر سهولت استفاده ، این محصول به علت عملکرد عالی آن و قابلیت های قدرتمندی از جمله حالت های متعدد تریگر شدن و قابلیت آنالیز دقیق که موجب ثبت و آنالیز بسیار راحت شکل موج های مختلف شده است و همچنین نمایشگر رنگی و سیاه سفید با رزولوشن و کنتراست بالا و قابلیت انجام محاسبات ریاضی که سبب مشاهده دقیق و سریع شکل موج ها و عیب یابی سریع مشکل سیگنال شده است، آن را به ابزاری ایده آل و ویژه میان کاربران تبدیل کرده است.

 

قابلیت ذخیره ، ثبت ، و باز پخش شکل موج ؛ مدل های تریگر شدن لبه، پهنای پالس ، ویدئو و اسلوپ ؛ تنظیم خودکار دستگاه ؛ باتری قابل شارژ ؛ نرم افزار مخصوص دستگاه جهت آنالیز داده ها و تهیه گزارش خروجی با قابلیت ارتقا ؛ قابلیت بازگشت به تنظیمات کارخانه ؛ منو چند با زبانه ؛ قابلیت تنظیم خودکار دستگاه ؛ اندازه گیری خودکار ؛ و تغییر پایه زمانی سیگنال جهت تسریع یا کاهش سرعت اسکن کردن در محدوده 5ns/div ~ 50s/div از دیگر ویژگی های قابل توجه این اُسیلوسکوپ می باشد .

زمان آماده به کار این اُسیلوسکوپ کمتر از 7 نانو ثانیه و سرعت نمونه برداری در زمان واقعی 250 مگا سمپل در هر ثانیه می باشد که می تواند سریع ترین سیگنال را ضبط کند. این قابلیت موجب افزایش سرعت استفاده از دستگاه می شود و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن پس از روشن کردن دستگاه اندازه گیری خود را انجام دهد. علاوه براین، قابلیت تنظیم زمان توقف نیز برای کاربر فراهم شده است که این امکان را به شما می دهد تا وقت کافی جهت مشاهده شکل موج های پیچیده داشته باشید. زمان توقف به معنای تنظیم چرخه کسب اطلاعات اسیلوسکوپ است یعنی چندین چرخه شکل موج پیچیده و در نتیجه قابلیت انجام همگام سازی.

 

مشخصات کلی اُسیلوسکوپ و مولتی متر جیبی 50 مگا هرتز تک کانال یونیتی UNI-T UTD1050CL:

اُسیلوسکوپ ذخیره ساز و مولتی متر جیبی 50 مگا هرتز تک کانال UTD1050CL برند یونیتی ابزاری دقیق با کارایی بالا جهت انجام اندازه گیری های مختلف می باشد .

منبع تغذیه این دستگاه یک عدد باتری 7.4 ولتی 3600 میلی آمپرساعت قابل شارژ می باشد. علاوه بر این شما می توانید از آداپتور DC با برق 100 تا 240 ولت AC و فرکانس کاری 50 تا 60 هرتز جهت تامین برق مورد نیاز دستگاه استفاده کنید. صفحه نمایش بکار رفته در این دستگاه از نوع TFT LCD رنگی و سیاه و سفید با سایز 3.5 اینچ است که رزولوشن و کنتراست بالایی دارد و در نتیجه وضوج تصویر بالایی را برای کاربر فراهم می کند. این دستگاه دارای پورت مینی USB و یک ورودی آنالوگ می باشد.

اقلام همراه این دستگاه شامل یک عدد پراب ؛ سیم برق ؛ آداپتور ؛ کابل USB ؛ مبدل ولتاژ / جریان ؛ و تست لید می باشد.

ابعاد این دستگاه  49 x 118 x 199 میلی متر ، سایز صفحه نمایش TFT LCD آن 3.5 اینچ ، وزن آن 0.9 کیلو گرم، و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری است.

اُسیلوسکوپ ذخیره ساز و مولتی متر جیبی 50 مگا هرتز تک کانال UTD1050CL برند یونیتی دارای تاییدیه  CE اتحادیه اروپا و تاییدیه ایمنی لوازم الکترونیکی RoHS اروپا می باشد و دارای گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید نیز می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی اُسیلوسکوپ و مولتی متر جیبی 50 مگا هرتز تک کانال یونیتی UNI-T UTD1050CL:

اُسیلوسکوپ ذخیره ساز و مولتی متر جیبی 50 مگا هرتز تک کانال UTD1050CL برند یونیتی دارای پهنای باند 50 مگاهرتزی و یک کانال ورودی می باشد. محدوده مقیاس عمودی آن از 5mV/div تا 20V/div می باشد و مقیاس زمان پایه آن از 5ns/div  تا  50s/div  می باشد. زمان آماده به کار این اُسیلوسکوپ کمتر از 7 نانو ثانیه و سرعت نمونه برداری در زمان واقعی 250 مگا سمپل در هر ثانیه بوده و عمق حافظه آن 12Kpts می باشد.

قابلیت های مولتی متر این محصول شامل اندازه گیری ولتاژ  DC از 400 میلی ولت تا 400 ولت با دقت ±(1%+5) ؛ و ولتاژ AC  از 400 میلی ولت تا 400 ولت با دقت ±(1.2%+5)  ؛ جریان DC از 400 میکرو آمپر تا 4 آمپر که دقت اندازه گیری آن در محدوده 400 تا 4000 میکرو آمپر معادل ±(1.2%+5)  در محدوده 40 تا 4000 میلی آمپر معادل ±(1%+5) و در محدوده 4 آمپر معادل  ±(1.5%+5) بوده ؛ و قابلیت اندازه گیری جریان AC از 400 میکرو آمپر تا 4 آمپر که دقت اندازه گیری آن در محدوده 400 تا 4000 میکرو آمپر معادل ±(2%+5) ، در محدوده 40 تا 4000 میلی آمپر معادل ±(1.5%+5) و در محدوده 4 آمپر معادل ±(2.5%+5)  می باشد. 

قابلیت اندازه گیری مقاومت از 400 اهم تا 40 مگا اهم با دقت اندازه گیری ±(1.2%+5) در محدوده 400 اهم تا 4 کیلو اهم ، و دقت ±(1.5%+5) 40 مگا اهم ؛ و قابلیت اندازه گیری خازن از 51.2  نانو فاراد تا 100 میکرو فاراد با دقت اندازه گیری ±(3%+5)  نیز برای کاربر فراهم شده است. قابلیت شمارش نمایشگر این دستگاه در حالت مولتی متر 4000 بوده و رنج آن خودکار است.

مدل های تریگر شدن این اُسیلوسکوپ شامل نوع تریگر لبه، پهنای پالس ، ویدئو ، و اسلوپ می باشد. تریگر تعیین می کند که اسیلوسکوپ چه زمانی شروع به جمع آوری داده ها کرده و شکل موج را نمایش دهد. اگر تریگر به درستی تنظیم شود، می تواند سیگنال های ناپایدار را به شکل موج های معنی دار تبدیل کند. در ابتدای پروسه دستیابی به داده ها ، تریگر داده های کافی را برای ساختن شکل موج از سمت چپ نقطه تریگر جمع می کند و تا رسیدن به شرایط و نوع تریگر شدن مورد نظر آن را ادامه می دهد. این دستگاه دارای قابلیت عکس گرفتن از صفحه نمایش نیز می باشد.

0 ديدگاه براي اسیلوسکوپ 50 مگا هرتز تک کانال

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *