1 1

10%

میلی اهم متر رومیزی- پرتابل لوترون مدل MO-2001 ساخت کشور تایوان ، یکی از برترین انواع میلی اهم متر موجود در بازار بوده که با اندازه گیری میزان مقاومت در سیم پیچ موتور، مدارهای LSI، ترانسفورماتورها و طرح های PCB قابلیت اندازه گیری مقاومت را از 200 میلی اهم تا 2000 اهم را با حداقل ولتاژ 3.2 ولت در ولتاژهای DC دارد. از ویژگی های بارز این محصول می­توان به طراحی زیبای محصول، صفحه نمایشگر با وضوح بالا و نور پس زمینه مناسب، قابلیت تشخیص خطا در میزان ورودی و اعلام هشدار و قابلیت کارکرد محصول در فضاهایی با شرایط فیزیکی خاص و رطوبت بالا تا حداکثر 80% رطوبت در 0.4 ثانیه اشاره کرد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 83 رای Book

مشخصات کلی میلی اهم متر رومیزی و پرتابل با رزولوشن یک دهم لترون LUTRON MO-2001 : 

از مشخصات کلی این میلی اهم متر می­توان به ویژگی های ظاهری و بارز آن پرداخت. رنگ این محصول زرد است و ابعاد آن در اندازه 85 * 120 *  160 میلی متر طراحی شده. وزن محصول 680 گرم بوده که با در نظرگیری طراحی ارگونومیک و خاصیت رومیزی و پرتابل بودن آن، استفاده از آن، بیش از پیش آسان می­نماید.

                                                                              

مشخصات فنی و عملکردی:

میلی اهم متر رومیزی- پرتابل لوترون مدل MO-2001 یکی از محبوب ترین ابزار های حوزه الکترونیک به شماره می­رود. این میلی اهم متر محصول کشور تایوان است. رسیدگی به تجهیزات الکترونیکی و توجه به موارد و شرایط استفاده از آن ها یکی از موارد حائز اهمیت در حفظ سلامت دستگاه ها است. این دستگاه قابلیت عملکرد در بازه ی دمایی محدود در دمای 0 الی 50 درجه­ سانتی­گراد یا 32 الی 122 درجه فارنهایت را دارد. از این میلی اهم متر در اندازه گیری میزان مقاومت در سیم پیچ موتور، مدارهای LSI، ترانسفورماتورها و طرح های PCB استفاده می­شود.

این وسیله، می­تواند تا میزان مقاومت را در طیف وسیعی  از  بازه 200  میلی اهم الی  2000 اهم را با دقت 75% اندازه بگیرد.

صفحه نمایشگر 18 میلی متری این میلی اهم متر، از نوع LCD بوده که با در نظر گیری طراحی ویژه و نورپردازی مناسب در پس زمینه  صفحه و با به کارگیری از فونتی خوانا در سایزی قابل توجه، خروجی های حاصل را تا حداکثر میزان ممکن که بر اساس کارآیی محصول طراحی شده و مقدار 1999 است بر صفحه LCD  خود به نمایش می­گذارد.

یکی از جزئیات قابل توجه در استفاده از محصولات الکترونیکی، میزان ولتاژ اعمال شده بر وسیله است. میزان ولتاژ قابل اعمال تعیین شده توسط مهندسان به این میلی اهم متر 110 ولت یا 22/ 240   ولت است. یکی از ویژه های متمایز کننده این محصول با سایر برندهای موجود در بازار، ویژگی خطایابی و اطلاع خطا به فرد استفاده کننده است. این سیستم به این صورت عمل می­کند که در صورت بروز هر گونه نقص، ناهماهنگی و اشکال در مقدار ورودی های اعمال شده بر دستگاه، نمایشگر دستگاه  عدد 1 را بر روی خود به نمایش خواهد گذاشت.

 در این بخش به بررسی اندازه گیری میزان مقاومت ها توسط این دستگاه به صورت مفصل خواهیم پرداخت. میزان دقت اندازه گیری، در تمامی اندازه گیری ها، یکی از مهم ترین ویژگی ها و تاثیرگذارترین عناصر بر اندازه گیری است. این میلی اهم  مقاومت های موجود در بازه 200 میلی اهم را با اعمال ولتاژ حداقل 3.8 ولت در ولتاژهای DC با دقتی برابر 0.75  +/ - %  و تا 4 رقم محاسبه میکند. مقاومت های موجود در بازه 2000 میلی اهم تا 20 اهم با ولتاژ اعمال شده به میزان حداقل 3.4 ولت با دقت 0.75  +/ - % تا 2 رقم اندازه گیری شده و مقاومت های در بازه 200 تا 2000 اهم با حداقل ولتاژ 3.2 ولت اعمال شده بر مقاومت با دقت 0.75  +/ - % تا 2 رقم قابلیت اندازه گیری دارند.

لوازم همراه با پک اصلی:

از لوازم جانبی که همراه با محصول، پس از خرید این میلی اهم متر از فروشگاه اینترنتی متروتیک، می­توان به  یک عدد دفترچه راهنما، کابل تامین نیرو، 4 سیم همراه با دو سری چنگکی کلیپس اشاره کرد. بدیهی است که در صورت تمایل به تکمیل عملکرد هر چه بهتر محصول، امکان تهیه سایر محصولات جانبی از همین وب سایت برای شما عزیزان فراهم گشته است.

0 ديدگاه براي میلی اهم متر رومیزی پرتابل

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *