1 1

این دستگاه چند منظوره می تواند PH محلول را در رنج 0 تا 14 PH، میزان هدایت الکتریکی محلول تا 199 میلی زیمنس بر سانتی متر، سختی  تا 199.9 ppt و شوری محلول را در رنج 0 تا 42 ppt اندازه گیری کند. از دیگر ویژگی هامی توان به پشتیبانی از سیستم تصحیح دمایی خودکار (ATC)، کالیبراسیون قابل تنظیم در سه نقطه PH 4.01، PH 7 و PH 10، کالیبراسیون کنداکتیویتی متر در دو نقطه 1413 میکرو زیمنس بر سانتی متر و 12.88 میلی زیمنس بر سانتی متر، قابلیت تنظیم سنسور کنداکتیویتی متر در سه حالت اندازه گیری آب فوق العاده تمیز، آب تازه و آب دریا، پشتیبانی از دو سنسور اندازه گیری به صورت همزمان، پشتیبانی از دو کانکتور BNC، نگهداری آخرین داده اندازه گیری شده بر روی صفحه نمایش، ، قابلیت برگرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه (RFS)، مجهز بودن به سنسور PH متر از جنس سدیم، پشتیبانی از کابل USB، پشتیبانی از SD Card، قابلیت ذخیره داده ها به صورت آنلاین و آفلاین، پشتیبانی از سیستم بلوتوث، قابلیت دانلود داده های ذخیره شده بر روی تلفن هوشمند و پشتیبانی از نرم افزار اندروید و ios با قابلیت دانلود به صورت رایگان از Google Play و Apple Store اشاره کرد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
گارانتی اصالت محصول و سلامت فیزیکی کالا
شامل 5 درصد تخفیف در صورت خرید غیر رسمی



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 33 رای Book

توضیحاتی در خصوص PH، TDS، EC و شوری آب :

بررسی PH آب در صنعت مانند مراکز تصفیه آب، برج های خنک کننده، آبکاری، عملیات های تکمیلی، صنایع غذایی، پرینت، صنایع شیمیایی، در کشاورزی و امور محیط زیستی مانند مراکز بوم شناسی، آکواریوم ها و هیدروپونیک و در آزمایشگاه ها مانند مراکز کیفیت سنجی مواد غذایی، مراکز زیست محیطی، آزمایشگاه های شیمی، تیتراسیون، به طور کلی تمامی مراکز کیفی شناسی و بازرسی آب در استخر های و سالن های اسپا کاربرد های زیادی دارد.

بررسی پارامتر های کنداکتیویتی (میزان هدایت الکتریکی)، سختی و شوری آب در مراکز کیفیت سنجی آب به منظور تشخیص و بررسی آب سخت، آب تصفیه نشده، آب آشامیدنی و آب استخر ها کاربرد دارد. از دیگر کاربرد های این سه پارامتر اصلی می توان به گلخانه های هیدروپونیک، صنایع کشاورزی و مصارف شیمیایی اشاره کرد. همچنین در صنعت به منظور بررسی و کنترل آلودگی، صنایع فلزی، برج های خنک کننده آبی، دیگ های بخار، گل حفاری، برنج کاری، تانک های آبکشی، حوضچه های آب، سیستم های چرخشی، آب هدر رفته، استخر های شنا، گرداب ها و صنایع چاپ، بررسی پارامتر های TDS، EC و شوری از اهمیت بالایی برخوردار است.

آب های طبیعی با سختی کم (TDS_Low) سیستم اسمز معکوس را تایید کرده و نشان دهنده کیفیت آب شیر می باشد. همچنین در گلخانه های هیدروپونیک نیز مورد استفاده قرار می گیرند. آب شور، آب هدر رفته، آب مورد استفاده در دیگ های بخار و برج های خنک کننده، حوضچه ها و سیستم های چرخشی عموما از سختی بالایی (TDS_High) برخوردار بوده و بررسی سختی و عناصر شیمیایی موجود در آن اهمیت زیادی دارد. همچنین اندازه گیری شوری در آکواریوم ها، مراکز پرورش آبزیان، استخر ها و اسپا ها و تصفیه آب هدر رفته بسیار حائز اهمیت می باشد. مقدار شوری آب یکی از پارامتر های مهم در تعیین کیفیت و سلامت آب محیط زندگی آبزیان نیز می باشد که با استفاده از این اطلاعات می توان به حیات بهتر و سالم تر آبزیان و جلوگیری از آسیب های زیست محیطی کمک شایانی کرد.

مشخصات کلی مولتی فانکشن EC، TDS و PH متر و شوری سنج ام آی سی MIC 98721 :

این دستگاه از 3 باتری سایز AAA به عنوان منبع انرژی تغذیه می کند. ابعاد این دستگاه 175mm*58mm*32mm (با در نظر گرفت کانکتور های BNC) بوده و طول کابل پراب PH متر آن 1 متر و طول کابل پراب کنداکتیویتی متر آن نیز 1 متر می باشد. این دستگاه به همراه الکترود PH، 3 عدد باتری سایز AAA، دفترچه ی راهنمای کاربر، کیف مخصوص حمل و نقل و نگهداری، محلول کالیبراسیون و محلول شست و شو و نگهداری الکترود به بازار عرضه شده است.

از ویژگی ها و مشخصات کلی مولتی فانکشن EC، TDS و PH متر و شوری سنج ام آی سی MIC 98721 می توان به پشتیبانی از دو سنسور اندازه گیری به صورت همزمان، مجهز بودن به صفحه نمایش دو گانه و بزرگ LCD مجهز به نور پس زمینه، پشتیبانی از دو کانکتور BNC، نگهداری آخرین داده اندازه گیری شده بر روی صفحه نمایش، نشانگر ظرفیت باتری، سیستم خاموشی خودکار پس از گذشت 15 دقیقه از عدم استفاده از دستگاه توسط کاربر، قابلیت برگرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه (RFS)، مجهز بودن به سنسور PH متر از جنس سدیم، پشتیبانی از کابل USB، پشتیبانی از SD Card، قابلیت ذخیره داده ها به صورت آنلاین و آفلاین، پشتیبانی از سیستم بلوتوث، قابلیت دانلود داده های ذخیره شده بر روی تلفن هوشمند و پشتیبانی از نرم افزار اندروید و ios با قابلیت دانلود به صورت رایگان از Google Play و Apple Store اشاره کرد.

شما  می توانید این دستگاه مولتی فانکشن حرفه ای را به همراه 1 سال گارانتی معتبر شرکتی و 10 سال خدمات پس از فروش، از فروشگاه معتبر متروتیک، تنها نماینده رسمی و انحصاری برند مطرح . شناخته شده ام آی سی MIC تایوان در ایران، تهیه و خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت، مشخصات و نحوه ی خرید این دستگاه و دریافت مشاوره ی رایگان، لطفا با کارشناسان واحد فروش مجموعه ی بزرگ متروتیک تماس حاصل نمایید.

مشخصات فنی و عملکردی مولتی فانکشن EC، TDS و PH متر و شوری سنج ام آی سی MIC 98721 :

این دستگاه چند منظوره می تواند PH محلول را در رنج 0 تا 14 PH با رزولوشن 0.01 PH و دقت ±(0.05 PH + 2 digit)، میزان هدایت الکتریکی محلول را در رنج های 0.05 تا 1999 میکرو زیمنس بر سانتی متر، 30 میکرو زیمنس بر سانتی متر تا 20 میلی زیمنس بر سانتی متر و 500 میکرو زیمنس بر سانتی متر تا 199 میلی زیمنس بر سانتی متر با رزولوشن 0.01، 0.1 و 1 میکرو زیمنس بر سانتی متر و 0.01 و 0.1 میلی زیمنس بر سانتی متر و دقت ±(1% F.S + 1 digit)، سختی را در رنج های 0 تا 19.99 ppm، 0 تا 199 ppm، 0 تا 1999 ppm، 0 تا 19.99 ppt و 0 تا 199.9 ppt با رزولوشن 0.01، 0.1 و 1 ppm و 0.1 ppt و دقت ±(1% F.S + 1 digit) و شوری محلول را در رنج 0 تا 42 ppt با رزولوشن 0.01، 0.1 و 1 ppm و 0.1 ppt و دقت ±(1% F.S + 1 digit) اندازه گیری کند.

از دیگر ویژگی ها و مشخصات فنی و عملکردی مولتی فانکشن EC، TDS و PH متر و شوری سنج ام آی سی MIC 98721 می توان به پشتیبانی از سیستم تصحیح دمایی خودکار (ATC) با مقاومت 10 کیلو اهمی، کالیبراسیون قابل تنظیم پی اچ متر در سه نقطه PH 4.01، PH 7 و PH 10، کالیبراسیون کنداکتیویتی متر در دو نقطه 1413 میکرو زیمنس بر سانتی متر و 12.88 میلی زیمنس بر سانتی متر و قابلیت تنظیم سنسور کنداکتیویتی متر در سه حالت اندازه گیری آب فوق العاده تمیز، آب تازه و آب دریا اشاره کرد.

0 ديدگاه براي مولتی pH EC TDS SALT

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *