1 1

مسافت سنج 60 متری غیر تماسی برند مستک مدل MASTECH MS6416 یک وسیله اندازه گیری سبک و قابل اعتماد است که به منظور اندازه گیری دقیق، سریع و راحت طراحی و ساخته شده است که می تواند با فشار دادن یک دکمه فاصله، مساحت و حجم اجسام را اندازه گیری نماید. دامنه اندازه گیری آن برابر 60 متر و دارای دقت بالای 1.5± میلی متر است. علاوه بر این، متر لیزری MS6416 دارای انواع حالت اندازه گیری از قبل طراحی شده است که قادر به محاسبه فاصله یک ضلع مثلث از طریق گزاره فیثاغورث می باشد و همچنین دارای عملکرد جمع و تفریق است. این دستگاه قادر به اندازه گیری در واحد های اندازه گیری متر، فوت و اینچ می باشد و دقت اندازه گیری بسیار بالایی دارد که توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 28 رای Book

مسافت سنج 60 متری غیر تماسی برند مستک مدل MASTECH MS6416 ابزاری ایمن، قابل حمل و قابل اطمینان با کاربری ساده می باشد و موجب صرفه جویی در زمان و افزایش دقت اندازه گیری می شود. از مزایای پرکاربرد این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد: اندازه گیری متداوم، محاسبه مصاحت و حجم، انجام عملیات اصل فیثاغورث، عملکرد جمع و تفریق داده ها، اندازه گیری مقدار ماکزیمم / مینیمم، نور پس زمینه صفحه نمایش، لیزر کمکی، لیزر کلاس 2 با طول موج 635 نانومتر، ذخیره داده ها تا 99 گروه، خاموش خودکار و قطع خودکار لیزر.

 

مشخصات کلی مسافت سنج 60 متری غیر تماسی برند مستک مدل MASTECH MS6416:

مسافت سنج 60 متری غیر تماسی برند مستک مدل MASTECH MS6416 ابزاری کاربردی است که در بسیاری از صنایع و مشاغل از جمله طراحی دکوراسیون داخلی، معماری، عمران و ساختمان سازی، حمل و نقل، کشت گلخانه ای، کشاورزی، باغبانی، آتش نشانی و بسیاری از مشاغل دیگر که نیاز به اندازه گیری طول های مختلف با سرعت زیاد و بدون نیاز به محاسبات کاغذی دارد مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه از 3 باتری قلیایی 1.5 ولت AAA تغذیه می کند و همچنین دارای یک صفحه نمایش با نور پس زمینه می باشد که به منظور تسهیل کار در مکان های تاریک و همچنین کاهش خطای کاربر تعبیه شده است. در صورت عدم استفاده از دستگاه پس از 150 ثانیه و لیزر آن پس از گذشته 20 ثانیه به طور خودکار خاموش می شود و در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و موجب افزایش طول عمر باتری می شود. قابلیت تشخیص تراز بودن از طریق یک تراز حبابی بر روی بدنه از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه است که به کاربر در تراز کردن اجسام مختلف یاری می رساند.

ابعاد این دستگاه برابر 28 x 60 x 120 میلی متر، وزن دستگاه به همراه باتری برابر با 175 گرم و رنگ آن سبز و مشکی است.

مسافت سنج 60 متری غیر تماسی برند مستک مدل MASTECH MS6416 دارای گواهینامه های CE / ETL / FDA / RoHS، درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی مسافت سنج 60 متری غیر تماسی برند مستک مدل MASTECH MS6416:

مسافت سنج 60 متری غیر تماسی برند مستک مدل MASTECH MS6416 قادر به اندازه گیری پارامتر های طول، مساحت، حجم و غیره در فاصله حداکثر 60 متری با دقت ±1.5 می باشد و دارای مشخصات فنی و کاربردی اندازه گیری متداوم، محاسبه مصاحت و حجم، انجام عملیات اصل فیثاغورث، عملکرد جمع و تفریق داده ها، اندازه گیری مقدار ماکزیمم / مینیمم، نور پس زمینه صفحه نمایش، لیزر کمکی، لیزر کلاس 2 با طول موج 635 نانومتر، ذخیره داده ها تا 99 گروه، خاموش خودکار و قطع خودکار لیزر است.

0 ديدگاه براي مسافت سنج 60 متری

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *