1 1

ترانسمیتر دما و رطوبت TESTO 6621 به لطف طراحی منحصر به فرد تستو که حق اختراع آن را نیز دارد، با دقت 2± درصد RH، یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در داکت ها و اتاق ها می باشد. از این دستگاه می توان در شرایطی که نیاز به دقت بالا دارند چه در فضاهای معمولی و چه در پروسه های صنعتی استفاده کرد. در این فرستنده کلیه زنجیره سیگنال و تمامی ورودی ها و خروجی ها بنا به نیاز شما شخصی سازی خواهد شد و به همین دلیل است که هنگام سفارش آن، باید حتما فرم مشخصات لازم را تکمیل نمایید. از این دستگاه 2 خروجی رله می شود گرفت و در صورت نیاز می توان یک خروجی برای سنسور دما و رطوبت پسیو هم به آن اضافه کرد تا سیستم های اتوماسیون مختلف به راحتی همگام سازی شود. این دستگاه در دو مدل دیواری و مخصوص داکت عرضه شده و در صورت نیاز شما می تواند یک عدد صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه هم به آن اضافه کنید تا بتوانید در محل مقادیر اندازه گیری شده را مشاهده کنید. در کنار تمامی این ها، با استفاده از نرم افزار مخصوص، می توان پارمترهای دستگاه را بدون نیاز به باز کردن آن، آنالیز، شخصی سازی و تغییر داد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 78 رای Book

مشخصات کلی ترنسمیتر دما و رطوبت 2 کانال با خروجی انالوگ تستو مدل TESTO 6621 : 

ترانسمیتر دما و رطوبت TESTO 6621 به لطف طراحی منحصر به فرد تستو که حق اختراع آن را نیز دارد، با دقت 2± درصد RH، یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در داکت ها و اتاق ها می باشد. در این فرستنده کلیه زنجیره سیگنال، تمامی ورودی ها و خروجی ها، زبان و حتی صفحه نمایش دستگاه بنا به نیاز شما شخصی سازی خواهد شد و به همین دلیل است که هنگام سفارش آن، باید حتما فرم مشخصات لازم را تکمیل نمایید. این مشخصات به صورت کامل در یک جدول ارائه شده و شما باید برای سفارش نوع دستگاه، خروجی و منبع آنالوگ، وجود نمایشگر، پارمتر ها و متغییر های دما و رطوبت، رنگ دستگاه و فیلتر محافظتی آن را مشخص کنید. دستگاه 2 کانال ورودی داشته و حداکثر تا 4 سیم خروجی را می تواند پشتیبانی کند. می شود از این دستگاه 2خروجی رله گرفت و در صورت نیاز می توان یک خروجی برای سنسور دما و رطوبت پسیو هم به آن اضافه کرد تا سیستم های اتوماسیون مختلف به راحتی همگام سازی شود. این دستگاه در دو مدل دیواری و مخصوص داکت عرضه شده و در صورت نیاز شما می تواند یک عدد صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه هم به آن اضافه کنید تا بتوانید در محل مقادیر اندازه گیری شده را مشاهده کنید. در کنار تمامی این ها، با استفاده از نرم افزار مخصوص، می شود پارمترهای دستگاه را بدون نیاز به باز کردن آن، آنالیز، شخصی سازی و تغییر داد.

ابعاد مدل دیواری ترانسمیتر دما و رطوبت TESTO 6621 81x81x26 میلی متر و وزن آن بین 80 تا 90 گرم است. ابعاد مدل داکت این ترانسمیتر 81x81x42 میلی متر و وزن آن 160گرم است. رنگ دستگاه بین دو رنگ سفید خالص و خاکستری روشن، قابل انتخاب است. مدل داکت این محصول دارای گواهی محافظتی IP65 و مدل دیواری آن دارای گواهی محافظتی IP30 می باشد. تاییدیه EC با استانداردهای 2004/108/EU ، گارانتی معتبر 1 ساله از زمان خرید به علاوه 10 سال خدمات پس از فروش توسط شرکت متروتیک به شما این اطمینان را می دهد تا خرید خود را با خیال راحت انجام دهید.

                                      

مشخصات فنی و عملکردی ترنسمیتر دما و رطوبت 2 کانال با خروجی انالوگ تستو مدل TESTO 6621 :  

مشخصات عملکردی این دستگاه وابستگی فراوانی به انتخابات شما دارد. خروجی های آنالوگ این دستگاه از 0.4 تا 20 میلی آمپر در حالت 2 سیم و 0 تا 10 میلی آمپر در حالت 4 سیم پشتیبانی می کنند. سرعت اندازه گیری آن ها 1 بار در ثانیه، میزان خطای آن ها برای حالت 0.4 تا 20 میلی آمپر ±0.05 میلی ولت، حالت 0 تا 1 ولت 2.5±، حالت 0 تا 5 ولت 12.5± و حالت 0 تا 10 ولت 25 میلی ولت است. دیگر خروجی دستگاه یک عدد Mini DIN برای سایر نیاز های نرم افزار است. برای تغذیه این دستگاه بین 20 تا 30 ولت AC/DC و بین 7 تا 30 میلی آمپر نیاز است. نمایشگر موجود بر روی دستگاه LCD 2 خطی با دقت 0.1 بوده که می توان آن را در صورت عدم نیاز حذف کرد. این فرستنده می تواند رطوبت نسبی را بین 0 تا 90 درصد در بازه طولانی با خطای 2± درصد و بیشتر از آن تا 100 درصد را برای مدت کوتاهی با خطای 4±

درصد محاسبه کند. رنج دمایی مدل دیواری بین 0 تا 60 درجه سانتیگراد و مدل داکت 20- تا 70 درجه است که در هر دوی آن ها خطای اندازه گیری 0.5± درجه سانتیگراد می باشد. 2 سنسور فعال آن باید از نوع NTC بوده و سنسور پسیو از نوع NI1000 باشد.

این فرستنده برای مدل بدون نمایشگر باید در محیط های کاری با دمای 0 تا 60 در حالت های دیواری، و دمای 20- تا 70 درجه در حالت داکتی مورد استفاده قرار گیرد. این محدوده برای مدل با نمایشگر 0 تا 50  درجه می باشد. دمای مورد نیاز جهت نگهداری از دستگاه در همه مدل ها بین 40- تا 70 درجه سانتیگراد می تواند متغییر باشد.

لوازم جانبی ترنسمیتر دما و رطوبت 2 کانال با خروجی انالوگ تستو مدل TESTO 6621 : 

فرستنده دما و رطوبت  TESTO 6621 قابلیت شخصی سازی های زیادی دارد که در صورت نیاز شما می توانید مدل مد نظر خود را به همراه لوازم جانبی از سایت متروتیک تهیه نمایید.

0 ديدگاه براي ترنسمیتر دما و رطوبت صنعتی

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *