1 1

10%

دستگاه سنجش تششع خورشیدی (سولارمتر) دستگاهی است که به منظور اندازه گیری انرژی یا تابش خورشیدی به کار می رود. کاربرهای این دستگاه بسیار گسترده می باشد و در آزمایشگاه های نور و فیزیک، هواشناسی، کشاورزی، اندازه گیری گرمای ناشی از نور خورشید و اندازه گیری اشعه های خورشیدی مورد استفاده قرار می گیرد. از نکات مهمی که خریداران باید هنگام انتخاب سولار متر مورد نظر خود به آن دقت کنند می توان به واحد های اندازه گیری، رنج اندازه گیری، حافظه داخلی و ظرفیت آن و قابلیت اتصال به کامپیوتر اشاره کرد. این دستگاه از دو واحد w/m² و BTU/(ft²*h) پشتیبانی می کند و رنج اندازه گیری آن تا 1999 w/m² و 634 BTU/(ft²*h) می باشد. از دیگر ویژگی های دستگاه سنجش تششع خورشیدی سی ای ام CEM DT-1307 می توان به دقت بالا، سرعت پاسخگویی سریع، قابلیت نگهداری داده های اندازه گیری شده، نمایش نماد واحد های اندازه گیری، انتخاب دستی مقیاس اندازه گیری، نمایش مقادیر حداقل و حداکثر داده ها و نشانگر کاهش شارژ باتری اشاره کرد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 23 رای Book

مشخصات کلی دستگاه سنجش تششع خورشیدی سی ای ام CEM DT-1307 :

این دستگاه از سه باتری 1/5 ولتی سایز AAA از نوع آلکالین تغذیه می کند. ابعاد این سولارمتر 160 (L)* 63 (W)*28 (H) میلی متر بوده و وزنی در حدود 250 گرم دارد. این دستگاه به همراه دفترچه راهنمای کاربر و کیف مخصوص حمل و نقل و نگهداری توسط کمپانی شناخته شده سی ای ام CEM چین به بازار عرضه شده است.

از ویژگی های کلی این دستگاه می توان به دقت بالا، سرعت پاسخگویی سریع، قابلیت نگهداری داده های اندازه گیری شده، نمایش نماد واحد های اندازه گیری، انتخاب دستی مقیاس اندازه گیری، پشتیبانی از دو واحد w/m² و BTU/(ft²*h)، صفحه نمایش 3-1/2 رقمی LCD با رقابلیت نمایش مقدار حداکثر 1999، نمایش مقادیر حداقل و حداکثر داده ها و نشانگر کاهش شارژ باتری اشاره کرد.

دستگاه سنجش تششع خورشیدی سی ای ام CEM DT-1307 دارای تاییدیه CE اروپا و EN: 61010-1 وسایل الکتریکی می باشد. همچنین شما می تواندی اسن محصول را از فروشگاه متروتیکف تنها نماینده رسمی و انحصاری برند سی ای ام CEM چین در ایران، تهیه و خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و ثبت سفارش می توانید با کارشناسان فروش وبسایت متروتیک تماس حاصل نمایید.

مشخصات فنی و عملکردی دستگاه سنجش تششع خورشیدی سی ای ام CEM DT-1307 :

رنج اندازه گیری اسن دستگاه سولارمتر تا 1999 w/m² و 634 BTU/(ft²*h) می باشد. اندازه گیری های این دستگاه با دقت ±10 W/m² و ±(3BTU/ft²*h±5%) انجام شده و با رزولوشن 1 w/m² و 1 BTU/(ft²*h) به کاربر ارائه می شود. همچنین سرعت نمونه برداری این دستگاه در حدود 0/25 ثانیه می باشد.

شرایط محیطی مناسب جهت استفاده از دستگاه سنجش تششع خورشیدی سی ای ام CEM DT-1307 دمای 40- تا 5 درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی کمتر از 80 %RH و شرایط محیطی مناسب جهت نگهداری و انبار کردن ان دمای بین 60- تا 10- درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی کمتر از 70 %RH می باشد.

0 ديدگاه براي دستگاه سنجش تششع خورشیدی

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *