1 1

تستر سیم و کابل شبکه STP و UTP برند مستک مدل MASTECH MS6811 یک تستر کابل دستی است، که بسیار ایمن بوده و متخصصین شبکه را قادر می سازد تا با سرعت و به راحتی سلامت و ایمنی کابل های جفت را بررسی کنند. تستر کابل شبکه MS6811 به طور گسترده برای تست و عیب یابی کابل های UTP که کابل جفت شده بدون محافظ می باشد و کابل های UTP یعنی کابل جفت شده با محافظ استفاده می شود. این دستگاه قادر به بررسی مدارهای باز، اتصال کوتاه، قطع سیم و نقص های گوناگون می باشد. این دستگاه علاوه بر شناسایی کابل های UTP و UTP قادر به تست و بررسی کابل های جفتی  RJ45می باشد که عبارتند از کابل های 10Base-T، T568A، T568B و Token Ring که از دقت بالایی نیز برخوردار است.تستر سیم و کابل شبکه STP و UTP برند مستک مدل MASTECH MS6811 ابزاری است که کمک بسیاری به همه افرادی که با مدار و وسایل برقی سروکار دارند می رساند و تشخیص و تعمیر سیم های معیوب را تسهیل و تسریع بخشیده و کمک شایانی به تکنسین ها، تعمیرکار ها، مهندسان، محققان، ناظران، پیمان کار ها، برق کار ها، افراد خدماتی و تاسیساتی کرده است که وظیفه آن بررسی تداوم و وضعیت کابل های بدون محافظ و محافظ دار می باشد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 67 رای Book

از ویژگی های فنی و کاربردی این دستگاه می توان به تست درستی و ایمنی محافظ،  نمایشگر کاهش باتری و قدرت اندازه گیری از 0.4 تا فاصله حداکثر 200 متر اشاره کرد.

مشخصات کلی تستر سیم و کابل شبکه STP و UTP برند مستک مدل MASTECH MS6811 :

تستر سیم و کابل شبکه STP و UTP برند مستک مدل MASTECH MS6811 وسیله پر کاربرد در هر مکانی از جمله بیمارستان ها، کارخانه ها، شرکت ها، مراکز ساخت و تولید ابزار الکترونیکی، مراکز آزمایشکاهیف مراکز تحقیقاتی و حتی منازل است. این دستگاه دارای 4 چراغ LED به منظور نمایش عیب دقیق کابل ها می باشد به گونه ای که هر چراغ متناسب با یک عیب تعبیه شده است و در صورت تشخیص همان عیب توسط تستر چراغ مربوطه روشن خواهد شد. این تستر سیم همچنین دارای 5 چراغ LED به منظور نمایش سطح حفاظت سیم نیز می باشد. این دستگاه از یک باتری 6 ولت 4LR44 یا 4AG13 تغذیه می کند و دارای یک چراغ LED  مجزا به منظور نمایش کاهش باتری می باشد

ابعاد این دستگاه 30 x 55 x 125 میلی متر، وزن دستگاه به همراه باتری برابر با 106 گرم و رنگ آن سبز و مشکی  با یک دکمه زرد است.

تستر سیم و کابل شبکه STP و UTP برند مستک مدل MASTECH MS6811 دارای گواهینامه های CE / ETL / RoHS و درجه 2 آلودگی است. این دستگاه همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و موجب رضایت و اطمینان خاطر خریدار در یک خرید موفق می شود.

مشخصات فنی تستر سیم و کابل شبکه STP و UTP برند مستک مدل MASTECH MS6811 :

تستر سیم و کابل شبکه STP و UTP برند مستک مدل MASTECH MS6811 قادر به تست و بررسی کابل های شبکه STP و UTP و همچنین کابل های جفتی  RJ45 شامل کابل های 10Base-T، T568A، T568B و Token Ring می باشد. از ویژگی های موثر این دستگاه می توان به تست درستی و ایمنی محافظ،  نمایشگر کاهش باتری و قدرت اندازه گیری از 0.4 تا فاصله حداکثر 200 متر اشاره کرد.

0 ديدگاه براي تستر کابل شبکه UTP و STP

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *