1 1

این دستگاه می تواند استرس گرمایی در محیط های بسته و باز، رطوبت نسبی، ضریب گرمایی، ضریب رطوبت، و نقطه شبنم را اندازه گیری کند. همچنین این WBGT متر با بهره مندی از سنسور ترمیستور NTC، می تواند دما را در رنج 5- تا 60 درجه سانتی گراد (23 تا 140 درجه فارنهایت) با دقت 0.5 درجه سانتی گراد (0.9 درجه فارنهایت) و رزولوشن 0.1 درجه سانتی گراد (0.1 درجه فارنهایت) اندازه گیری کند. از دیگر ویژگی های استرس سنج گرمایی تس TES 1369B می توان به دیتالاگر خودکار با فضای ذخیر سازی 15000 داده اندازه گیری شده، نمایش و ذخیره مقادیر حداقل و حداکثر داده های اندازه گیری شده، حافظه ی داخلی با قابلیت ذخیره 99 داده اندازه گیری شده به صورت دستی، نگهداری آخرین داده ی اندازه گیری شده بر روی صفحه نمایش، سیستم خاموشی خودکار دستگاه، پشتیبانی از رابط اتصال به کامپیوتر RS232 و پشتیبانی از نرم افزار اختصاصی تجزیه و تحلیل داده های اندازه گیری شده اشاره کرد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
شامل 5 درصد تخفیف در صورت خرید غیر رسمی



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 16 رای Book

پارامتر WBGT، استرس حرارتی است که از مواجهه با تابش مستقیم نور خورشید حاصل می گردد. جهت اندازه گیری دمای ظاهری WBGT، توجه به پارامتر های دما، رطوبت، سرعت باد، زاویه تابش خورشید، پوشش های ابری، تابش مرئی و تابش مادون قرمز از اهمیت بالایی برخوردار است. استرس حرارتی از پارامترهای زیان آوری است که باعث خستگی، بی حالی، کاهش بهره وری، افزایش خطا و افزایش تعدا حوادث و بیماری های ناشی از گرما می شود.

 مشخصات کلی استرس سنج گرمایی تس TES 1369B : 

این دستگاه از 1 باتری کتابی 9 ولتی با طول عمر 100 ساعت (به صورت تقریبی) به عنوان منبع انرژی تغذیه می کند و به لطف پشتیبانی از آداپتور 9 ولتی AC می تواند انرژی مورد نیاز خود را به صورت ممستقیم از جریان برق شهری تامین کند. ابعاد این WBGT متر 221*154*53 میلی متر و طول کابل سنسور آن 10 متر بوده و وزنی در حدود 1000 گرم (بال در نظر گرفتن وزن باتری) دارد.

این استرس سنج گرمایی ساخت کشور تایوان، به همراه دفترچه ی راهنمای کاربر، باتری کتابی 9 ولتی، کابل رابط اتصال به کامپیوتر RS232، آداپتور 9 ولتی AC، کابل سنسور 10 متری، کره ی مشکی با قطر 2 اینچ، کره ی اندازه گیری با قطر 6 اینچ و کیف مخصوص  حمل و نقل و نگهداری توسط کمپانی معتبر تس TES به بازار عرضه شده است.

از ویژگی ها و مشخصات کلی استرس سنج گرمایی تس TES 1369B می توان به دیتالاگر خودکار با فضای ذخیر سازی 15000 داده اندازه گیری شده، نمایش و ذخیره مقادیر حداقل و حداکثر داده های اندازه گیری شده، حافظه ی داخلی با قابلیت ذخیره 99 داده اندازه گیری شده به صورت دستی، نگهداری آخرین داده ی اندازه گیری شده بر روی صفحه نمایش، سیستم خاموشی خودکار دستگاه، پشتیبانی از رابط اتصال به کامپیوتر RS232 و پشتیبانی از نرم افزار اختصاصی تجزیه و تحلیل داده های اندازه گیری شده اشاره کرد.

شما می توانید این محصول را به همراه 1 سال گارانتی معتبر شرکتی و 10 سال خدمات پس از فروش از فروشگاه معتبر متروتیک، تنها نماینده رسمی و انحصاری برند مطرح و شناخته شده تس TES تایوان در ایران تهیه و خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات، قیمت و نحوه ی خرید این WBGT متر و دریافت مشاوره ی رایگان لطفا با کارشناسان واحد فروش مجموعه ی بزرگ متروتیک تماس حاصل نمایید.

مشخصات فنی و عملکردی استرس سنج گرمایی تس TES 1369B :

این دستگاه استرس سنج حرارتی و WBGT متر می تواند با بهره مندی از سنسور ترمیستور NTC، دما را در رنج 5- تا 60 درجه سانتی گراد (23 تا 140 درجه فارنهایت) با دقت 0.5 درجه سانتی گراد (0.9 درجه فارنهایت) و رزولوشن 0.1 درجه سانتی گراد (0.1 درجه فارنهایت) اندازه گیری کند.

از دیگر ویژگی ها و مشخصات فنی و عملکردی استرس سنج گرمایی تس TES 1369B می توان به قابلیت اندازه گیری استرس گرمایی در محیط های بسته و باز، رطوبت نسبی، ضریب گرمایی، ضریب رطوبت، و نقطه شبنم اشاره کرد.

0 ديدگاه براي استرس سنج گرمایی

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *