1 1

10%

دستگاه آنالایزر رنگ ابزاری است که به کاربر امکان اندازه گیری، تشخیص و آنالیز کردن رنگ را از نظر مقداری، شفافیت و روشنایی می دهد. به طور کلی از این دستگاه به منظور اندازه گیری رنگ نمونه های نورانی و غیر نورانی نظیر کاغذ، چرم، مواد نقاشی طراحی شده و... استفاده می شود. آنالایزرهای رنگ در صنعت، جهت کنترل کیفیت، کاربرد های گسترده ای دارد. دستگاه LUTRON RGB-1002 به طور ویژه برای اندازه گیری و آنالیز رنگ اجسام غیر نورانی طراحی شده است و می تواند مقدار رنگ های پایه و اصلی (RGB) را در رنج 0 تا 1023 و مقدار رنگ های HSL را در رنج 0 تا 1000، با دقت، سرعت و کیفیت بالا اندازه گیری کند. از دیگر ویژگی های آنالایزر رنگ لوترون LUTRON RGB-1002 می توان به طراحی مدرن و خوش دست بدنه دستگاه، پشتیبانی از آداپتور 9 ولتی AC به DC، جریان راه اندازه 6.3 میلی آمپری DC، جریان کاری 32 میلی آمپری DC، زاویه اندازه گیری 45°/0°، رنج فاصله اندازه گیری 400 تا 700 نانومتر، پشتیبانی از دو لامپ LED سفید به عنوان منبع نور، پشتیبانی از کابل USB، پشتیبانی از رابط اتصال به کامپیوتر RS232، دکمه کالیبراسیون خودکار ، دکمه صفر کننده صفحه نمایش، سیستم خاموشی خودکار (تا 3 دقیقه) و دستی و نشانگر کاهش شارژ باتری اشاره کرد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 75 رای Book

از کاربرد های دستگاه آنالایز رنگ می توان به بررسی مقدار رنگ پارچه، کاغذ، چرم و مواد رنگی، کنترل کیفیت رنگ در زمان تولید آن، اندازه گیری رنگ و بررسی یکسان بودن ویژگی محصولات عرضه شده با خصوصیات ارائه شده توسط عرضه کننده کالا، مقایسه رنگ نمونه با رنگ استاندارد، تفسیر و ارزیابی آماری نمونه های اندازه گیری شده و اطلاع از مقدار رنگ مانیتور های CRT، مانیتور های LCD و لامپ ها اشاره کرد.

مشخصات کلی آنالایزر رنگ لوترون LUTRON RGB-1002 :

این دستگاه به یک باتری قدرتمند کتابی 9 ولتی 006P به عنوان منبع انرژی مجهز شده است و به لطف پشتیبانی از آداپتور 9 ولتی AC به DC می تواند انرژی مورد نیاز خود را به طور مستقیم از جریان برق شهری تامین کند. ابعاد این دستگاه 203mm*76mm*38mm و ابعاد پراب اندازه گیری آن 160mm*92mm*45mm بوده و وزن آن با احتساب وزن پراب اندازه گیری آن در حدود 478 گرم (1.05 پوند) می باشد.

این آنالایزر رنگ به همراه دفترچه ی راهنمای کاربر، پراب آنالایز رنگ، کارت سفید کالیبراسیون و کیف مخصوص حمل و نقل و نگهداری به بازار عرضه شده است. همچنین کاربر می تواند بسته به نیاز خود برای این دستگاه آداپتور 9 ولتی AC به DC، رابط اتصال به کامپیوتر RS232، کابل USB و نرم افزار اختصاصی تجزیه و تحلیل داده های SW-U801-WIN را برای این دستگاه تهیه کند.

از ویژگی ها و ومشخصات کلی این دستگاه آنالایز رنگ می توان به پشتیبانی از دو لامپ LED سفید به عنوان منبع نور، پشتیبانی از کابل USB، پشتیبانی از رابط اتصال به کامپیوتر RS232، دکمه کالیبراسیون خودکار، صفحه نمایش بزرگ LCD با ابعاد 59mm*34mm مجهز به نور پس زمینه جهت مشاهده راحت تر داده های اندازه گیری شده در شب، محیط های تاریک و محیط های کم نور توسط کاربر، دکمه صفر کننده صفحه نمایش، سیستم خاموشی خودکار (تا 3 دقیقه) و دستی و نشانگر کاهش شارژ باتری اشاره کرد.

آنالایزر رنگ لوترون LUTRON RGB-1002 دارای تایید های CE اروپا، ISO-9001 و IEC-1010 می باشد. همچنین شما  می توانید این محصول را به همراه 1 سال گارانتی معتبر شرکتی و 10 سال خدمات پس از فروش از فروشگاه معتبر متروتیک، تنها نماینده رسمی و انحصاری برند لوترون LUTRON تایوان، در ایران تهیه و خریداری نمایید. حهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان لطفا با کارشناسان واحد فروش وبسایت معتبر متروتیک تماس حاصل کنید.

جهت خرید آنالایزر رنگ مناسب باید به نکاتی مانند قابلیت اندازه گیری نمونه های غیر نورانی، محدوده اندازه گیری، قابلیت تشخیص رنگ از نظر مقدار، شفافیت و روشنایی، قابلیت تشخیص تفاوت رنگ بین دو نمونه، قابلیت کالیبراسیون، قابلیت محاسبه ی خطا، قابلیت اندازه گیری نمونه های نورانی و درخشنده، حافظه ی داخلی و قابلیت اتصال به کامپیوتر توجه کرد.

مشخصات فنی و عملکردی آنالایزر رنگ لوترون LUTRON RGB-1002 :

دستگاه LUTRON RGB-1002 می تواند مقدار رنگ های پایه و اصلی (RGB) را در رنج 0 تا 1023 با نرخ تکرار پذیری کمتر از 3 و مقدار رنگ های HSL را در رنج 0 تا 1000 با نرخ تکرار پذیری کمتر از 0.01 را برای اجسام و نمونه های نورانی (مانند لامپ CRT، مانیتور LCD، دیود LED و لامپ های روشنایی) و اجسام و نمونه های غیر نورانی (مانند کاغذ و چرم) اندازه گیری کند.

از دیگر ویژگی ها و مشخصات فنی و عملکردی دستگاه آنالایزر رنگ لوترون LUTRON RGB-1002 ساخت کشور تایوان می توان به جریان راه اندازه 6.3 میلی آمپری DC، جریان کاری 32 میلی آمپری DC، زاویه اندازه گیری 45°/0° و رنج فاصله اندازه گیری 400 تا 700 نانومتر اشاره کرد. شرایط محیطی مناسب جهت استفاده از این دستگاه، محیطی با دمای بین 0 تا 50 درجه سانتی گراد (32 تا 122 درجه فارنهایت) و رطوبت نسبی کمتر از 80 %RH می باشد.

0 ديدگاه براي آنالایزر رنگ ابی سبز قرمز

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *