1 1

مولتی متر دیجیتالی کلمپی مینی برند یونیتی مدلUT210D دستگاهی ایمن و کاربردی برای کار در محیطهایی است که با محدودیت فضا مواجه است. این مولتی متر وسیله ای حیاتی برای استفاده در نگهداری قطعات مکانیکی و الکترونیکی و همچنین استفاده در منازل برای نصب قطعه ای الکترونیکی و تکنیسینهای برق می باشد. این دستگاه به دلیل دارا بودن کلمپ، این دستگاه را به دستگاهی ایمن و سریع برای اندازه گیری پارامترهای الکترونیکی تبدیل کرده است. آمپرسنج دیجیتالی کلمپ مینی برند یونیتی مدل UT210D وسیله ای سبک، قابل حمل و دیجیتالی است که میتوان به راحتی از آن در محیطهای کاری با شرایط سخت بدون محدودیت خاصی استفاده کرد. از این دستگاه میتوان در آزمایشگاههای برق، کارخانه ها، کارگاه ها، منازل، دفاتر و بسیاری مکانهای دیگر استفاده کرد.مولتی متر دیجیتالی کلمپی مینی برند یونیتی مدلUT210D یک دستگاه کوچک وبسیار سبک است که به راحتی میتوان با یک دست از آن استفاده کرد. همچنین صفحه نمایش دیجیتالی بزرگ آن این اجازه را میدهد که به راحتی بتوان اعداد اندازه گیری شده را از روی آن خواند.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 41 رای Book

مشخصات کلی مولتی متر دیجیتالی کلمپی مینی برند یونیتی مدل UT210D:

مولتی متر دیجیتالی کلمپی مینی برند یونیتی مدل UT210D یک وسیله ایمن، قابل اعتماد، سبک، ارگونومیک و مناسب جهت بررسی و اندازه گیری پارامترهای الکترونیکی در محیطهایی با محدودیت فضا است. این وسیله قابلیت اندازه گیری میزان جریان AC و DC، ولتاژ AC و DC، مقاومت فرکانس، میزان ظرفیت خازن و دمای محیط را دارد. این دستگاه از دو باتری 1.5 ولتی مدل R03 تغذیه میکند و دارای یک نمایشگر LCD 26.5 x 39.3 میلی متری با نور پس زمینه می باشد که خواندن داده ها را تسهیل بخشیده و کار در هر مکان با هر شرایط نوری را امکان پذیر کرده است. این دستگاه مجهز به قابلیت خاموشی خودکار می باشد در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی شده و طول عمر باتری افزایش می یابد. این دستگاه دارای مزایای قابل ذکری از قبیل طراحی ارگونومیک وسبک، حالت انتخاب رنج و بازه به صورت خودکار، حالت صفر، صفحه نمایش با نور پس زمینه و خاموش شدن خودکار اشاره کرد.

ابعاد مولتی متر دیجیتالی کلمپی مینی برند یونیتی مدل UT210D برابر 33.5 x 60 x 175 میلی متر، وزن دستگاه به همراه باتری برابر با 170 گرم و در دو رنگ قرمز و خاکستری ارائه میشود.

مولتی متر دیجیتالی کلمپی مینی برند یونیتی مدل UT210D دارای درجه 2 آلودگی می باشد و گواهینامه های CE، RoHS و cETLus را داراست. همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی مولتی متر دیجیتالی کلمپی مینی برند یونیتی مدل UT210D:

مولتی متر دیجیتالی کلمپی مینی برند یونیتی مدل UT210D قابلیت اندازه گیری میزان جریان مدار را در رو بازه 100 و 200 آمپر برای هر دو جریان مستقیم و غیرمستقیم، 600 ولت برای اندازه گیری ولتاژ AC و DC، 20 مگا اهم برای اندازه گیری مقاومت، 60 کیلوهرتز برای فرکانس، 20 میلی فاراد برای ظرفیت خازن و در نهایت دما را در بازه منفی 40 درجه سانتی گراد تا 1000 درجه سانتی گراد اندازه گیری می کند. قابلیتهای کلیدی این دستگاه اندازه گیری دمای محیط، اندازه گیری مقاومت، ظرفیت خازن، خاموش شدن خودکار، اندازه گیری مقدار حداقل / حداکثر، صفحه نمایش با نور پس زمینه و طراحی ارگونومیک است.

0 ديدگاه براي کلمپ امپرمتر 200 آمپر

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *