1 1

10%

 آنالایزر گاز CO2 برند یونیتی UNI-T A37 ابزاری کوچک، ساده، قابل حمل و دقیق جهت تشخیص غلظت گاز CO2 موجود در هوا و بررسی کیفیت آن است. این محصول قابلیت اندازه گیری طیف گسترده ای از غلظت گاز CO2 را در کوتاه ترین زمان ممکن و با دقت بالا دارد. با استفاده از این آنالایزر شما می توانید علاوه بر غلظت گاز CO2 ، دما و رطوبت نسبی محیط را نیز اندازه گیری کنید.با استفاده از آنالایزر گاز CO2 برند یونیتی UNI-T A37 می توان غلظت گاز CO2 را تا 5000 بخش در میلیون ppm ؛ دما را از 10-  تا 50 درجه سلسیوس و رطوبت نسبی را تا 99 درصد و با دقت بالا اندازه گیری کرد.  از ویژگی های مهم و  برجسته این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد: تصحیح خودکار مقادیر پایه ؛ زمان پاسخگویی و پردازش کمتر کوتاه ؛ قابلیت نمایش تاریخ و ساعت ؛ صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه جهت سهولت کار در محیط های کم و تاریک ؛آلارم صوتی و تصویری ؛ نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری. سنسور به کار رفته در این دستگاه سنسور  CO2 نوع NDIR می باشد. علاوه براین، این آنالایزر داری پورت USB جهت شارژ باتری نیز می باشد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 75 رای Book

بررسی وضعیت کیفیت هوا در اماکن بسته مانند منازل، مراکز خرید، داخل اتومبیل و کارخانه ها ، ایستگاه های قطار و مکان های دیگر اهمیت بسیار بالایی در سلامت انسان دارد. گاز CO2 از جمله عناصر موجود در هوا است که بالا رفتن میزان آن کیفیت هوا را تحت تاثیر قرار داده و تاثیر منفی بر سلامت انسان دارد.

مشخصات کلی آنالایزر گاز CO2 برند یونیتی مدل UNI-T A37 :

آنالایزر گاز CO2 برند یونیتی UNI-T A37 ابزاری دقیق، سبک و قابل حمل با عمکرد ثابت و قابل اطمینان جهت تشخیص میزان غلظت گاز CO2 ، اندازه گیری دما و رطوبت نسبی محیط می باشد.

در آنالایزر گاز CO2 برند یونیتی UNI-T A37 از یک عدد باتری 3.7 ولتی Li-ion استفاده شده است. این آنالایزر قابلیت شارژ از طریق پورت USB را نیز دارد. جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری در این دستگاه از ویژگی نشانگر کاهش باتری خاموشی خودکار استفاده شده است که درصورت غیر فعال ماندن دستگاه در بازه زمانی کمتر از 2 دقیقه به طور خودکار دستگاه را خاموش می کند. صفحه نمایش این دستگاه از نوع LCD و دارای نور پس زمینه جهت سهولت کار در محیط های کم نور و تاریک می باشد. سنسور به کار رفته در این دستگاه سنسور  CO2 نوع NDIR می باشد.

ابعاد این دستگاه  130 x 55 x 75 میلی متر ، سایز صفحه نمایش آن 65 x 42 میلی متر ؛ وزن آن 195 گرم ، و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری است.

آنالایزر گاز CO2 برند یونیتی UNI-T A37  دارای تاییدیه CE، تاییدیه ایمنی لوازم الکترونیک RoHS و گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید نیز می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول موردنظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی آنالایزر گاز CO2 برند یونیتی مدل UNI-T A37 :

با استفاده از آنالایزر گاز CO2 برند یونیتی UNI-T A37  می توان غلظت گاز CO2 را در محدوده 400 ppm ~ 5000 ppm با دقت ±(5%rdg + 50ppm)  برای محدوده 400 ppm ~ 2000 ppm اندازه گیری کرد و رزولوشن اندازه گیری غلظت این گاز 1ppm می باشد. 

علاوه بر گاز CO2  می توان دما را از 10-  تا 50 درجه سلسیوس و با دقت ±1 و رزولوشن 0.1 ؛ و رطوبت نسبی را در محدوده 0% RH ~ 99% RH با دقت اندازه گیری ±5%RH  و رزولوشن 1%RH  اندازه گیری کرد.

قابلیت تصحیح خودکار مقادیر پایه ؛ قابلیت تنظیم آلارم صوتی و تصویری جهت اطلاع کاربر از میزان غلظت گاز CO2 در محیط های مختلف؛ نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری ؛ صفحه نمایشی با نور پس زمینه جهت سهولت کار در محیط های تاریک و کم نور ؛ از دیگر مشخصه های فنی مهم این آنالایزر می باشد.

از آنالایزر گاز CO2 برند یونیتی UNI-T A37 می توان در دمای محیطی 0 تا 50 درجه سلسیوس و رطوبت 85 درصد استفاده کرد. دمای محیطی 20-  تا 50 درصد و رطوبت 95 درصد جهت ذخیره و نگهداری دستگاه می باشد.

0 ديدگاه براي کربن دی اکسید سنج

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *