1 1

10%

از ویژگی های مهم کالیبراتور لوپ تک منظوره UT705 برند یونیتی می توان به اندازه گیری دقیق ولتاژ DC تا 30 ولت، جریان DC تا 24 میلی آمپر ؛ جریان لوپ تا 24 میلی آمپر ؛ قدرت لوپ تا 24 ولت ؛ توابع شیب (Ramp function) و توابع پله ای (Step function) برای شبیه سازی مقاومت ، ولتاژ و دما ؛ ایجاد جریان منبع و شبیه سازی جریان برای جریان DC تا 24 میلی آمپر ؛ ذخیره و بازخوانی تنظیمات انجام شده توسط کاربر؛ رمپ خودکار برای خروجی جریان DC ؛ خروجی جریان DC، ترانسیمتر آنالوگ ، و جریان لوپ 24 ولتی ؛ دقت اندازه گیری جریان تا 0.02 درصد ؛ تابع Ramp خودکار برای جریان خروجی DC ؛ صفحه نمایش با نور پس زمینه جهت سهولت کار در محیط های تاریک و کم نور ؛ قابلیت تنظیم روشنایی نور صفحه نمایش ؛ تنظیم دستی شیپ و پله ؛ و خاموشی خودکار جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری  اشاره کرد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 41 رای Book

کالیبراتور لوپ تک منظوره UT705 برند یونیتی ابزاری با دقت بالا و عملکرد ثابت برای کالیبراسیون، تعمیر و نگهداری لوپ (حلقه) است. این دستگاه با جریان DC و خروجی جریان آنالوگ فرستنده با دقت بالا طراحی شده است و دارای قابلیت اندازه گیری ولتاژ / جریان DC و جریان حلقه با استفاده از تنظیمات دکمه ، استپ های قابل انتخاب و خروجی های رمپ است که به کاربر کمک می کند تا کار خود را با دقت بالاتر و موثرتر انجام دهد. این دستگاه در برابر سقوط از ارتفاع یک متری مقاوم می باشد.

 

مشخصات کلی کالیبراتور لوپ (حلقه) تک منظوره برند یونیتی مدل  UNI-T UT705:

کالیبراتور لوپ تک منظوره UT705 برند یونیتی ابزاری بسیار دقیق جهت کالیبراسیون تعمیر و نگهداری لوپ (حلقه) می باشد. این دستگاه ابزاری مقاوم و با کاربری آسان می باشد که در برابر سقوط از ارتفاع یک متری مقاوم بوده و سبب اطمینان خاطر کاربر از ایمنی دستگاه هنگام کار در محیط های پرمخاطره می باشد. در این دستگاه از یک عدد باتری 9 ولتی مدل 6F22 استفاده شده است. جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری و حفظ طول عمر دستگاه، از ویژگی هشدار کاهش باتری و خاموشی خودکار استفاده شده است.

ابعاد این دستگاه  47 x 193 x 96 میلی متر ، سایز صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه 40 x 63 میلی متر ، وزن آن 410 گرم، و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری است.

کالیبراتور لوپ تک منظوره UT705 برند یونیتی تاییدیه CE اروپا، استاندارد تجهیزات الکترونیکی RoHS اتحادیه اروپا، و گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول موردنظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی کالیبراتور لوپ (حلقه) تک منظوره برند یونیتی مدل  UNI-T UT705:

از کالیبراتور لوپ تک منظوره UT705 برند یونیتی می توان جهت کالیبراسیون تعمیر و نگهداری لوپ (حلقه) استفاده کرد. با استفاده از این دستگاه می توان جریان DC را تا 24 میلی آمپر ؛ ولتاژ DC را تا 30 ولت ؛ و جریان حلقه را تا 24 میلی آمپر و با دقت ±(0.02+2)  اندازه گیری کرد. علاوه براین، این دستگاه دارای قابلیت ایجاد منبع و شبیه سازی جریان DC تا 24 میلی آمپر و با دقت ±(0.02+2) را دارد. توابع توان حلقه در این دستگاه 24 ولت و دقت آن 10درصد است.

 تابع پله در لوپ تک منظوره UT705 به دو صورت 25% و 100% رنج شبیه سازی می شود .  تابع شیب به سه صورت شیب آرام، شیب سریع و شیب پله ای 25%  شبیه سازی می شود.

0 ديدگاه براي کالیبراتور لوپ LOOP

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *