1 1

از عملکردهای قابل توجه پاورمتر USB دار UT658 برند یونیتی می توان به قابلیت اندازه گیری دقیق و سریع رنج ولتاژ ورودی از 3 تا 9 ولت ؛ بررسی وضعیت جریان از 0 تا 3 آمپر ؛ بررسی ظرفیت شارژ تا 9999 میلی آمپر ساعت اشاره کرد. علاوه بر این ، این تستر قابلیت ذخیره داده ها تا 10 داده را در حافظه داخلی دستگاه دارد. صفحه نمایش به کار رفته در این دستگاه از LCD نوع با ابعاد مناسب جهت خواند راحت مقادیر اندازه گیری شده می باشد. اندازه گیری ولتاژ، جریان و ظرفیت شارژ در این دستگاه از طریق دو پورت USB ورودی و خروجی تعبیه شده در انتها و بالای دستگاه صورت می گیرد. صفحه نمایش به کار رفته در این پاور متر از نوع LCD با نور پس زمینه می باشد و دارای نشانگر هشدار اضافه بار نیز می باشد.

 



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 112 رای Book

پاورمتر USB دار UT658 برند یونیتی ابزاری دقیق با کاربری آسان و راحت جهت بررسی وضعیت عملکرد شارژ کردن انواع مختلف شارژرهای USB و پاوربانک ها می باشد. در واقع با استفاده از این دستگاه می توان عملکرد هرنوع شارژ و پاوربانک را از لحاظ  ولتاژ ، جریان ، و توان بررسی کرد.  استفاده از این دستگاه بسیار ساده و راحت می باشد و تنها از طریق ورودی و خروجی USB به دستگاه مورد نظر متصل شده مقدار ولتاژ، جریان و توان را اندازه گیری کرده و نمایش می دهد. طراحی زیبا ، ابعاد کوچک و وزن کم این دستگاه به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی دستگاه را حمل کرده و در محیط های کاری مختلف از آن به راحتی استفاده کند.

مشخصات کلی پاورمتر USB دار برند یونیتی مدل UNI-T UT658:

پاورمتر USB دار UT658 برند یونیتی ابزاری دقیق و حرفه ای جهت بررسی وضعیت عملکرد شارژ و  اندازه گیری ولتاژ، جریان و ظرفیت شارژ دستگاه های شارژ USB دار و پاور بانک می باشد. با استفاده از این تستر کوچک و قابل حمل می توانید وضعیت عملکردی انواع مختلف شارژرها و پاور بانک ها را به صورت دقیق و راحت بررسی کرده و در صورت بروز مشکل آن را به سرعت شناسایی کرده و قبل از آسیب رساندن به باتری آن را تشخیص داده و جهت رفع آن اقدام کنید.

این دستگاه دارای دو پورت ورودی و خروجی USB در انتها و بالای آن می باشد. صفحه نمایش به کار رفته در این پاور متر از نوع LCD با نور پس زمینه می باشد که به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی مقادیر نمایش داده شده را بخواند. ابعاد این پاورمتر USB دار  12 x 29 x 84 میلی متر ، وزن آن 28 گرم، و رنگ دستگاه سفید است.

پاورمتر USB دار UT658 برند یونیتی دارای تاییدیه CE ، تاییدیه ایمنی تجیهزات الکترونیکی RoHS ، و گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت  تجهیزات اندازه گیری متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول موردنظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی پاورمتر USB دار برند یونیتی مدل UNI-T UT658:

با استفاده از پاورمتر USB دار UT658 برند یونیتی می توان وضعیت عملکرد شارژ و  میزان ولتاژ، جریان و ظرفیت شارژ دستگاه های شارژ USB دار و پاور بانک ها را به راحتی بررسی و اندازه گیری کرد.

محدوده اندازه گیری ولتاژ ورودی در این پاورمتر از 3 تا 9 ولت و رزولوشن اندازه گیری ولتاژ  0.01 ولت می باشد. دقت مانیتورینگ ولتاژ این دستگاه برابر  ±1%  با می باشد که موجب افزایش دقت اندازه گیری ولتاژ دستگاه های شارژ USB دار و پاور بانک ها با این پاورمتر می شود.

محدوده اندازه گیری جریان در این دستگاه از 0 تا 3 آمپر بوده و رزولوشن اندازه گیری جریان  0.01 آمپر می باشد. دقت مانیتورینگ جریان در این دستگاه برابر با  ±(1%±2) می باشد که موجب افزایش دقت اندازه گیری جریان دستگاه های شارژ USB دار و پاور بانک ها با این پاورمتر می شود. قابلیت اندازه گیری ظرفیت شارژ در این محصول تا 9999 میلی آمپر ساعت است. ظرفیت ذخیره داده ها در این دستگاه تا 10 داده می باشد.

از می توان در دمای محیطی از 0 تا 40 درجه سلسیوس با رطویت 75 درصد استفاده کرد. دمای محیطی مورد نیاز جهت ذخیره و نگهداری این محصول از 10-  تا 50 درجه سلسیوس و رطوبت 75 درصد می باشد.

0 ديدگاه براي پاور متر پریزی USB دار

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *