1 1

ارتعاش سنج دستی پراب مجزا UT315A از جمله محصولات جدید کمپانی یونیتی جهت اندازه گیری شتاب؛ سرعت ؛ و جابجایی با دقت اندازه گیری بالا می باشد. با استفاده از این ارتعاش سنج می توانید به راحتی جابجایی ، سرعت و شتاب ماشین های چرخشی و رفت و برگشتی را اندازه گیری کرده و نتایج تست را روی نمایشگر LCD بزرگ این دستگاه که دارای نور پس زمینه نیز می باشد به وضوح مشاهده نمائید. این محصول مجهز به پراب مجزا کوتا ، بلند با حساسیت بسیار بالا و چاک مغناطیسی جهت افزایش دقت اندازه گیری و استفاده آسان از دستگاه در محیط های مختلف می باشد. از دیگر ویژگی های قابل توجه این ارتعاش سنج می توان به ذخیره داده ها در حافظه داخلی دستگاه تا 1999 داده با قابلیت بازخوانی و پاکسازی داده ها ؛ نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری و حفظ طول عمر دستگاه ؛ ثابت نگه داشتن مقادیر اندازه گیری شده روی نمایشگر با استفاده از ویژگی ؛ پورت USB جهت اتصال به کامپیوتر و آنالیز داده ها در نرم افزار مخصوص داده ها ؛ و نمایش مقدار حداکثر MAX هر یک از پارامترهای شتاب، سرعت، و جابجایی در حال لرزش دستگاه اشاره کرد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
شامل 5 درصد تخفیف در صورت خرید غیر رسمی



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 119 رای Book

ارتعاش سنج دستی پراب مجزا UT315A ابزاری پر کاربرد جهت استفاده تکنسین ها جهت نظارت بر وضعیت تجهیزات و اطمینان از عملکرد طبیعی آنها می باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید به راحتی میزان ارتعاش  تجهیزات مکانیکی ، به ویژه اندازه گیری ارتعاش ماشین های چرخشی و رفت و برگشتی در اندازه گیری های صنعتی مانند ساخت ماشین ، برق و متالورژی و غیره استفاده استفاده کنید. این دستگاه ابزار ایده آلی جهت بررسی وضعیت تجهیزات می باشد.

شما می توانید از سه روش مختلف که با استفاده از پراب کوتاه ؛ پراب بلند ؛ و چاک مغناطیسی است  بر حسب نیاز خود و شرایط محیطی تجهیز مورد نظر استفاده کنید. جهت استفاده از روش پراب کوتاه (S) فقط کافی است پراب S را به دستگاه متصل کنید. می توانید این روش در محیط های مختلف جهت دسترسی به نتایج مناسب ارتعاش اندازه گیری شده به راحتی استفاده کنید. از پراب بلند (L) می توانید در محیط های باریک و تنگ به راحتی استفاده کرده و نتایج تست خود را به سرعت روی نمایشگر این دستگاه مشاهده کنید. چاک مغناطیسی عمدتا در نواحی تشکیل شده از آهن تخت مانند آسانسورها به راحتی و تنها با اتصال آن به دستگاه استفاده کنید.

شما می توانید داده های خود را حافظه داخلی این دستگاه ذخیره کرده و از طریق پورت USB آنها را به کامپیوتر انتقال داده و در نرم افزار مخصوص داده ها آنالیز کرده و گزارش خروجی خود را تهیه کنید.

مشخصات کلی ارتعاش سنج دیجیتال پراب مجزا یونیتی مدل  UNI-T UT315A:

ارتعاش سنج دستی پراب مجزا UT315A برند یونیتی ابزاری دقیق با کارایی بالا جهت اندازه گیری سریع و دقیق جابجایی و ارتعاش ؛ شتاب ؛ و سرعت دستگاه ها و تجهیزات مختلف دوار می باشد.

 در این محصول از یک عدد باتری قابل 9 ولتی 6F22 شارژ به عنوان منبع تغذیه استفاده شده است. کمپانی یونیتی جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری و حفظ طول عمر دستگاه، از ویژگی نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار در این متر لیرزی استفاده کرده است که در صورت غیر فعال ماندن دستگاه به مدت 10 دقیقه، به طور خودکار خاموش می شود. طول عمر باتری این دستگاه در صورت استفاده مستمر از دستگاه بیشتر از 8 ساعت می باشد.

صفحه نمایش این دستگاه از نوع LCD و همراه با نور پس زمینه می باشد که موجب سهولت استفاده از دستگاه در محیط های کاری تاریک و کم نور می شود و ظرفیت شمارش آن تا 2000 می باشد. نور صفحه نمایش این دستگاه در صورت غیر فعال ماندن جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری به طور خودکار خاموش می شود.

ابعاد این ارتعاش سنج 30 x 80 x 166 میلی متر ، وزن آن 395 گرم، و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری است.

ارتعاش سنج دستی پراب مجزا UT315A برند یونیتی دارای تاییدیه CE ، تاییدیه ایمنی لوازم الکترونیکی RoHS اتحادیه اروپا ؛ تاییدیه بازرسی کالا INTETEK آمریکا و کانادا می باشد و دارای گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول موردنظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

 

مشخصات فنی و عملکردی ارتعاش سنج دیجیتال پراب مجزا یونیتی مدل  UNI-T UT315A:

ارتعاش سنج دستی پراب مجزا UT315A برند یونیتی قابلیت اندازه گیری شتاب؛ سرعت ؛ و جابجایی/ ارتعاش را با دقت بالا و با استفاده از سه نوع پراب مجزا کوتاه ، بلند و چاک مغناطیسی دارد.

با استفاده از این ارتعاش سنج می توانید شتاب را 0.1 تا  199.9 متر بر مجذور ثانیه m/s² در محدوده فرکانس 10 هرتز تا 10 کیلو هرتز و با دقت ±(5%+0.2 m/s²)  به راحتی اندازه گیری کنید. علاوه بر این می توانید سرعت را از 0 تا 19.9 سانتی متر بر ثانیه cm/s در محدوده فرکانس 10 هرتز تا 10 کیلو و با دقت ±(5%+0.02 cm/s)  اندازه گیری کنید. قابلیت اندازه گیری جابجایی یا ارتعاش در این دستگاه از 1 تا 1.999 میلی متر در محدوده فرکانس 10 هرتز تا 10 و با دقت ±(5%+0.002mm)   می باشد.

خاموشی خودکار دستگاه و نور پس زمینه نمایشگر ؛ قابلیت ذخیره داده ها تا 1999 داده در حافظه داخلی دستگاه و انتقال داد های ذخیره شده به نرم افزار کامپیوتری مخصوص این دستگاه جهت آنالیز داده و تهیه گزارش خروجی ؛ قابلیت اندازه با استفاده از پراب مجزا و چاک مغناطیسی جهت استفاده در محیط های مختلف ؛ پورت USB جهت اتصال دستگاه به کامپیوتر ؛ نمایشگر LCD با قابلیت شمارش تا 2000 رقم ؛ ذخیره خودکار داده ها با قابلیت تنظیم فواصل ذخیره خودکار از 0.5 ثانیه تا 255 ثانیه از جمله مشخصه های فنی قابل توجه این دستگاه می باشد.

شما می توانید از ارتعاش سنج دستی پراب مجزا UT315A برند یونیتی در دمای محیطی 0 تا درجه سلسیوس و رطوبت 80 درصد استفاده کنید.

0 ديدگاه براي لرزش سنج پراب مجزا

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *