1 1

10%

ولت متر True RMS با نمایشگر EBTN دیجیتال UT139S برند یونیتی ابزاری دقیق با عملکرد ثابت و ویژگی ردیاب برق غیر تماسی NCV است که می تواند از طریق اندازه گیری شدت میدان EM وضعیت الکتریکی را به طور موثر بررسی کند. این ولت متر دارای عملکردهای متعددی از جمله قابلیت اندازه گیری جریان AC/DC ؛ ولتاژ AC/DC ؛ ظرفیت خازنی ؛ مقاومت ؛ دما و فرکانس می باشد. از ویژگی های مهم و قابل توجه این دستگاه می توان به قابلیت اندازه گیری ولتاژ  AC/DC تا 600 ولت ؛ جریان AC/DC را تا 10 آمپر ؛ ظرفیت خازنی تا 99.99 میلی فاراد ؛ مقاومت تا 60 مگا اهم ؛ فرکانس تا 10 مگا هرتز ؛ و دما از 10-  تا 1000 درجه سلسیوس اشاره کرد. علاوه بر این، ویژگی True RMS جهت اندازه گیری دقیق ولتاژ و جریان متناوب AC ؛ فیلتر پایین گذر LPF جهت اندازه گیری ولتاژ AC ؛ حالت LoZ جهت اندازه گیری ولتاژ گوست  Ghost (ولتاژ پنهان یا بسیار ضعیف) ؛ نمایش آنالوگ بار گراف تا 31 قسمت ؛ قابلیت انتخاب رنج دستی و خودکار توسط کاربر ؛ نمایشگر دیجیتال EBTN ؛ نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار جهت صرفه جویی در مصرف باتری از دیگر ویژگی های قابل توجه این دستگاه می باشد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 1)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 203 رای Book

ولت متر True RMS با نمایشگر EBTN دیجیتال UT139S برند یونیتی ابزاری ایمن و مقاوم می باشد که طبق استاندارد ایمنی دستگاه های اندازه گیری IEC61010 طراحی و ساخته شده است: درجه 2 آلودگی ، CAT III 600V  . کمپانی یونیتی در ساخت این محصول از الزامات CE اتحادیه اروپا و RoHS جهت رعایت استانداردهای بین المللی تضمین کیفیت کالا پیروری کرده است. بنابراین شما می توانید با اطمینان از ایمنی و کیفیت این محصول با اطمینان خاطر آن را خریداری نمائید. علاوه براین بدنه این دستگاه از جنس عایق دو جداره می باشد.

از دیگر ویژگی های مهم و قابل توجه این دستگاه می توان به ویژگی Data Hold چهت ثابت نگه داشتن مقادیر اندازه گیری شده روی نمایشگر ؛ رنج خودکار Auto Range و دستی Manual range با قابلیت انتخاب توسط ؛ آلام صوتی NVC و تست پیوستگی ؛ نمایش مقادیر MAX/MIN ؛ اندازه گیری در هر دو واحد اندازه گیری درجه سلسیوس و فارنهایت  تست دیود و تست مدار باز ؛ قابلیت شمارش 6000 مقدار ؛ اندازه گیری دوره کاری Duty Cycle از 0.1 تا 99.9 درصد ؛ کلید چرخشی بزرگ جهت انتخاب عملکرد موردنظر ؛ آلارم صوتی هشدار دهنده آستانه ؛ نمایشگر دیجیتال EBTN صفحه مشکی ؛ نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری و حفظ طول عمر دستگاه اشاره کرد.

مشخصات کلی ولت متر True RMS با نمایشگر دیجیتال EBTN برند یونیتی مدل UNI-T UT139S:

ولت متر True RMS با نمایشگر EBTN دیجیتال UT139S برند یونیتی ابزاری دقیق با کارایی بالا جهت اندازه گیری سریع و دقیق جریان و ولتاژ AC/DC، مقاومت، ظرفیت خازنی ، فرکانس، و دما می باشد. در این دستگاه از دو عدد باتری 1.5 ولتی R6 استفاده شده است. جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری و حفظ طول عمر دستگاه، از ویژگی نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار استفاده شده است که درصورت غیرفعال ماندن دستگاه به مدت 15 دقیقه خاموشی خودکار فعال می شود. در صورت کاهش میزان باتری به زیر محدوده تعیین شده 2.6 نشانگر  اخطار کاهش باتری فعال شده و به کاربر اجازه می دهد در زمان مناسب باتری را تعویض کند.

صفحه نمایش به کار رفته در این دستگاه از نوع دیجیتال EBTN زمینه مشکی و چند لایه می باشد که داده ها را به صورت رنگی نمایش داده و موجب سهولت خواندن و کار با دستگاه می باشد.

اقلام همراه این دستگاه شامل تست لید، پراب دما و دفترچه راهنما می باشد.

ابعاد این دستگاه  48 x 80 x 170 میلی متر ، سایز صفحه نمایش آن 36 x 58 میلی متر ، وزن آن 354 گرم ، و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری است.

ولت متر True RMS با نمایشگر EBTN دیجیتال UT139S برند یونیتی دارای تاییدیه CE اتحادیه اروپا، تاییدیه ایمنی لوازم الکترونیکی RoHS ؛ ETL آمریکا و کانادا می باشد. علاوه براین، دارای گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید نیز می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی ولت متر True RMS با نمایشگر دیجیتال EBTN برند یونیتی مدل UNI-T UT139S:

با استفاده از ولت متر True RMS با نمایشگر EBTN دیجیتال UT139S برند یونیتی می توانید جریان DC را تا 10 آمپر با دقت ±(0.7%+2)  ؛ جریان AC را تا 10 آمپر با دقت ±(1%+3) ؛ ولتاژ DC را تا 600 ولت و با دقت ±(0.5%+2) ؛ ولتاژ AC را تا با دقت ±(0.8%+3)  ؛ اندازه گیری کرد. پهنای باند این دستگاه از 45 هرتز تا 400 هرتز می باشد.

علاوه بر ولتاژ و  جریان AC/DC می توان مقاومت را تا 60 مگا اهم با دقت ±(0.8%+2) ؛ ظرفیت خازنی را تا 99.99 میلی فاراد و با دقت ±(4%+5)  ؛ فرکانس را از 10 هرتز تا 10 مگا هرتز با دقت ±(0.1%+4)  ؛ و دما را بر حسب درجه سلسیوس با دقت ±(1%+4)  از 40-  تا 1000 درجه و بر حسب درجه فارنهایت از 40-  تا 1832 درجه و با دقت ±(1.5%+5)  اندازه گیری کرد. قابلیت انتخاب واحد اندازه گیری دما نیز برای کاربر فراهم شده است. قابلیت نمایش بار گراف تا 31 قسمت نمای تصویری بهتری از نتایج اندازه گیری به کاربر ارائه می دهد. ویژگی ردیاب برق غیر تماسی NCV می تواند از طریق اندازه گیری شدت میدان EM وضعیت الکتریکی را به طور موثر بررسی کند.

از دیگر مشخصه های فنی قابل توجه این ولت متر قابلیت شمارش تا 6000 مقدار ؛ رنج خودکار Auto Range و رنج دستی Manual range با قابلیت انتخاب برای کاربر؛ ولتاژ تست دیود تا حدود 3.1 ولت و تست پیوستگی ؛ ویژگی Data Hold جهت ثابت نگه داشتن مقادیر اندازه گیری شده روی نمایشگر ؛ کلید چرخشی بزرگ جهت انتخاب عملکرد و رنج موردنظر ؛ قابلیت اندازه گیری دوره کاری Duty Cycle از 0.1 تا 99.9 درصد؛ و ردیاب برق غیر تماسی NCV از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه می باشد.

از ولت متر True RMS با نمایشگر EBTN دیجیتال UT139S برند یونیتی می توان در دمای محیطی 0 تا 40 درجه سلیسوس و با رطوبت کمتر مساوی 75 درصد برای محدوده دمایی 0 تا 30 درجه و رطوبت کمتر مساوی 50 درصد برای محدوده دمایی 30 تا 40 درجه استفاده کرد . دمای محیطی 10-  تا 50  درجه سلسیوس جهت ذخیره و نگه داری آن می باشد.

1 ديدگاه براي ولت متر و ردیاب برق NCV

  1. name
    متروتيک

    5/ 5

    سلام دوستان من بعد از کلی گشتن توو نت و زیر و رو کردن یوتیوب این مولتی متر رو گرفتم، بعد از چند روز استفاده، نقد اش رو مینویسم که هر کی خواست بخره با چشم باز خرید کنه! مزایا: مدار پروتکشن خوب (نمیگم عااااااالی ولی عالی ه!!! برند های دیگه با این پروتکشن خوب خییییییییلی گرون تر ان!!!) متریال فوق العاده (انصافا جنس مواد استفاده شده عالی ه، منکه واقعا هیچ ظعفی توو این مورد نمیبینم) دقت عالی (درسته عموما مولتی متر ها دقت خوبی دارن ولی درمورد دقت این مولتی متر اصلا شک نکنین - توو تست اکثر موارد با مولتی متر 5 تومنی یکی بود!!!) سرعت خوب (توو همه چی سرعت اش واقعا خوبه از ولتاژ و مقاومت تا خازن و دما!!!) ظاهر بسیار شیک و حرفه ای (نه خیلی ساده است و نه خیلی سوسولی ه :) ) معایب: سیاه بودن زمینه نمایشگر (این مورد هم مزیت ه و هم عیب چون با اینکه مولتی متر رو بسیار شیک نشون میده ولی باعث میشه زیر نور آفتاب سخت تر از نمایشگر های کلاسیک خونده بشه ولی برای من که همیشه توو مکان مسقف ام عالی ه و شیک بودن اش خودش دو هیچ جلو ه :) !!!) روشن بودن بک لایت به صورت پیش فرض (هر بار که روشن کنید بک لایت روشن میشه و باید دستی خاموش اش کنید، توو دفترچه راهنما اش نوشته 20 ثانیه بعد از روشن کردن بک لایت خودش خاموش میشه ولی در عمل اینطور نیست - راهنما اش با 139E یکی ه احتمالا توو اون مدل باشه - میشه برنامه مولتی متر رو تغییر داد ولی ارزش اش رو نداره!) کمی مصرف باتری اش زیاد ه که فکر کنم به خاطر پر مصرف بودن نمایشگر اش ه (22 میلی آمپر با بک لایت و 11 میلی آمپر بدون بک لایت! -- فعلا ک تموم نکرده ولی فکر کنم یکی دو ماه استفاده روزانه رو جواب بده) جدا بودن تست ولتاژ AC , DC (وقتی آدم عجله داره واقعا کلافه کننده است!) جمع بندی: خلاصه من خیلی از خریدم راضی ام، فکر کنم توو این رنج قیمت بهترین انتخاب موجود توو بازار برای مهندس های الکترونیک همین باشه. سری 61 هم هست که لاگ دیتا داره و به کامپیوتر وصل میشه و ... ولی مدار پروتکشن سری 139 خیلی بهتر از سری 61 ه. و تشکر از متروتیک عزیز ک با تیپاکس یه روزه به دستم رسوندن! خرید خوبی داشته باشید.

ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *