1 1

5%

نشت یاب گاز های مختلف برند مستک مدل MASTECH MS6310 یک آشکارساز گاز قابل احتراق با حساسیت بالاست که با سرعت بسیار بالایی نشت گاز را شناسایی و مشخص می کند و دارای قابلیت تنظیم دستی حساسیت دستگاه برای از بین بردن سطح گاز پس زمینه می باشد. نشت یاب گاز MS6310 قادر به تشخیص و شناسایی گاز طبیعی، متان، اتان، پروپان، بوتان، استون، الکل، آمونیاک، بخار، مونوکسید کربن، بنزین، سوخت جت، حلال های هیدروژن، رقیق کننده رنگ های لاکی و نفت می باشد. این دستگاه می تواند نشتی گاز را از 10 تا 40 درصد در محیط تشخیص دهد و دارای رزولوشن اندازه گیری 50 پی پی ام برای گاز متان است.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 65 رای Book

نشت یاب گاز های مختلف برند مستک مدل MASTECH MS6310 یک ابزار قابل حمل با کاربردی آسان است که می توان با یک دست اندازه گیری را انجام داد و همچنین دارای پراب و سنسور مجزا با کابل انعطاف پذیر است که مناسب برای اندازه گیری در محیط های دور از دسترس و دشوار می باشد و کار را برای کاربر تا حد قابل ملاحظه ای آسان می نماید. از مزایای این دستگاه می توان به زمان اندازه گیری کمتر از 2 ثانیه، زمان آماده به کار شدن دستگاه 2 دقیقه، تشخیص و شناسایی نشت گاز آسان، قابل حمل، زنگ هشدار و حساسیت بالا اشاره کرد.

 

مشخصات کلی نشت یاب گاز های مختلف برند مستک مدل MASTECH MS6310 :

نشت یاب گاز های مختلف برند مستک مدل MASTECH MS6310 ابزاری حیاتی و مهم در مکان هایی است که احتمالی نشتی گاز وجود دارد زیرا بسیاری از گاز ها سمی بوده و یا موجب احتراق، کمبود اکسیژن، آسیب های جسمی و خفگی کارکنان، کارمندان و یا افراد حاضر در آن منطقه می شود. این دستگاه از 4 باتری 1.5 ولت AA تغذیه می کند و دارای قابلیت تنظیم حساسیت دستگاه می باشد که باید متناسب با محیط و شدت خطر نشت گاز مورد نظر تنظیم شود. پس از اندازه گیری و تشخیص گاز توسط دستگاه، باید به میزان 7 تا 10 دقیقه در هوای آزاد و تمیز قرار داده شود تا به حالت اولیه بازگشته و مجددا آماده استفاده و اندازه گیری گردد. در هنگام تشخیص نشتی گاز در بازه 10 تا 40 درصد زنگ هشدار موجود در دستگاه روشن می شود تا موجب آگاهی کاربر از شرایط موجود، رفع خطر و جلوگیری از صدمات و خصارات احتمالی شود.

ابعاد این دستگاه برابر 46 x 70 x 172 میلی متر، وزن دستگاه به همراه باتری برابر با 354 گرم و رنگ آن سبز و مشکی است و دارای یک کلید شستی جهت انتخاب میزان حساسیت می باشد.

نشت یاب گاز های مختلف برند مستک مدل MASTECH MS6310 دارای گواهینامه CE / ETL / RoHS، درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه و مقرون به صرفه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی نشت یاب گاز های مختلف برند مستک مدل MASTECH MS6310 :

نشت یاب گاز های مختلف برند مستک مدل MASTECH MS6310 قادر به تشخیص نشتی گاز از 10 تا 40 درصد در محیط می باشد که توسط زنگ هشدار اعلام می شود و همچنین دارای رزولوشن اندازه گیری 50 پی پی ام برای گاز متان است. این دستگاه دارای مزایا و مشخصات فنی زمان اندازه گیری کمتر از 2 ثانیه، زمان آماده به کار شدن دستگاه 2 دقیقه، تشخیص و شناسایی نشت گاز آسان، قابل حمل، زنگ هشدار و حساسیت بالا می باشد.

0 ديدگاه براي نشت یاب گازهای مختلف

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *