1 1

2%

نشت‌یاب گاز فرمالدهید بنتک BENETECH GM8801˛ به عنوان وسیله‌ایی مفید و کارآمد به طور گسترده به صورت 24 ساعته می‌تواند برای تشخیص کمی و کیفی فرمالدهید در منازل مسکونی˛ مکان‌های عمومی˛ کارخانجات و کارگاه‌ها استفاده می‌شود. بازه اندازه‌گیری این نشت‌یاب بین 0 تا 3 میلی گرم در هر متر مکعب است و دارای سنسور الکترومکانیکی HCHO می‌باشد. علاوه بر تشخیص غلظت فرمالدهید این نشت یاب می‌تواند تاریخ˛ زمان˛ دما و رطوبت هوا را نیز نشان دهد. صفحه نمایشگر دستگاه دارای نور پس زمینه و جنس آن LCD می‌باشد. همچنین از قابلیت محاسبه کمینه و بیشینه داده‌های قرائت شده برخورد دار است و قابلیت DATA HOLD نیز دارد. نشت‌یاب GM8801 قابلیت تعویض واحد اندازه‌گیری دما بین درجه سلسیوس و فارنهایت را دارد. نشت‌یاب دارای هشدار صوتی و تصویری و همچنین آلارم کاهش باتری است. ولتاژ مورد نیاز این ابزار از طریق یک آداپتور  4.2 ولتی تامین می‌شود.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 41 رای Book

مشخصات کلی نشت یاب گاز فرمالدهید - HCHO برند بنتک BENETECH GM8801 : 

فرمالدهید به عنوان یک گاز نسبتا خطرناک در بیشتر در صنایع پلاستیک به شمار می‌آید که می‌تواند برای بدن انسان مضر باشد. نشت یاب گاز فرمالدهید دارای عملکردی پایدار و قابل اطمینان است که می‌توان آن را در محیط‌های صنعتی بکار برد تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود. این ابزار در مقایسه با نسخه‌های قدیمی و گران قیمت کاربردی  تر˛ ارزان‌تر و قابل اعتمادتر بوده و می‌تواند به صوت 24 ساعته و در زمان واقعی غلظت این گاز را تشخیص دهد. همینطور یک ابزار قابل حمل نیز به شمارمی‌آید که کار با آن را برای کاربران در محیط‌های مختلف آسان می‌کند. وزن این دستگاه در حدود 152 گرم و ابعاد آن 135*64*91 میلی‌متر است. نمایشگر این دستگاه از جنس LCD و همراه با نور پس زمینه است. منبع تامین این نشت‌یاب یک آداپتور 4.2 ولتی است و همراه باهشدار کاهش مصرف باتری نیز می‌باشد. دستگاه همچنین برخوردار از استاندارد CE نیز می‌باشد.

مختصات فنی و عملکردی نشت یاب گاز فرمالدهید - HCHO برند بنتک BENETECH GM8801 : 

این نشت یاب با دارا بئدن جدیدترین سنسور الکتروشیمیایی به طور مداوم و مستقیم سیگنال غلظت فرمالدهید در هوا را به سیگنال الکتریکی تبدیل کرده و در زمان واقعی روی نمایش نشان می‌دهد. بازه اندازه‌ گیری این نشت‌یاب 0 تا 3 میلی گرم در هر متر مکعب می‌باشد و رزولوشن آن 0.01 میلی گرم در هر متر مکعب بوده و دقت اندازه‌گیری در این دستگاه برابر با 5%±0.03± است. سرعت اندازه‌گیری این دستگاه کمتر از 30 ثانیه بوده و در دمای 50 تا 0 درجه سلسیوس یا 122 تا 32 درجه فارنهایت و در رطوبت 90 تا 10 درصد به خوبی کار می‌کند. این ابزار همچنین قابلیت تغییر واحد دمای اندازه‌گیری را نیز دارد. علاوه‌براین قابلیت محاسبه مقادیر مینیم و ماکزیمم و DATA HOLD را نیز دارد.

0 ديدگاه براي نشت یاب گاز فرمالدهید HCHO

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *