1 1

اهم متر صنعتی True RMS به همراه دما UT171C برند یونیتی از سری مولتی مترهای True RMS دقیق پیشرفته این کمپانی با نمایشگر رنگی OLED جهت مصارف صنعتی و کاربران حرفه ای می باشد. خروجی موج مربع داخلی این دستگاه برای عیب یابی سیگنال های کنترل صنعتی مفید است. قابلیت اندازه گیری دما در محدوده 40-  تا 1000 درجه سانتیگراد ؛ قابلیت اندازه گیری جریان  AC/DC تا 10 آمپر و ولتاژ  AC/DC تا 1000 ولت ؛ قابلیت اندازه گیری ادمیتانس تا 60 نانو زیمنس، ظرفیت خازنی تا 60 میلی فاراد ، مقاومت تا 60 مگا اهم ، و فرکانس از 10 هرتز تا 10 مگا هرتز برای کاربر فراهم شده است. از جمله قابلیت های مهم این اهم متر می توان به قابلیت اندازه گیری جریان با استفاده از کولیکس جریان ؛ رنج دستی و خودکار ؛ حالت LoZ جهت اندازه گیری ولتاژ امپدانس پایین  AC ؛ ثابت نگه داشتن مقادیر اندازه گیری شده روی نمایشگرDATA HOL  ؛ باتری قابل شارژ ؛ قابلیت TRUE RMS جهت اندازه گیری ولتاژ و جریان AC متناوب ؛ ردیاب برق غیر تماسی NVC ؛ نمایش بار گراف آنالوگ تا 31 بار گراف ؛ قابلیت ذخیره داده ها تا 9999 داده ؛ نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار با قابلیت غیرفعالسازی توسط کاربر؛ فناوری بلوتوث و پورت USB اشاره کرد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 87 رای Book

مولتی متر یا مولتی تستر که با اسامی دیگری چون ولت متر یا اهم متر نیز شناخته می شود ابزاری الکترونیکی برای اندازه گیری می باشد که به شما این امکان را می دهد چندین عملکرد اندازه گیری را توسط یک دستگاه انجام دهید. مولتی متر های انواع مختلفی دارند که نوع دیجیتال آن دارای نمایشگر عددی بوده و در برخی مدل نوار گرافیکی مقادیر اندازه گیری شده را نشان می دهد. مولتی مترهای دیجیتال با هزینه مقرون به صرفه ، دقت بالا و مقاومت فیزیکی قابل توجه امروزه در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارند. مولتی مترهای دیجیتال کمپانی یونیتی در انواع مختلف و مدل های بسیار متعدد تولید می شود و این امکان را برای کاربران خود فراهم ساخته است که متناسب با نوع کاربرد و نیاز خود مناسب ترین مولتی متر را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری نمایند.

اهم متر صنعتی True RMS به همراه دما UT171C برند یونیتی طبق استاندارهای ایمنی IEC-EN61010-1 ، درجه آلودگی 2 ، و CAT III 1000V, CAT IV600V طراحی و تولید شده است.

این محصول به سبب داشتن نمایشگر OLED ابزاری مناسب جهت استفاده در دمای محیطی کمتر از 30-  درجه سانتی گراد می باشد.

از جمله ویژگی های قابل توجه این اهم مترسرعت رفرش سریع 4 تا 5 بار در ثانیه ؛ نمایش مقادیر حداقل و حداکثر MIN/MAX ؛ نمایشگر رنگی  60000 رقمی ؛ تست دیود و تست پیوستگی ؛ آلارم صوتی تست پیوستگی ؛ پلاریته خودکار ؛ اندازه گیری مقدار نسبی Relative Mode جهت استفاده از آخرین مقدار اندازه گیری شده به عنوان مرجع اندازه گیری بعدی ؛ آلارم صوتی اتصال اشتباه جهت اطلاع سریع کاربر از اتصال غلط می باشد. علاوه براین، این اهم متر قابلیت اندازه گیری AC+DC ؛ نمایش بار گراف آنالوگ تا 31 بار جهت بررسی سریع و دقیق نتایج تست ؛ قابلیت محافظت در برابر اضافه بار ؛ نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری را نیز دارد.

این دستگاه مجهز به نرم افزار کامپیوتری و موبایلی جهت آنالیز داده های ذخیره شده و تولید گزارش خروجی برای کاربر می باشد. علاوه بر این، این دستگاه مجهز به ماژول فیلتر کنترل شده با ولتاژ  VFC از نوع پایین گذر نیز جهت تضعیف فرکانس های بالا می باشد.

فناوری بلوتوث به کار رفته در این مولتی متر به شما این امکان را می دهد که دادهای خود را به راحتی به نرم افزار موبایلی این دستگاه انتقال داده و از طریق آن داده ها را آنالیز کنید.

 

مشخصات کلی اهم متر صنعتی True RMS  به همراه دما با نمایشگر OLED یونیتی مدل UNI-T UT171C :

اهم متر صنعتی True RMS به همراه دما UT171C برند یونیتی از نوع دیجیتال می باشد که جهت اندازه گیری دقیق و سریع جریان با ویژگی True RMS ، ولتاژ ، ظرفیت خازنی ، مقاومت ، ادمیتانس ، دما و انجام تست پیوستگی و دیود  طراحی شده است.

صفحه نمایش 60000 رقمی به کار رفته در این دستگاه از نوع EBTN و رنگی می باشد که سرعت رفرش آن چهار تا پنج  بار در ثانیه می باشد. در اهم متر از باتری Li-ion 7.4 ولتی 2000 میلی آمپرساعت به عنوان منبع تغذیه استفاده شده است. باتری این دستگاه قابل شارژ می باشد. به دلیل آن که کم شدن میزان باتری سبب ایجاد خطا در قرائت اطلاعات و در نتیجه سبب شوک الکتریکی و آسیب به کاربر می شود، کمپانی یونیتی در طراحی این محصول از ویژگی نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار دستگاه جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری و اطلاع کاربر از تعویض به موقع باتری استفاده کرده است. در صورت غیر فعال ماندن دستگاه به مدت 5 الی 30 دقیقه بطور خودکار خاموش می شود. شما می توانید بازه زمانی خاموشی خودکار را از 5 تا 30 دقیقه تنظیم کنید. با کاهش میزان باتری به کمتر از 7.3 ولت نشانگر کاهش باتری جهت اطلاع کاربر جهت شارژ باتری فعال می شود.

بدنه این دستگاه از عایق دوجداره ساخته شده و به شما این اطمینان را می دهد به راحتی و در محیط های کاری مختلف با اطمینان خاطر ازین محصول استفاده کنید. این دستگاه مجهز به پورت USB جهت اتصال به کامپیوتر و انتقال داده ها به نرم افزار کامپیوتری جهت آنالیز و تهیه گزارش خروجی می باشد.

اقلام همراه این مولتی متر شامل کابل USB ؛ تست لید ؛ پراب دما ؛ آداپتور ؛ نرم افزار کامپیوتری و دفترچه راهنما می باشد.

ابعاد این مولتی متر 55 x 95 x 206 میلی متر، سایز صفحه نمایش آن 35.3 x 70.6 میلی متر ، وزن آن 384 گرم ، و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری می باشد.

اهم متر صنعتی True RMS به همراه دما UT171C برند یونیتی طبق استاندارد های CAT IV 600V و CAT III 1000V طراحی و ساخته شده است و دارای گواهینامه CE ؛ تاییدیه ایمنی لوازم الکترونیکی RoHs اروپا ، و گواهینامه بازرسی کالا INTERTEK آمریکا و کانادا می باشد. علاوه براین، این محصول دارای گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی اهم متر صنعتی True RMS  به همراه دما با نمایشگر OLED یونیتی مدل UNI-T UT171C :

از جمله مشخصه های فنی قابل توجه اهم متر صنعتی True RMS به همراه دما UT171C برند یونیتی قابلیت اندازه گیری دما می باشد. شما می توانید دما را در محدوده 40-  تا 1000 درجه سانتی گراد با دقت ±(1%+30)  و در محدوده 40-  تا 1832 درجه فارنهایت با دقت ±(1.5%+50)  اندازه گیری کنید. قابلیت انتخاب واحد اندازه گیری دما نیز برای کاربر فراهم شده است. جهت اندازه گیری دما در زیر محدوده  °C230 / °F 446 از ترموکل دما نوع K که به همراه دستگاه ارائه می شود استفاده کنید.

 علاوه بر دما می توانید ولتاژ DC را تا 1000 ولت با دقت ±(0.025%+5) ؛ ولتاژ AC را تا 1000 ولت با دقت ±(0.4%+40) ؛ جریان DC را تا 10 آمپر با دقت ±(0.15%2)  و جریان AC را تا 10 آمپر و با دقت ±(0.75%5)  به راحتی اندازه گیری کنید. امپدانس ورودی برای جریان DC حدود یک گیگا اهم می باشد.

علاوه بر جریان، ولتاژ و دما می توانید مقاومت را تا 60 مگا اهم با دقت ±(0.05%2)  ؛ خازن را تا 60 میلی فاراد با دقت ±(2.5%+40)  ؛ ادمیتانس را 60 نانو زیمنس با دقت ±(1%10)  ؛ و فرکانس را از 10 هرتز تا 10 مگا هرتز و با دقت ±(0.01%+5) محاسبه کنید. قابلیت اندازه گیری دوره کاری Duty cycle در این دستگاه از 0.1 تا 99.9 درصد نیز برای کاربر فراهم شده است. پهنای باند این مولتی متر 100 کیلو هرتز است. علاوه بر این، این دستگاه مجهز به ماژول فیلتر کنترل شده با ولتاژ VFC از نوع پایین گذر نیز جهت تضعیف فرکانس های بالا می باشد. قابلیت LoZ جهت اندازه گیری ولتاژ امپدانس تا حدوده 3 کیلو اهم می باشد. امپدانس ورودی برای ولتاژ DC حدود یک گیگا اهم می باشد.

شما می توانید داده های خود را تا 9999 داده در حافظه داخلی این دستگاه ذخیره کنید. علاوه براین قابلیت نمایش بار گراف آنالوگ تا 31 بار گراف به کاربر این امکان را می دهد که به صورت دقیق تر نتایج تست های انجام شده را به صورت گرافیکی جهت آنالیز دقیق تر داده ها مشاهده کند. علاوه بر این شما می توانید داده های خود را از طریق نرم افزارهای موبایلی و کامپیوتری این دستگاه به راحتی آنالیز کنید.شما می توانید از اهم متر صنعتی True RMS به همراه دما UT171C برند یونیتی در دمای محیطی 0 تا 40 درجه سانتیگراد با رطوبت نسبی کمتر مساوی 75 درصد برای محدوده دمایی 0 تا 30 درجه و رطوبت نسبی کمتر مساوی 50 درصد برای محدوده دمایی 30 تا 40 درجه استفاده کنید. دمای محیطی 10-  تا 50 درصد جهت ذخیره و نگهداری دستگاه مناسب می باشد.

0 ديدگاه براي مولتی متر مناسب دمای منفی 30

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *