1 1

منبع تغذیه صنعتی  DCتک کانال UTP3313TFL برند یونیتی از سری محصولات صنعتی این کمپانی با دقت بالا ؛ عملکرد ثابت ؛ ابعاد کوچک و قیمت مقرون به صرفه می باشد.  نمایشگر این دستگاه 3 رقمی و بسیار دقیق می باشد که قابلیت نمایش همزمان جریان و ولتاژ را دارد. این منبع تغذیه از نوع خطی و تک کاناله می باشد. میزان ولتاژ خروجی این محصول از 0 تا 30 ولت بوده و رنج جریان خروجی آن از 0 تا 3 آمپر می باشد. این دستگاه قابلیت تبدیل خودکار جریان و ولتاژ ثابت و محافظت در برابر اضافه بار را دارد. قابلیت تنظیم بار ولتاژ ثابت کمتر مساوی 1x10-4 +2mV  و جریان ثابت کمتر مساوی  2x10-4 +3mA  می باشد. رزولوشن تنظیم خروجی برای ولتاژ ثابت 100 میلی ولت بوده و برای جریان ثابت معادل 10 میلی آمپر می باشد. این محصول مجهز به چراغ نشانگر LED جهت اعلام جریان و ولتاژ ثابت به کاربر می باشد. در این منبع تغذیه جهت حفظ عملکرد دستگاه در طولانی مدت ، از فیوز حساس به دما استفاده شده است.در این منبع تغذیه جهت حفظ عملکرد دستگاه در طولانی مدت و محافظت از آن در برابر گرما بیش از حد، از فیوز حساس به دما استفاده شده است.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 89 رای Book

چنانچه دمای داخلی دستگاه از 120 درجه سانتی گراد بالاتر رود فیوز به طور خودکار قطع شده و دستگاه را خاموش می کند. با بازگشت دمای داخلی دستگاه به محدوده زیر 120 درجه سانتی گراد، فیوز مجددا بطور خودکار متصل شده و دستگاه شروع به کار می کند. این ویژگی به کاربر این اطمینان را می دهد که بدون نیاز به چک کردن دمای دستگاه از سلامت و محافظت آن در برابر گرمای داخلی اطمینان خاطر داشته باشد.منبع تغذیه صنعتی  DCتک کانال UTP3313TFL برند یونیتی دستگاهی با کارکرد ساده و آسان می باشد که بی سر و صدا بوده و میزان نویز آن بسیار کم می باشد. این محصول ابزاری دقیق با رزولوشن اندازه گیری بالا جهت تامین ولتاژ و جریان ثابت با نویز و لرزش بسیار کم می باشد. این منبع تغذیه ابزار بسیار مناسبی جهت طراحی الکترونیکی ، شارژ باتری ، وسایل نقلیه الکتریکی ، آزمایشگاه های تحقیقاتی و بخش های آموزش می باشد

 

مشخصات کلی منبع تغذیه صنعتی  DCتک کانال یونیتی مدل UNI-T UTP3313TFL :

منبع تغذیه صنعتی  DCتک کانال UTP3313TFL برند یونیتی ابزاری دقیق ، با کیفیت و کارایی آسان و راحت جهت تامین برق مصرفی دستگاه ها و تجهیزات الکترونیکی مختلف میباشد.برق این منبع تغذیه از طریق ولتاژ ورودی درمحدوده 110/ 220 ولت AC و فرکانس کاری 40 تا 60 هرتز تامین می شود. صفحه نمایش بکار رفته در این دستگاه از نوع LED  می باشد که دارای وضوح بسیار بالا بوده و خوانایی مقادیر نمایش داده شده را برای کاربر بسیار آسان کرده است . نمایشگر این دستگاه قابلیت نمایش همزمان ولتاژ و جریان را نیز دارد.

اقلام همراه این دستگاه شامل کابل برق، کابل خروجی و دفترچه راهنما می باشد.ابعاد این دستگاه  240 x 160 x 105 میلی متر ، وزن آن 3 کیلو گرم، و رنگ دستگاه سفید و خاکستری است.منبع تغذیه صنعتی  DCتک کانال UTP3313TFL برند یونیتی دارای تاییدیه CE اروپا ؛ تاییدیه ایمنی محصولات الکترونیکی RoHS اروپا و همچنین گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی منبع تغذیه صنعتی  DCتک کانال یونیتی مدل UNI-T UTP3313TFL:

منبع تغذیه صنعتی  DCتک کانال UTP3313TFL برند یونیتی دارای یک کانال خروجی می باشد و از نوع خطی است که ولتاژ خروجی در محدوده 0 تا 30 ولت با رزولوشن 100 میلی و جریان خروجی در محدوده 0 تا 3 آمپر با رزولوشن 10 میلی آمپر قابل تنظیم است. میزان ریپل و نویز این دستگاه کمتر مساوی 0.3mVrms می باشد.قابلیت اطمینان یا پایایی این دستگاه یا میانگین بین زمان خرابی های آن MTBF(e) بیشتر مساوی 2000 ساعت می باشد.

این ویژگی موجب اطمینان کاربر از عملکرد ثابت و مطمئن دستگاه می شود.تنظیم بار Load regulation به توانایی حفظ ولتاژ یا جریان ثابت در کانال خروجی منبع تغذیه با وجود تغییر در بار منبع اشاره دارد و در این منبع تغذیه معادل  برای ولتاژ ثابت کمتر مساوی 1x10-4 +2mV و برای جریان ثابت کمتر مساوی  2x10-4 +3mA می باشد.این محصول دارای فیوز حساس به دما می باشد که اجازه نمی دهد دما دستگاه از حد تعیین شده بالاتر رود و از این طریق به بهبود عملکرد منبع تغذیه و کاهش نویز نیز کمک می کند.شما می توانید از منبع تغذیه صنعتی  DCتک کانال UTP3313TFL برند یونیتی در دمای محیطی 0 تا 40 درجه سلسیوس با رطوبت محیطی کمتر مساوی 85 درصد استفاده کرده و در دمای محیطی 10-  تا 50 درصد با رطوبت محیطی کمتر مساوی 80 درصد آن را ذخیره و نگهداری کنید.

0 ديدگاه براي منبع تغذیه تک کانال

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *