1 1

منبع تغذیه DC تک کاناله32 ولت/ 3 آمپر UTP1303 برند یونیتی از جمله محصولات با کیفیت و دقیق این کمپانی جهت تامین توان الکتریکی لوازم و تجهیزات الکترونیکی مختلف می باشد. این منبع تغذیه از نوع تک کاناله خطی و در طرح رومیزی می باشد که توانایی تامین ولتاژ و جریان ثابت با نویز و لرزش بسیار کم و ویژگی محافظت در برابر اضافه بار را دارد. این محصول ابزار بسیار مناسبی جهت استفاده در طراحی های الکترونیکی ، شارژ باتری ، وسایل نقلیه الکتریکی ، آزمایشگاه های تحقیقاتی و مدارس و بخش های آموزشی می باشد. میزان ولتاژ خروجی این محصول از 0 تا 32 ولت بوده و رنج جریان خروجی آن از 0 تا 3 آمپر می باشد. قابلیت تنظیم بار ولتاژ ثابت کمتر مساوی 1x10-4 +3mV  و جریان ثابت کمتر مساوی 2x10-4 +3mA می باشد. رزولوشن تنظیم خروجی برای ولتاژ ثابت 100 میلی ولت بوده و برای جریان ثابت معادل 10 میلی آمپر می باشد. نمایشگر این دستگاه 3 رقمی و بسیار دقیق می باشد که قابلیت نمایش همزمان جریان و ولتاژ را با استفاده از چراغ های LED رنگی دارد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 91 رای Book

منبع تغذیه DC تک کاناله32 ولت/ 3 آمپر UTP1303 برند یونیتی دستگاهی با کارکرد ساده و آسان می باشد که بی سر و صدا بوده و میزان نویز آن بسیار کم می باشد. این محصول ابزاری دقیق با رزولوشن اندازه گیری بالا جهت تامین ولتاژ و جریان ثابت با نویز و لرزش بسیار کم می باشد. این منبع تغذیه ابزار بسیار مناسبی جهت طراحی الکترونیکی ، شارژ باتری ، وسایل نقلیه الکتریکی ، آزمایشگاه های تحقیقاتی و بخش های آموزش می باشد.

از جمله ویژگی ها و عملکردهای قابل توجه این دستگاه می توان به صفحه نمایش با ضوح بالا و خوانایی آسان با قابیلت نمایش همزمان ولتاژ و جریان خروجی ؛ سرعت تنظیم تا 0.01 درصد ؛ پایانه های خروجی مطابق با دستورالعمل های اتحادیه اروپا ؛ تنظیم بسیار دقیق ولتاژ و جریان از طریق دستگاه های مختلف ؛ محافظت در برابر اضافه بار و پلاریته معکوس ؛ تنظیم و کنترل ولتاژ و جریان خروجی ؛ تنظیم بار ؛ تبدیل خودکار ولتاژ و جریان ثابت با حفاظت حد جریان اشاره کرد.

در این منبع تغذیه جهت حفظ عملکرد دستگاه در طولانی مدت و محافظت از آن در برابر گرما بیش از حد، از محفظه تهویه هوا در پشت دستگاه استفاده شده است.

 

مشخصات کلی منبع تغذیه DC تک کاناله 32 ولت و 3 آمپر برند یونیتی مدل UNI-T UTP1303:

منبع تغذیه DC تک کاناله32 ولت/ 3 آمپر UTP1303 برند یونیتی ابزاری دقیق ، با کیفیت و کارایی آسان و راحت جهت تامین برق مصرفی دستگاه ها و تجهیزات الکترونیکی مختلف میباشد.

برق این منبع تغذیه از طریق ولتاژ ورودی در محدوده 115 ولت / 230 ولت AC و فرکانس 47 تا 63 هرتز تامین می شود. شما می توانید با استفاده از دکمه تعبیه شده در پشت دستگاه جهت انتخاب محدوده ولتاژ ورودی استفاده نمائید. صفحه نمایش بکار رفته در این دستگاه از نوع LED و با وضوح بسیار بالا می باشد که خوانایی مقادیر نمایش داده شده را برای کاربر بسیار آسان کرده است . نمایشگر این دستگاه قابلیت نمایش همزمان ولتاژ و جریان را نیز دارد. اقلام همراه این دستگاه شامل یک سیم برق، و دو کابل خروجی می باشد.

ابعاد این دستگاه  284 x 175 x 145 میلی متر ، ، وزن آن 5 کیلو گرم، و رنگ دستگاه سفید و خاکستری است.

منبع تغذیه DC تک کاناله32 ولت/ 3 آمپر UTP1303 برند یونیتی دارای تاییدیه CE اروپا، تاییدیه ایمنی محصولات الکترونیکی RoHS اروپا و همچنین گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی منبع تغذیه DC تک کاناله 32 ولت و 3 آمپر برند یونیتی مدل UNI-T UTP1303:

از جمله مشخصه های فنی قابل توجه در منبع تغذیه DC تک کاناله32 ولت/ 3 آمپر UTP1303 برند یونیتی می توان به قابلیت تنظیم ولتاژ خروجی در محدوده 0 تا 32 ولت و جریان خروجی در محدوده  0 تا 3 آمپر اشاره کرد. رزولوشن تنظیم جریان و ولتاژ خروجی در این دستگاه برای جریان خروجی 10 میلی آمپر و برای ولتاژ خروجی 100 میلی ولت می باشد.

میزان نویز و لرزش این دستگاه کمتر از 1mVrms  می باشد. تنظیم بار به توانایی حفظ ولتاژ یا جریان ثابت در کانال خروجی منبع تغذیه با وجود تغییر در بار منبع اشاره دارد و در این منبع تغذیه برای ولتاژ ثابت کمتر مساوی   1x10-4 +3mVو برای جریان ثابت  کمتر مساوی  2x10-4 +3mA می باشد.

قابلیت اطمینان یا پایایی این دستگاه یا میانگین بین زمان خرابی های آن MTBF(e) بیشتر مساوی 2000 ساعت می باشد. این ویژگی موجب اطمینان کاربر از عملکرد ثابت و مطمئن دستگاه می شود.از منبع منبع تغذیه DC تک کاناله32 ولت/ 3 آمپر UTP1303 برند یونیتی می توان در دمای محیطی 0 تا 40 درجه سلسیوس و رطوبت 10 تا 80 درصد استفاده کرد. دمای محیطی 20-  تا 60 درجه سلسیوس و رطوبت 10 تا 80 درصد مناسب ذخیره و نگهداری این دستگاه می باشد.

0 ديدگاه براي منبع تغذیه تک کانال

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *