1 1

10%

از جمله ویژگی ها و عملکردهای قابل توجه این دستگاه می توان به ولتاژ خروجی تا 32 ولت و جریان خروجی تا 6 ولت ؛ صفحه نمایش 4 رقمی با ضوح بالا و خوانایی آسان با قابیلت نمایش همزمان ولتاژ ، جریان خروجی ، و توان خروجی ؛ محافظت در برابر جریان اضافه، ولتاژ اضافه ، و دمای بالا ؛ قابلیت مشاهده تنظیمات ولتاژ و جریان خروجی ؛ دستگاه کنترل از راه دور ؛ فن خنک کننده هوشمند جهت محافظت از دستگاه در برابر دمای بالا و در نتیجه افزایش بهره وری دستگاه؛ پورت USB جهت شارژ تلفن همراه و اتصال کامپیوتر ؛ پورت RS232 جهت اتصال کامپیوتر ؛ قابلیت ذخیره داده ها تا 5 ست داده ؛ قابلیت انتخاب میزان ولتاژ در محدوده های تعیین شده جهت منبع تغذیه دستگاه ؛ محافظت در برابر اضافه بار با قابلیت تنظیم میزان اضافه بار برای جریان و ولتاژ ؛ آلارم صوتی ؛ قابلیت قفل کردن صفحه کلید دستگاه ؛ و قابلیت کنترل از راه دور خروجی.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
تخفیف 10 درصدی : تماس با کارشناسان فروش



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 74 رای Book

منبع تغذیه DC صنعتی UTP1306C برند یونیتی از جمله محصولات با کیفیت و دقیق این کمپانی جهت تامین توان الکتریکی لوازم و تجهیزات الکترونیکی مختلف می باشد. این منبع تغذیه از نوع خطی دو کاناله می باشد که توانایی تامین ولتاژ و جریان ثابت با نویز و لرزش بسیار کم و ویژگی محافظت در برابر اضافه بار را دارد. منبع تغذیه DC صنعتیUDP1306C  دارای دو گروه خروجی مستقل است: خروجی قابل تنظیم 32 ولت / 6 آمپر که حالت ولتاژ ثابت (CV) و جریان ثابت (CC) را دارد ؛ و خروجی ثابت 5 ولت / 2 آمپر با ویژگی های محافظتی اتصال کوتاه و اضافه ولتاژ.

مشخصات کلی منبع تغذیه  DC صنعتی برند یونیتی مدل UNI-T UTP1306C:

برق این منبع تغذیه از طریق ولتاژ ورودی AC در محدوده های 120 ، 220، و 230 ولت و فرکانس 50 تا 60 هرتز تامین می شود. شما می توانید ولتاژهای ورودی مختلف را از طریق پنل "AC SELECTOR" در پشت دستگاه و با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. در این منبع تغذیه از فن خنک کننده هوشمند جهت محافظت از دستگاه در برابر دمای بالا و در نتیجه افزایش بهره وری دستگاه استفاده شده است. این دستگاه دارای حافظه ذخیره سازی جهت ذخیره تنظیمات پس از خاموش کردن می باشد.


صفحه نمایش بکار رفته در این دستگاه 4 رقمی و سه گانه است که از وضوح بالایی برخوردار می باشد و با کاربرد فونت های واضح خوانایی مقادیر نمایش داده شده را برای کاربر بسیار آسان کرده است . نمایشگر این دستگاه قابلیت نمایش همزمان ولتاژ ، جریان و توان خروجی را نیز دارد. اقلام همراه این دستگاه شامل یک سیم برق، دو کابل خروجی ، و یک کابل USB می باشد. ابعاد این منبع تغذیه  327 x 194 x 136 میلی متر ،  وزن آن 7.5 کیلو گرم، و رنگ دستگاه سفید و خاکستری است.منبع تغذیه DC صنعتی UTP1306C برند یونیتی دارای تاییدیه CE اروپا، تاییدیه ایمنی لوازم الکترونیک RoHS ، گواهینامه ایمنی و کیفیت TÜV Rheinland آمریکا و کانادا ؛ و گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی منبع تغذیه  DC صنعتی برند یونیتی مدل UNI-T UTP1306C:

منبع تغذیه DC صنعتی UTP1306C برند یونیتی دارای دو کانال خروجی می باشد. ولتاژ خروجی در کانال های یک و دو در محدوده 0 تا 32 ولت با رزولوشن 10 میلی ولت قابل تنظیم بوده و جریان خروجی در محدوده 0 تا 6 آمپر با رزولوشن 1 میلی آمپر در کانال های یک و دو قابل تنظیم می باشد. ولتاژ خروجی تا 5 ولت و جریان خروجی تا 2 آمپر فیکس می باشد و قابلیت تنظیم ندارد. توان خروجی این دستگاه 192 وات می باشد.میزان نویز و لرزش این دستگاه برای ولتاژ کمتر از 2mVrms  و برای جریان کمتر از 3mArms می باشد. تنظیم بار به توانایی حفظ ولتاژ یا جریان ثابت در کانال خروجی منبع تغذیه با وجود تغییر در بار منبع اشاره دارد و در این منبع تغذیه برای ولتاژ کمتر از 0.01%+5mV  و برای جریان کمتر از 0.1%+10mA می باشد.

 

قابلیت تنظیم توان در این دستگاه برای ولتاژ، کمتر از 0.01%+3mV می باشد و برای جریان، کمتر از 0.1%+3mA  است. دقت تنطیمات در این دستگاه برای ولتاژ کمتر از 0.5%+20mV و برای جریان کمتر از 0.5%+10mA  می باشد. علاوه براین ضریب همبستگی دما در این منبع تغذیه برای جریان و ولتاژ کمتر مساوی  300ppm/℃  می باشد. مدت زمان تاخیر افت و خیز ولتاژ در این محصول کمتر از 100ms می باشد.منبع تغذیه DC صنعتی UTP1306C برند یونیتی دارای دو حالت ولتاژ و جریان ثایت نیز می باشد. در حالت ولتاژ ثابت ، جریان خروجی کمتر از مقدار تنظیم شده است ، نشانگر کانال سبز خواهد بود (CV) ، و ولتاژ مقدار تعیین شده است ، اگر جریان خروجی به مقدار تنظیم شده برسد ، دستگاه به جریان ثابت تغییر حالت می دهد.

در حالت جریان ثابت ، جریان خروجی مقدار تنظیم شده است ، نشانگر کانال قرمز خواهد بود (CC) ، و ولتاژ کمتر از مقدار تنظیم شده است ، اگر جریان خروجی کمتر از مقدار تنظیم شده باشد ، دستگاه به حالت ولتاژ ثابت تغییر حالت می دهد. علاوه بر این قابلیت کنترل از راه دور خروجی نیز برای کاربر فراهم شده است. برای کنترل از راه دور خروجی و خاموش شدن کانال یک CH1 ، می توانید پین 1 و 2 ترمینال ورودی / خروجی دیجیتال پشت دستگاه را با سیم اتصال کوتاه یا یک رله خارجی اتصال کوتاه دهید یا قطع کنید. 

0 ديدگاه براي منبع تغذیه دو کانال 32 ولت 6 آمپر

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *