1 1

متر لیزری 120 متری دوربین دار UT396B برند یونیتی یک متر لیزری حرفه ای با کاربردهای چندگانه و بسیار دقیق ساخت این کمپانی جهت استفاده کاربران حرفه ای می باشد. این محصول می تواند مسافت ، مساحت ، و حجم را اندازه گیری کرده و مسافت ها را با قضیه فیثاغورس محاسبه کند. دقت اندازه گیری این دستگاه بسیار بالا بوده و قابل اعتماد است که اندازه گیری ها را ساده و دقیق می کند. می توان از این دستگاه در صنایع مختلف از جمله معماری ، دکوراسیون ، منازل ، حمل و نقل ، آتش نشانی ، باغ ها ، برنامه ریزی شهر و سایر صنایع استفاده کرد. در واقع این متر لیزری جایگزین بسیار مناسبی برای ابزار اندازه گیری سنتی مانند مترهای نواری و فلزی می باشد.از ویژگی های مهم و قابل توجه این دستگاه می توان به قابلیت های زیر اشاره کرد: قابلیت اندازه گیری تا 120 متر ؛ دقت اندازه گیری + / - 1.5mm+d*5/10000 ؛ قابلیت نمایش مقادیر اندازه گیری شده در سه واحد اندازه گیری فوت ، اینچ ، و متر ؛ اندازه گیری فاصله ، منطقه ، حجم ، و شیب ؛ صفحه نمایش LCD TFT رنگی زنده ؛ رابط رنگی 2.4 اینچی در نمایشگر که موجب وضوح بهتر تصاویر می شود 

 



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 28 رای Book

قابلیت انجام محاسبه فواصل سه ضلعی به استفاده از قضیه فیثاغورث که موجب سهولت اندازه گیری غیر مستقیم در محیط های سخت و پیچیده می شود ؛ رنج اندازه گیری شیب 90.0± درجه ؛ روش محاسبه Stake Out جهت یافتن جایگاه مناسب مطابق تنظیمات اعمال شده.

علاوه بر این، متر حرفه ای لیزری 120 متری UT396B دارای دوربین با لنز دو مگا پیکسلی می باشد با قابلیت تصویربرداری زنده جهت نشانه گیری دقیق محل موردنظر می باشد. از دیگر مشخصه های مهم این دستگاه می توان به پورت USB جهت انتقال داده ها به کامپیوتر ؛ نرم افزار کامپیوتری جهت آنالیز داده های اندازه گیری شده ؛ نمایشگر رنگی با قابلیت نمایش تصاویر دوربین ؛ کابل USB جهت اتصال به کامپیوتر ؛ باتری قابل شارژ ؛ خاموشی خودکار لیزر با قابلیت تنظیم بازه زمانی از 20 تا 120 ثانیه ؛ دکمه های جمع و تفریق مقادیر اندازه گیری شده ؛ تراز دوگانه افقی و عمودی جهت افزایش دقت اندازه گیری ؛ قابلیت اندازه گیری پیوسته و بدون وقفه جهت یافتن فاصله MIN/MAX ؛ ذخیره داده های اندازه گیری شده تا 100 داده با قابلیت پاک کردن داده ها ؛ سایز کوچک و وزن کم جهت حمل آسان و راحت در حین کار ؛ نشانگر مقادیر MIN/MAX ؛ اضافه و کم کردن مقادیر طول ، منطقه و حجم با استفاده از دکمه های مربوطه روی دستگاه ؛ طول موج لیزر 635 نانو متر اشاره کرد.

مشخصات کلی متر لیزی حرفه ای 120 متری دوربین دار برند یونیتی مدل  UNI-T UT396B:

متر لیزری 120 متری دوربین دار UT396B برند یونیتی ابزاری دقیق با کارایی بالا جهت اندازه گیری سریع و دقیق فاصله ، حجم ، منطقه، و شیب به روش غیر تماسی و با استفاده از لیزر می باشد. در این دستگاه از سه عدد باتری 1.2 ولتی 800 میلی آمپریAAA  استفاده شده است. جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری و حفظ طول عمر دستگاه، در متر لیزری دوربین دار UT396B از ویژگی نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار استفاده شده است که درصورت غیرفعال ماندن دستگاه به مدت 100 تا 300 ثانیه خاموشی خودکار فعال می شود. کاربر می تواند این بازه زمانی را برحسب نیاز خود از 100 تا 300 ثانیه تنظیم کند . نمایشگر به کار رفته در این دستگاه از نوع TFT LCD با نور پس زمینه می باشد که موجب افزایش فضوح و کیفیت تصاویر می شود. علاوه براین درصورت غیر فعال ماند دستگاه به مدت 20 تا 120 ثانیه لیزر خاموش خواهد شد. کاربر می تواند بسته به نیاز خود این مدت زمان مورد نظر خود را از 20 تا 120 ثانیه تنظیم کند.

ابعاد این دستگاه  28 x 56 x 126 میلی متر ، ، و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری است.

متر لیزری حرفه ای 120 متری دوربین دار UT396B برند یونیتی دارای تاییدیه CE اتحادیه اروپا، FC آمریکا، و گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید می باشد که توسط تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول موردنظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی متر لیزری حرفه ای 120 متری دوربین دار برند یونیتی مدل  UNI-T UT396B:

با استفاده از متر لیزری حرفه ای 120 متری دوربین دار UT396B برند یونیتی می توان فاصله، حجم و منطقه را اندازه گیری کرد. قابلیت اندازه گیری این دستگاه 120 متر و به روش غیر تماسی با استفاده از لیزر به کار رفته در آن انجام می شود. دقت اندازه گیری این دستگاه برابر با  + / - 1.5mm+d*5/10000 می باشد. در طول مدت زمان اندازه گیری پارامتر موردنظر، چنانچه خطایی ایجاد شود از طریق نشانگرهای خطا به کاربر اعلام می شود. لیزر به کار رفته در این دستگاه گرید 2 می باشد و طول موج آن 635 نانو متر است.

با استفاده از این متر لیزری می توان مقادیر اندازه گیری شده را در سه واحد اندازه گیری فوت ، اینچ ، و متر مشاهده کرد. با استفاده از این دستگاه کاربر می تواند فاصله ، منقطقه ، و حجم را اندازه گیری کرد. علاوه بر این، این دستگاه قابلیت اندازه گیری فواصل سه ضلعی را با استفاده از قضیه فیثاغورث دارد. این قابلیت موجب سهولت اندازه گیری غیر مستقیم در محیط های سخت و پیچیده می شود. با استفاده از روش اندازه گیری Stake Out می توان مکان مورد نظر را مطابق با تنظیمات فاصله اعمال شده به آسانی تعیین کرد. این دستگاه قابلیت تراز کردن سطوح و اندازه گیری زوایا را نیز دارد.

 از متر لیزری 120 متری دوربین دار UT396B می توان در دمای محیطی 0 تا 40 درجه سلیسوس و رطوبت نسبی 85 درصد استفاده کرد . دمای محیطی 20-  تا 60  درجه سلسیوس با رطوبت نسبی 85 درصد جهت ذخیره و نگه داری آن می باشد

0 ديدگاه براي مسافت سنج 120 متری و دیجیتال

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *