1 1

متر لیزری 60 متر دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6406 به منظور اندازه گیری دقیق، سریع و راحت فاصله، مساحت و حجم ساخته و عرضه بازار شده است. دامنه اندازه گیری آن برابر 60 متر و دارای دقت بالای 2.0± میلی متر است. علاوه بر این، متر لیزری MS6406 دارای انواع حالت اندازه گیری از قبل طراحی شده است که قادر به محاسبه فاصله یک ضلع مثلث از طریق گزاره فیثاغورث می باشد و همچنین دارای عملکرد جمع و تفریق است. واحد های اندازه گیری این دستگاه شامل میلی متر، اینچ و فوت می باشد که متناسب با موقعیت های مختلف و به منظور راحتی کاربر و پرهیز از محاسبات طراحی شده است. از مزایای قابل توجه این دستگاه می توان به نمایش تراز اجسام اشاره کرد که کمک بزرگی در معماری، عمران و ساختمان سازی بوده و توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 63 رای Book

متر لیزری 60 متر دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6406 یک وسیله اندازه گیری قابل اطمینان و جیبی می باشد که کاربران زیادی را در حیطه های گوناگون به خود جذب کرده و دارای امکانات ویژه و قابل توجهی از جمله اندازه گیری متداوم، محاسبه مصاحت و حجم، انجام عملیات اصل فیثاغورث، عملکرد جمع و تفریق داده ها، اندازه گیری مقدار ماکزیمم / مینیمم، نور پس زمینه صفحه نمایش، لیزر کمکی، لیزر کلاس 2 با طول موج 635 نانومتر، ذخیره داده ها تا 30 گروه، خاموش خودکار و قطع خودکار لیزر است.

 

مشخصات کلی متر لیزری 60 متر دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6406 :

متر لیزری 60 متر دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6406 دارای کاربرد های متعددی در صنایع و مشاغل گوناگون می باشد از جمله می تواند در طراحی داخلی و خارجی، ساخت و ساز، نظارت بر کارخانه، کارشناسان بیمه، بازرسی مهندسی، جمع آوری شواهد تصادفات رانندگی، توسعه املاک و مستغلات، ارزیابی آتش سوزی و موارد مشابه دیگر استفاده شود. به کمک این دستگاه کاربران قادر به اندازه گیری طول های مختلف با سرعت زیاد و بدون نیاز به محاسبات کاغذی می باشند که این امر موجب راحتی کار و کاهش خطاهای محاسباتی می شود. این دستگاه از 2 باتری قلمی 1.5 ولت AAA به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند و دارای صفحه نمایش LCD است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش طول عمر دستگاه و باتری، در صورت عدم استفاده قسمت لیزر آن بعد از 20 ثانیه و خود دستگاه بعد از 150 ثانیه به طور خودکار خاموش خواهد شد. این دستگاه دارای قابلیت اندازه گیری متداوم بوده که قادر به اندازه گیری داده ها به طور پیوسته است و می تواند تا 30 گروه داده را در حافظه داخلی خود ذخیره کند.

ابعاد این دستگاه برابر 27 x 52 x 112 میلی متر، وزن دستگاه به همراه باتری برابر با 120 گرم و رنگ آن سبز و مشکی است.

متر لیزری 60 متر دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6406 دارای گواهینامه های CE / ETL / FDA / RoHS، درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی متر لیزری 60 متر دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6406 :

متر لیزری 60 متر دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MS6406 قادر به اندازه گیری پارامتر های طول، مساحت، حجم و غیره در فاصله حداکثر 60 متری با دقت ±2.0 می باشد و دارای مشخصات فنی و کاربردی اندازه گیری متداوم، محاسبه مصاحت و حجم، انجام عملیات اصل فیثاغورث، عملکرد جمع و تفریق داده ها، اندازه گیری مقدار ماکزیمم / مینیمم، نور پس زمینه صفحه نمایش، لیزر کمکی، لیزر کلاس 2 با طول موج 635 نانومتر، ذخیره داده ها تا 30 گروه، خاموش خودکار و قطع خودکار لیزر است.

0 ديدگاه براي متر لیزری 60 متر

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *