1 1

متر لیزری 150 متری LM150-I برند یونیتی از مترهای لیزری جدید سری LM کمپانی یونیتی می باشد که با طراحی زیبا و قابلیت حمل آسان و همچنین استفاده راحت که تنها با فشرده شدن یک دکمه به راحتی و با دقت بالا طول ، مساحت و حجم را اندازه گیری می کند. این دستگاه جهت استفاده در طراحی های داخلی و خارجی ، ساخت و ساز ، نظارت بر کارخانه ، بازرسی مهندسی ، جمع آوری شواهد تصادفات رانندگی ، توسعه املاک و مستغلات ، ارزیابی های مجدد و موارد دیگر ابزاری ایده آل به شمار می رود. متر لیزری 150 متری LM150-I برند یونیتی با دقت اندازه گیری میلی متری و نمایشگر چند زاویه ای HD از جمله پرکاربرد ترین متر های لیزری موجود در بازار به شمار می رود.موقعیت های مرجع اندازه گیری پشت و جلو ؛ خاموشی خودکار دستگاه و لیزر در صورت غیر فعال ماندن ؛ آلارم صوتی ؛ اعلام خطا دستگاه از طریق کد ؛ و نمایشگر 2 اینچی چند زاویه ای N با نور پس زمینه و قابلیت خاموشی خودکار در صورت غیر فعال ماندن از دیگر ویژگی های قابل توجه متر لیزری 150 متری LM150-I می باشد. این دستگاه دارای تراز فیزیکی با قابلیت تراز خودکار افقی و عمودی نیز می باشد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 51 رای Book

متر لیزری 150 متری LM150-I با استفاده از لیزر کلاس 2 با طول موج 630 تا 670 نانو متر به روش غیر تماسی فواصل را محاسبه می کند. رنج اندازه گیری 150 متر و دقت اندازه گیری ±(2mm+5 x 10-5D) و همچنین نمایش مقادیر اندازه گیری شده در سه واحد اندازه گیری فوت ، اینچ ، و متر m/ft/in  از ویژگی های مهم و قابل توجه متر لیزری 150 متری LM150-I برند یونیتی به شمار می رود. علاوه بر این، قابلیت اندازه گیری زاویه شیب تا ±90.0°  ؛ قابلیت اندازه گیری به روش تکی و نمایش یک مقدار اندازه گیری شده و روش اندازه گیری ممتد و بدون وقفه جهت نمایش همزمان مقادیر حداقل/ حداکثر/ و مقدار لحظه اندازه گیری ؛ قابلیت محاسبه و نمایش حاصل جمع و تفریق آخرین مقدار اندازه گیری شده با مقدار در حال اندازه گیری ؛ قابلیت انجام محاسبه با استفاده از قضیه فیثاغورث به روش مستقیم و غیر مستقیم که موجب سهولت اندازه گیری غیر مستقیم در محیط های سخت و پیچیده می شود ؛ و همچنین قابلیت اندازه گیری خودکار افقی و عمودی از دیگر ویژگی های قابل توجه این دستگاه می باشد. شما می توانید داده های خود را تا 20 داده در حافظه داخلی این دستگاه ذخیره کنید.

 

مشخصات کلی متر لیزری 150 متری برند یونیتی مدل  UNI-T LM150-I:

متر لیزری 150 متری LM150-I برند یونیتی از جمله مترهای لیزری پیشرفته سری LM این کمپانی جهت اندازه گیری سریع و دقیق مسافت ، حجم و مساحت به روش غیر تماسی و با استفاده از لیزر کلاس 2 با طول موج 630 تا 670 متر می باشد که در صورت غیر فعال ماندن دستگاه به مدت 30 ثانیه به طور خودکار خاموش می شود.

منبع تغذیه این دستگاه دو عدد باتری 1.5 ولتی LR03 می باشد. کمپانی یونیتی جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری از ویژگی نشانگر کاهش باتری ، خاموشی خودکار دستگاه و لیزر استفاده کرده است. درصورت غیر فعال ماندن دستگاه به مدت 3 دقیقه به طور خودکار خاموش می شود و لیزر در صورت غیر فعال ماندن به مدت 30 ثانیه به طور خودکار خاموش می شود. نمایشگر به کار رفته در این دستگاه از نوع TN می باشد با نور پس زمینه جهت سهولت کار در محیط های تاریک می باشد. نورپس زمینه به کار رفته در نمایشگر این دستگاه در صورت غیر فعال ماندن آن به مدت 10 ثانیه طور خودکار خاموش می شود.

ابعاد این متر لیزری  29.5 x 52 x 122 میلی متر ، سایز صفحه نمایش آن 2 اینچ ،  وزن آن 108.8 گرم، و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری است.

متر لیزری 150 متری LM150-I برند یونیتی دارای تاییدیه CE ، تاییدیه ایمنی لوازم الکترنیکی RoHS ، و همچنین با گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید ارائه می شود که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی متر لیزری 150 متری برند یونیتی مدل  UNI-T LM150-I:

متر لیزری 150 متری LM150-I برند یونیتی جهت اندازه گیری فاصله ، حجم و مساحت به روش غیر تماسی و با استفاده از لیزر نوع کلاس 2 با طول موج 630 تا 670 نانو متر طراحی شده است.  توان لیزر این دستگاه تا 1 میلی وات است. با استفاده از این متر لیزری می توان فاصله را تا 150 متر و بر حسب سه واحد اندازه گیری فوت، متر و اینچ به روش غیر تماسی اندازه گیری کرد. دقت اندازه گیری این متر لیزری ±(2mm+5 x 10-5D) می باشد. قابلیت اندازه گیری زاویه شیب تا ±90.0°  و قابلیت ذخیره سازی داده ها تا 20 داده نیز برای کاربر فراهم شده است.

علاوه بر این قابلیت اندازه گیری خودکار افقی و عمودی نیز برای کاربر فراهم شده است. با استفاده از ویژگی اندازه گیری خودکار عمودی می توانید درجه زاویه بین دو وتر، طول دو وتر ، و مسافت عمودی را به طور همزمان روی نمایشگر مشاهده کنید. با استفاده از ویژگی اندازه گیری خودکار افقی شما می توانید مقادیر مربوط به درجه زاویه بین وتر و لبه افقی هدف ، طول وتر ، لبه افقی و عمودی را به طور همزمان روی نمایشگر مشاهده کنید. استفاده از روش اندازه گیری پیوسته و بدون وقفه نیز برای کاربر فراهم شده است. این دستگاه دارای تراز فیزیکی می باشد و قابلیت تراز کردن خودکار در حالت افقی و عمودی را نیز دارد.

جهت اندازه گیری نواحی سخت و پیچیده در این دستگاه از روش اندازه گیری فیثاغورث مستقیم و غیر مستقیم استفاده شده است. علاوه بر این شما می توانید آخرین مقدار اندازه گیری شده را با مقدار در حال اندازه گیری جمع و یا تفریق کرده و حاصل آن را مشاهده کنید. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد با جزئیات بیشتری مقادیر اندازه گیری شده را بررسی کند.

شما می توانید از متر لیزری 150 متری LM150-I برند یونیتی در دمای محیطی 0 تا 40 درجه سلسیوس استفاده کنید. جهت ذخیره و نگهداری این دستگاه دمای محیطی 20-  تا 70 درجه سلسیوس مناسب است

0 ديدگاه براي متر لیزری 150 متری

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *