1 1

متر لیزری پیشرفته ضد آب 120 متری LM120Pro برند یونیتی از سری متر های لیزری پیشرفته و حرفه ای ساخت این کمپانی با قابلیت اندازه گیری مسافت، حجم و مساحت و قابلیت اندازه گیری نواحی سه ضلعی و تراز خودکار می باشد. این محصول دارای درجه حفاظت IP65 می باشد و در برابر نفوذ ذرات گرد و غبار ، آب ، و سقوط از ارتفاع دو متری مقاوم است و از این رو ابزار مناسبی جهت استفاده در محیط های صنعتی و کارگاهی پر گرد و غبار ، مرطوب و پر مخاطره به شمار می رود. این متر لیزری با دقت اندازه گیری میلی متری و نمایشگر 2.8 اینچی و 6 حالت مختلف اندازه گیری ابزاری پرفروش و قابل توجه در صنایع مختلف می باشد.از قابلیت های اندازه گیری این متر لیزری می توان به قابلیت محاسبه مساحت های سه ضلعی ؛ قابلیت محاسبه و نمایش حاصل جمع و تفریق آخرین مقدار اندازه گیری شده با مقدار در حال اندازه گیری ؛ محاسبه به روش قضیه فیثاغورث در حالت های مستقیم و غیر مستقیم که موجب سهولت اندازه گیری در محیط های سه ضلعی سخت و پیچیده می شود ؛ اندازه گیری به روش تکی و نمایش یک مقدار اندازه گیری شده و روش اندازه گیری ممتد و بدون وقفه جهت نمایش همزمان مقادیر حداقل/ حداکثر/ و مقدار لحظه اندازه گیری اشاره کرد



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 82 رای Book

.با استفاده از این متر لیزری می توانید مسافت را تا 120 متر و با دقت اندازه گیری ±2mm محاسبه کنید. می توانید اندازه گیری های خود را در سه واحد اندازه گیری فوت ، اینچ ، و متر m/ft/in مشاهده نمایید. تراز خودکار افقی و عمودی ؛ قابلیت ذخیره داده ها تا 20 داده در حافظه داخلی دستگاه ؛ تراز الکترونیکی ؛ باتری قابل شارژ از طریق USB ؛ موقعیت های مرجع اندازه گیری قابل انتخاب ؛ اعلام خطا ایجاد شده هنگام اندازه گیری با نمایش کدهای خطا روی نمایشگر ؛ خاموشی خودکار دستگاه ؛ خاموشی خودکار صفحه نمایش ؛ و خاموشی خودکار لیزر از دیگر قابلیت های مهم متر لیزری پیشرفته ضد آب 120 متری LM120Pro برند یونیتی می باشد. روش اندازه گیری این دستگاه غیر تماسی بوده و با استفاده از لیزر کلاس 2 با طول موج 630 تا 670 نانو متر انجام می شود.

مشخصات کلی متر لیزری ضد آب پیشرفته 120 متری برند یونیتی مدل  UNI-T LM120Pro:

متر لیزری پیشرفته ضد آب 120 متری LM120Pro برند یونیتی ابزاری دقیق و پیشرفته  جهت اندازه گیری سریع و دقیق مسافت ، حجم و مساحت به روش غیر تماسی و با استفاده از لیزر کلاس 2 با طول موج 630 تا 670 متر می باشد.

منبع تغذیه این دستگاه، سه عدد باتری 1.2 ولتی AAA با قابلیت شارژ از طریق USB می باشد. کمپانی یونیتی در طراحی منبع تغذیه این محصول از ویژگی نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار دستگاه و لیزر جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری استفاده کرده است که در صورت غیر فعال ماندن لیزر به مدت 30 ثانیه به طور خودکار خاموش می شود.  نمایشگر به کار رفته در این دستگاه از نوع EBTN با وضوح تصویر بالا می باشد و در صورت غیر فعال ماندن دستگاه به طور خودکار خاموش می شود.

شما می توانید در صورت نیاز به نصب این دستگاه روی دیوار از سوراخ سه پایه تعبیه شده در پشت آن جهت نصب استفاده کنید.

ابعاد این متر لیزری  137 x 28 x 59 میلی متر ، سایز صفحه نمایش EBTN آن 2.8 اینچ ،  وزن آن 170 گرم، و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری است.

متر لیزری پیشرفته ضد آب 120 متری LM120Pro برند یونیتی دارای تاییدیه CE اروپا ، تاییدیه ایمنی لوازم الکترونیک RoHS اروپا ، و همچنین با گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید ارائه می شود که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول موردنظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی متر لیزری ضد آب پیشرفته 120 متری برند یونیتی مدل  UNI-T LM120Pro:

متر لیزری پیشرفته ضد آب 120 متری LM120Pro برند یونیتی مجهز به لیزر کلاس 2 با طول موج 630 تا 670 نانو متر و توان 1 میلی وات جهت اندازه گیری به روش غیر تماسی می باشد. این متر لیزری مجهز به تراز الکترونیکی می باشد و قابلیت تراز خودکار افقی و عمودی را دارد.

با استفاده از این متر لیزری می توان فاصله را تا 120 متر و با دقت ±(2mm+5 x 10-5D)  اندازه گیری کرد. قابلیت انتخاب واحد های فوت، متر و اینچ نیز برای کاربر فراهم شده است. شما می توانید داده های اندازه گیری شده خود را تا 20 داده بر روی حافظه داخلی این دستگاه ذخیره کنید.

با استفاده از متر لیزری پیشرفته ضد آب 120 متری LM120Pro می توانید به راحتی نواحی سه ضلعی را اندازه گیری کرده و با استفاده از روش اندازه گیری فیثاغورث مستقیم و غیر مستقیم نواحی سخت و پیچیده را به راحتی اندازه گیری کنید. علاوه بر این شما می توانید آخرین مقدار اندازه گیری شده را با مقدار در حال اندازه گیری جمع و یا تفریق کرده و حاصل آن را مشاهده کنید. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد با جزئیات بیشتری مقادیر اندازه گیری شده را بررسی کند.  با استفاده از روش اندازه گیری پیوسته می توانید مقادیر حداقل، حداکثر و مقداری در حال اندازه گیری را مشاهده کنید.

شما می توانید اندازه گیری های خود را با شش روش اندازه گیری مختلف انجام دهید که شامل اندازه گیری تکی و نمایش یک مقدار اندازه گیری شده، اندازه گیری پیوسته و ممتد جهت نمایش همزمان مقادیر حداکثر/ حداقل / و مقدار جاری و مقایسه مقادیر ، اندازه گیری نواحی سه ضلعی ، اندازه گیری حجم ، اندازه گیری به روش فیثاغورث در یک حالت مستقیم و دو حالت غیر مستقیم می باشد. علاوه بر این قابلیت اندازه گیری خودکار افقی و عمودی نیز برای کاربر فراهم شده است. با استفاده از ویژگی اندازه گیری خودکار عمودی می توانید درجه زاویه بین دو وتر، طول دو وتر ، و مسافت عمودی را به طور همزمان روی نمایشگر مشاهده کنید. با استفاده از ویژگی اندازه گیری خودکار افقی شما می توانید مقادیر مربوط به درجه زاویه بین وتر و لبه افقی هدف ، طول وتر ، لبه افقی و عمودی را به طور همزمان روی نمایشگر مشاهده کنید.

شما می توانید از متر لیزری پیشرفته ضد آب 120 متری LM120Pro برند یونیتی در دمای محیطی 0 تا 40 درجه سلسیوس استفاده کنید.

0 ديدگاه براي متر لیزری 120 متری و منحنی

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *