1 1

متر لیزری دوربین دار 2000 متر LM2000 برند یونیتی از سری محصولات جدید و پیشرفته این کمپانی با برد بالا جهت استفاده در مهندسی فضای باز و اندازه گیری فاصله و زاویه می باشد. این دستگاه با قابلیت زوم 8 برابری ابزاری مناسب جهت استفاده کاربران حرفه ای می باشد. از ویژگی های مهم و قابل توجه این دستگاه می توان به قابلیت اندازه گیری مسافت تا 2000 متر بر حسب متر/ یارد/ فوت ؛ قابلیت اندازه گیری زاویه در محدوده 90+  تا 90 -  درجه اشاره کرد. میدان دید این دوربین معادل 6 درجه می باشد. قطر عدسی چشمی آن 31 میلی متر بوده و قطر عدسی هدف 23 میلی متر است. از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه می توان به صفحه نمایشگر دو رنگ قرمز/مشکی R-PLCD ؛ پورت USB ؛ قابلیت بزرگنمایی تا 8 برابر ؛ قابلیت تنظیم دیوپتر ؛ حالت قفل شدن قطب پرچم با دقت بالا؛ نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار جهت صرفه جویی در مصرف باتری و حفظ طول عمر دستگاه ؛ دقت اندازه گیری بالا ؛ کم مصرف بودن ؛ سرعت اندازه گیری بسیار بالا ؛ باتری لیتیومی با قابلیت شارژ از طریق پورت USB و طول عمر بالا ؛ و کارکرد بدون سر و صدا این دستگاه اشاره کرد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 80 رای Book

متر لیزری دوربین دار 2000 متر LM2000 برند یونیتی ابزاری دقیق جهت اندازه گیری پارامترهای مختلف مسافت و زاویه می باشد. در ساخت بدنه اصلی این دستگاه از لاستیک نرم و با دوام ضد لغزش استفاده شده است که 80٪ از کل بدنه دستگاه را پوشش می دهد و موجب سهولت استفاده از دستگاه و جلوگیری از لغزش آن هنگام استفاده می شود. از جمله مزایای این محصول دقت بالای اندازه گیری؛ سرعت اندازه گیری بالا ؛ نمایشگر واضح و مدرن ؛ و ذخیره انرژی با استفاده از ویژگی خاموشی خودکار دستگاه می باشد. در این محصول از فناوری های روز دنیا جهت اندازه گیری فاصله و زاویه با دقت بالا اندازه گیری استفاده شده است. استفاده از این دستگاه بسیار ساده و راحت می باشد و شما می توانید از طریق نگاه کردن در لنز چشمی این دستگاه مقادیر اندازه گیری شده را به وضوح روی نمایشگر LCD آن مشاهده کنید. تلسکوپ نوری به کار رفته در این دستگاه قابلیت بزرگنمایی تا 8  برابر را برای کاربر فراهم کرده است. این محصول مجهز به خاموشی خودکار جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری نیز می باشد. شما می توانید از این متر لیزری در حوزه های مختلفی از جمله اندازه گیری و نقشه برداری در مهندسی ؛ بازرسی خطوط برق ؛ ساخت و ساز ساختمان ؛ ناوبری ؛ طراحی جنگل ؛ طراحی و برنامه ریزی اینترنتی ؛ گلف و شکار استفاده کنید.

 

مشخصات کلی متر لیزری دوربین دار 2000 متر برند یونیتی مدل  UNI-T UT-LM2000:

متر لیزری دوربین دار 2000 متر  LM2000 برند یونیتی ابزاری دقیق با کارایی بالا جهت اندازه گیری سریع و دقیق فاصله و  زاویه به روش غیر تماسی و با استفاده از لیزر می باشد. کمپانی یونیتی در طراحی منبع تغذیه این دستگاه از یک عدد باتری لیتیوم 2000 میلی آمپر ساعت قابل شارژ استفاده کرده است که ویژگی هایی چون قابلیت شارژ آسان و مدت زمان طولانی استفاده از دستگاه را برای کاربر فراهم آورده است. مصرف باتری این دستگاه بسیار کم می باشد و جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری و حفظ طول عمر دستگاه، در این متر لیزری از ویژگی نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار استفاده شده است.

ابعاد این دستگاه  55x125x149 میلی متر،  وزن آن 593 گرم، و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری است.

متر لیزری دوربین دار 2000 متر LM2000 برند یونیتی دارای تاییدیه CE ؛ تاییدیه RoHS و گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی متر لیزری دوربین دار 2000 متر برند یونیتی مدل  UNI-T UT-LM2000:

با استفاده از متر لیزری دوربین دار 2000 متر LM2000 برند یونیتی می توان فاصله را تا 2000 متر با دقت ±(0.3m+0.001×Dm) و سرعت بالا به راحتی اندازه گیری کرد. جهت اندازه گیری مسافت می توانید از واحدهای اندازه گیری m/yd/ft متر/ یارد/ فوت استفاده کنید. علاوه بر این می توانید زاویه را در محدوده 90+  تا 90 -  درجه اندازه گیری کنید. دقت اندازه گیری زاویه شیب معادل ±0.5°  و دقت دقت زاویه ژیروسکوپ  برابر با ±0.1°  می باشد. طول موج لیزر به کار رفته در این دستگاه 905 نانو متر است و میدان دید آن 6 درجه می باشد. قطر عدسی چشمی آن 31 میلی متر بوده ، قطر عدسی هدف 23 میلی متر ، و قطر مردمک خروجی آن 3.8 میلی متر است. قابلیت زوم این دوربین تا 8 برابر می باشد. توان عدسی این دستگاه معادل ±7 دیوپتر می باشد و که قابلیت تنظیم دستی توسط کاربر را دارد.

0 ديدگاه براي متر لیزری دوربین دار 2000 متر

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *