1 1

 پهنای باند این دستگاه 160 مگا هرتز بوده و رزولوشن باند کامل 1 میکرو هرتز را دارد، و دارای دو کانال آنالوگ ورودی با عملکرد یکسان جهت اندازه گیری می باشد. سرعت نمونه برداری در زمان واقعی 500 مگا سمپل در هر ثانیه  500MS/s  می باشد که می تواند سریع ترین سیگنال را ضبط کند. این قابلیت موجب افزایش سرعت استفاده از دستگاه می شود و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن پس از روشن کردن دستگاه اندازه گیری خود را انجام دهد. از دیگر ویژگی های قابل توجه فانکشن ژنراتور و ژنراتور موج دلخواه UTG4162A برند یونیتی می توان به موارد زیر اشاره کرد: تولید شکل موج های سینوسی ، مربع ، رمپ ، هارمونیک ، پالس ، صدا ، ولتاژ DC ، و شکل موج دلخواه ؛ زمان rise/fall با قابلیت تنظیم توسط کاربر ؛ رزولوشن عمودی 16 بیتی برای تولید شکل موج دلخواه ؛ 7 گیاگابایت فضای ذخیره سازی شکل موج ؛ و حالت های کار  پیوسته ، خروجی on/off، تعدیلی ، رفت و برگشتی و انفجاری اشاره کرد. صفحه نمایش 8 اینچی رنگی این دستگاه از نوع TFT LCD بوده و وضوح تصویر بسیار بالایی دارد. فانکشن ژنراتور و ژنراتور موج دلخواه UTG4162A برند یونیتی قابلیت تولید سیگنال خروجی دقیق ، پایدار ، خالص و با کم ترین میزان انحراف را دارد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 81 رای Book

 رابط کاربری راحت ، نشانگر فنی عالی و نمایش گرافیکی با کیفیت فوق العاده به شما کمک کند در کم ترین زمان ممکن کار خود را با دستگاه انجام دهید. طراحی رابط کاربری انسانی و طرح بندی جذاب صفحه کلید با عملکرد آسان موجب شده است کاربران تجربه بهتری را در استفاده از دستگاه داشته باشند. علاوه بر این، این دستگاه مجهز به نرم افزار مخصوص جهت آنالیز داده ها و تهیه گزارش خروجی کار نیز می باشد. این محصول یک دستگاه مولد سیگنال چند منظوره است که قابلیت های ژنراتور فانکشن ، ژنراتور شکل موج دلخواه ، ژنراتور پالس ، ژنراتور هارمونیک ، تعدیل کننده آنالوگ / دیجیتال ، شمارنده فرکانس و فانکشن های دیگر را در بردارد. طراحی زیبا و پنل کاربری ساده استفاده از دستگاه را برای کاربر بسیار آسان کرده است. ازجمله کاربردهای قابل توجه فانکشن ژنراتور و ژنراتور موج دلخواه UTG4162A برند یونیتی می توان به طراحی ، تست ، عیب یابی و تعمیر دستگاه های الکترونیکی و الکتروآکوستیک از جمله تست مدار و تجهیزات در سیستم های سلولی و بی سیم ، سیستم های پخش ، تلویزیون و رادیو ؛ تست اجزای نیمه هادی و غیره اشاره کرد.

 

مشخصات کلی فانکشن ژنراتور و ژنراتور موج دلخواه 160 مگا هرتزی یونیتی مدل UNI-T UTG4162A:


فانکشن ژنراتور و ژنراتور موج دلخواه UTG4162A برند یونیتی ابزاری دقیق با کارایی بالا جهت تولید شکل موج و فانکشن می باشد. 
ولتاژ منبع تغذیه این دستگاه از 100 تا 240 ولت AC و فرکانس کاری آن 50 تا 60 هرتز می باشد. صفحه نمایش بکار رفته در این دستگاه از نوع TFT LCD رنگی با نور پس زمینه است که موجب تسهیل خواندن و افزایش وضوح و کیفیت تصاویر آن شده است. این ژنراتور دارای پورت USB ، و دو ورودی آنالوگ می باشد. اقلام همراه این دستگاه شامل یک کابل USB ، دو عدد کابل BNC-BNC ، یک سیم برق، و یک عدد سی دی نرم افزاری می باشد. 

ابعاد این دستگاه  108 x 164 x 336 میلی متر ، سایز صفحه نمایش TFT LCD آن 8 اینچ ، وزن آن 3.5 کیلو گرم، و رنگ دستگاه سفید و خاکستری است.
فانکشن ژنراتور و ژنراتور موج دلخواه UTG4162A برند یونیتی دارای تاییدیه CE اروپا ؛ تاییدیه INTERTEK کانادا و آمریکا ؛ و تاییدیه ایمنی محصولات الکترونیکی RoHS اروپا می باشد. این محصول همراه با گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید نیز توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی فانکشن ژنراتور و ژنراتور موج دلخواه 160 مگا هرتزی یونیتی مدل UNI-T UTG4162A:


 فانکشن ژنراتور و ژنراتور موج دلخواه UTG4162A برند یونیتی دارای پهنای باند 160 مگا هرتز  بوده و دارای دو کانال آنالوگ ورودی می باشد. و صفحه نمایشگر آن قابلیت نمایش همزمان دو ورودی را نیز دارد.
سرعت نمونه برداری در زمان واقعی 500 مگا سمپل در هر ثانیه  500MS/s  می باشد که می تواند سریع ترین سیگنال ها را ضبط کند.  
انواع شکل موج هایی که این ژنراتور می تواند تولید کند عبارت است: شکل موج سینوسی ، مربع ، رمپ ، هارمونیک ، پالس ، نویز ، ولتاژ DC ، و شکل موج دلخواه. روش های مختلف مدولاسیون یا تغییر پارامتر های موج در این دستگاه عبارتند از روش مدولاسیون AM, FM, PM, ASK, FSK, PSK, BPSK, QPSK, OSK, PWM, SUM, QAM .

دامنه فرکانس موجی در این ژنراتور برای موج سینوسی  از 1 میکرو هرتز تا 160 مگا هرتز ؛ برای موج مربع/پالس از 1 میکرو هرتز تا 50 مگاهرتز ؛ برای موج اسلوپ یا شب دار از 1 میکرو هرتز تا 4 مگا هرتز ؛ و برای موج هارمونیک از 1 میکرو هرتز تا 80 مگا هرتز می باشد. پهنای باند نویز (-3dB) 160 مگاهرتز و رزولوشن فرکانس 1 میکرو هرتز می باشد. علاوه بر این دامنه فرکانس موج دلخواه از 1 میکرو هرتز تا 40 مگاهرتز بوده و طول موج آن از 8 تا  Mpts  32 می باشد. رزولوشن عمودی موج دلخواه 16 بیت است. حداقل زمان افت و خیر rise/fall موج دلخواه کمتر از 5 نانو ثانیه بوده و قابل تنظیم است.  این محصول دارای 7 گیگابایت حافظه جهت ذخیره شکل موج های مختلف می باشد.

0 ديدگاه براي فانکشن ژنراتور 160 مگ دو کانال

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *