1 1

پوشش نامناسب سطوح می تواند باعث زنگ زدگی، خوردگی و در کل نابودی قطعات شود. به همین منظور اطلاع از کیفیت نوع پوشش قطعات مخصوصا در صنایع ساختمانی و خودروسازی از اهمیت بالایی برخوردار است. ضخامت سنج دستگاهی است که به ما کمک می کند تا ضخامت سطح یک جسم را بدون این که کوچکترین آسیبی به جسم وارد شود اندازه گیری کنیم.از ویژگی های ضخامت سنج دیجیتال سی ای ام CEM DT-150 می توان به صفحه نمایش دیجیتال مجهز به نور پس زمینه، قابلیت اندازه گیری ضخامت پوشش های غیر مغناطیسی بر روی استیل، پوشش های عایق بر روی فلزات غیر آهنی و پوشش های غیر آهنی بر روی قطعات عایق اشاره کرد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 42 رای Book

مشخصات کلی ضخامت سنج دیجیتال سی ای ام CEM DT-150 :

این دستگاه به دو باتری در سایز AAA مجهز شده است. ابعاد این ضخامت سنج 113/5mm*54mm*27mm بوده و وزنی در حدود 110 گرم دارد. این دستگاه توسط برند شناخته شده CEM به همراه کیف مخصوص نگهداری و حمل و نقل به بازار عرضه شده است.

از مشخصات کلی ضخامت سنج دیجیتال سی ای ام CEM DT-150 می توان به صفحه نمایش دیجیتال مجهز به نور پس زمینه جهت مشاهده راحت تر داده های اندازه گیری شده در محیط های تاریک و کم نور، قابلیت اندازه گیری ضخامت پوشش های غیر مغناطیسی بر روی استیل، پوشش های عایق بر روی فلزات غیر آهنی و پوشش های غیر آهنی بر روی قطعات عایق اشاره کرد.

این دستگاه دارای تاییدیه های CE اروپا، EMC و EN:61326 می باشد. همچنین شما می توانید این محصول را به همراه 1 سال گارانتی معتبر شرکتی و 10 سال خدمات پس از فروش از فروشگاه نعتبر متروتیکف تنها نماینده رسمی و انحصاری برند سی ای ام چین در ایران تهیه و خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان لطفا با کارشناسان فروش مجموعه متروتیک تماس حاصل نمایید.

مشخصات فنی و عملکردی ضخامت سنج دیجیتال سی ای ام CEM DT-150 :

دستگاه ضخامت سنج دیجیتال سی ای ام CEM DT-150 می تواند ضخامت پوشش قطعات را در رنج 0 تا 2 میلی متر (0 تا 80 mil) با دقت ±(2%+0/1)mm و ±(2%+4)mil اندازه گیری کند.

0 ديدگاه براي ضخامت سنج رنگ و پوشش

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *