1 1

صوت سنج دیجیتال 130 دسیبل برند مستک مدل MASTECH MS6700 ابزاری حرفه ای و مناسب کار برای افراد آماتور و حرفه ای می باشد که در بسیاری از صنایع و مشاغل از جمله صنعت پزشکی، فرودگاه ها، سالن های کنسرت و اجرا، بهداشت محیط، آزمایشگاه ها، پروژه های عمرانی و بسیاری از مشاغل دیگر کاربرد دارد. مزایای فنی و پر اهمت این دستگاه شامل مواردی چون صفحه نمایش با قابلیت نمایش تا عدد 2000، تنظیم رنج خودکار و دستی، خاموش شدن خودکار، سرعت نمونه برداری 2 بر ثانیه، نمایش تاریخ و زمان، اندازه گیری مقدار ماکزیمم، نمایشگر مقدار خارج از محدوده، نمایشگر نمودار به صورت آنالوگ، نمایش کاهش باتری، نور پس زمینه، سیگنال خروجی AC / DC، توزین A / C، آداپتور AC، حالت اندازه گیری سریع(Fast)  با 125 میلی ثانیه و حالت اندازه گیری آهسته (Slow) با 1 ثانیه می باشد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 69 رای Book

مشخصات کلی صوت سنج دیجیتال 130 دسیبل برند مستک مدل MASTECH MS6700 :

صوت سنج دیجیتال 130 دسیبل برند مستک مدل MASTECH MS6700 ابزاری ایمن، سبک و قابل حمل است که به کاربر امکان اندازه گیری در هر مکانی را می دهد. این دستگاه از 6 باتری 1.5 ولت AAA تغدیه می کند و دارای دو حالت سریع و آهسته برای اندازه گیری است که با توجه به مکان مورد نظر قابل انتخاب هستند و همچنین شدت صوت در این دستگاه را می توان با توجه به وزن های مختلف A و C اندازه گیری کرد. صوت سنج MS6700 دارای یک صفحه نمایش با نور پس زمینه می باشد که به منظور تسهیل کار در مکان های تاریک و همچنین کاهش خطای کاربر تعبیه شده است. به منظور صرفه جویی درانرژی و همچنین افزایش طول عمر باتری دستگاه و همچنین لیزر آن پس از گذشت چند ثانیه به طور خودکار خاموش خواهند شد. سرعت اندازه گیری این دستگاه بسیار بالا بوده و برابر 2 بر ثانیه می باشد که از دستگاه های پر سرعت در اندازه گیری صوت محصوب می شود. از دیگر قابلیت های  این دستگاه می توان به نمایش کاهش باتری اشاره کرد که زمان مناسب برای تعویض باتری را مشخص می کند و از آن جایی که باتری ضعیف به دستگاه آسیب زده و موجب افزایش خطا در اندازه گیری می شود، این قابلیت حایز اهمیت است. این دستگاه همچنین قادر به نمایش داده ها به صورت نمودار می باشد که موجب فهم و مقایسه بهتر داده ها شده و خطا های محاسباتی را کاهش می دهد.

ابعاد این دستگاه برابر 69 x 80 x 265 میلی متر، وزن دستگاه به همراه باتری برابر با 317 گرم و رنگ آن سبز و مشکی است.

صوت سنج دیجیتال 130 دسیبل برند مستک مدل MASTECH MS6700 دارای گواهینامه های CE / ETL / RoHS، درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی صوت سنج دیجیتال 130 دسیبل برند مستک مدل MASTECH MS6700 :

صوت سنج دیجیتال 130 دسیبل برند مستک مدل MASTECH MS6700 قادر به اندازه گیری شدت صوت از 30 تا 130 دسی بل با دقت 1.5± دسی بل می باشد و رنج فرکانسی آن بین 30 هرتز تا 8 کیلو هرتز است.

صوت سنج دیجیتال 130 دسیبل برند مستک مدل MASTECH MS6700 دارای ویژگی ها و مزایای پرکاردی از قبیل صفحه نمایش با قابلیت نمایش تا عدد 2000، تنظیم رنج خودکار و دستی، خاموش شدن خودکار، سرعت نمونه برداری 2 بر ثانیه، نمایش تاریخ و زمان، اندازه گیری مقدار ماکزیمم، نمایشگر مقدار خارج از محدوده، نمایشگر نمودار به صورت آنالوگ، نمایش کاهش باتری، نور پس زمینه، سیگنال خروجی AC / DC، توزین A / C، آداپتور AC، حالت اندازه گیری سریع(Fast)  با 125 میلی ثانیه و حالت اندازه گیری آهسته (Slow) با 1 ثانیه می باشد.

0 ديدگاه براي صوت سنج دیجیتال

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *