1 1


5 | 96 رای Book

سیستم شناسایی و ردیابی تب برند مستک مدل MASTECH MSFS38-TK ابزاری قابل اطمینان و ایمن جهت اندازه گیری تب انسان ها می باشد که دارای ویژگی های فنی و کاربردی سنسور با حساسیت بالا، اندازه گیری دما به صورت نقطه ای، خطی و ناحیه ای، بهبود جزئیات تصویر، DNR 3 بعدی، محافظت در برابر رعد و برق، محافظت در برابر موج و محافظت در برابر ولتاژ عبوری و وضوح 4 مگا پیکسل در کانال نوری است. شرایط محیطی مناسب برای استفاده از این دستگاه عبارت است از: دمای 10 تا 35 درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی کمتر از 95 درصد.

 

مشخصات کلی سیستم شناسایی و ردیابی تب برند مستک مدل MASTECH MSFS38-TK:

سیستم شناسایی و ردیابی تب برند مستک مدل MASTECH MSFS38-TK ابزاری حرفه ای است که برای مکان هایی که نیاز به اندازه گیری دمای بدن تعداد زیادی از افراد می باشد مناسب و امروزه در فرودگاه ها، بیمارستان ها، اورژانس ها، مراکز خرید بزرگ، مترو ها، مراکز خرید و هر مکان عمومی دیگری مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه از باتری منبع 24VDC±25% تغذیه می کند و دارای ویژگی هایی از قبیل ماژول حرارتی: سنسور تصویری آرایه های هواپیمای کانونی خنک نشده وانادیوم، حداکثر وضوح 288 x 384، فاصله پیکسل 17 متر، پاسخ طیفی از 8 تا 14 میکرو متر و NETD کمتر از 35 میلی کلوین یا 25 درجه سانتی گراد. ماژول نوری: حداکثر وضوح 1520 x 2688، میدان دید °28 x °51.7 (H x V)، WDR 120 دسیبل و فیلتر IR با سوییچ خودکار در شب و روز. عملکرد تصویر: قابلیت همجوشی تصویر با دو طیف شامل نمایش جزئیات کانال نوری در کانال حرارتی؛ قابلیت تصویر در تصویر شامل نمایش تصویر جزئی کانال حرارتی روی صفحه کامل کانال نوری. عملکرد هوشمند: اندازه گیری دما شامل 3 روش اندازه گیری، رنج اندازه گیری دما از 30 تا 45 درجه سانتی گراد می باشد.

ابعاد این دستگاه برابر 118.1 x 119.1 x 376.1 میلی متر، وزن دستگاه برابر با 1820 گرم و رنگ آن سفید و مشکی است.

سیستم شناسایی و ردیابی تب برند مستک مدل MASTECH MSFS38-TK دارای گواهینامه های IP66، TVS 6000V، درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی سیستم شناسایی و ردیابی تب برند مستک مدل MASTECH MSFS38-TK:

سیستم شناسایی و ردیابی تب برند مستک مدل MASTECH MSFS38-TK قادر به اندازه گیری دما از 30 تا 45 درجه سانتی گراد با دقت ±0.5°C می باشد. از مزایای قابل ذکر این دستگاه می توان به سنسور با حساسیت بالا، اندازه گیری دما به صورت نقطه ای، خطی و ناحیه ای، بهبود جزئیات تصویر، DNR 3 بعدی، محافظت در برابر رعد و برق، محافظت در برابر موج و محافظت در برابر ولتاژ عبوری و وضوح 4 مگا پیکسل در کانال نوری اشاره کرد و در دمای 10 تا 35 درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی کمتر از 95 درصد قابل استفاده می باشد.

0 ديدگاه براي سیستم شناسایی افراد تب دار

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *