1 1

10%

از ویژگی های مهم بادسنج UT362 می توان به قابلیت انتخاب واحدهای اندازه گیری m/s, km/h, ft/min, MPH, KNOTS, CFM, CMM ، انتخاب واحد °C یا °F جهت سنجش دما، نمایش سرعت باد در حالت های MIN، MAX و Real-time ، نمایش شمارش باد در حالت های MAX, 2/3 MAX, MIN, AVG, real-time ، پورت USB جهت اتصال و انتقال داده های ذخیره شده بر روی حافظه داخلی دستگاه، نگهداری مقادیر اندازه گیری شده Data Hold، خیره داده ها تا 2044 داده، صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه، قابلیت ضبط خودکار با فواصل زمانی 0.5 تا 255 ثانیه، قابلیت نمایش دو گانه، قابلیت بازگشت تنظیمات به حالت کارخانه، فن ضد آب جهت افزایش دقت و اطمینان از اندازه گیری، نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار (با قابلیت کنسلی توسط کاربر) جهت حفظ طول عمر دستگاه اشاره کرد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 113 رای Book

با استفاده از بادسنج UT362 برند یونیتی می توان دما، سرعت، و تعداد باد را اندازه گیری کرد. در طراحی و ساخت این دستگاه از یک ترمیستور بسیار دقیق به عنوان سنسور دمای هوا و یک حلقه پره بسیار مقاوم برای حفظ دقت و پایداری مقادیر اندازه گیری شده استفاده شده است. در این دستگاه از یک ریز پردازنده 8 رقمی نیز برای پردازش داده ها استفاده شده است. از این دستگاه می توان جهت سنجش سرعت هوا ، جریان هوا ، و دمای هوا استفاده کرد. بادسنج پره ای USB دار UT362 برند یونیتی ابزاری مناسب جهت صرفه جویی در مصرف انرژی، سیستم های تهویه مطبوع، ماشین آلات و سایر صنایع که از سیستم های تخلیه یا تهویه استفاده می کنند، به کار برد.

 

مشخصات کلی بادسنج پره ای USB دار UNI-T UT362 :

بادسنج UT362 برند یونیتی ابزاری بسیار دقیق با توان سنجش بسیار بالا می باشد. در این دستگاه از یک عدد باتری 9 ولتی مدل 6F22 استفاده شده است. جهت حفظ طول عمر دستگاه و هدر نرفتن باتری در طراحی این دستگاه از ویژگی نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار استفاده شده است. در صورت رسیدن میزان باتری به 7.2 ولت نشانگرکاهش باتری فعال می شود. چنانجه به مدت 10 دقیقه از دستگاه استفاده نشود حالت خاموشی خودکار فعال می شود. استفاده از فن ضد آب در این دستگاه موجب افزایش دقت و اطمینان از سنجش شده است.


ابعاد این دستگاه 162x78x30 میلی متر و صفحه نمایش آن از نوع LCD با نور پس زمینه به ابعاد 37x57 میلی متر مناسب جهت استفاده در  مکان های تاریک می باشد. وزن دستگاه برابر با 375 گرم و رنگ آن قرمز و خاکستری است.


بادسنج UT362 دارای تاییدیه CE و گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول موردنظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی بادسنج پره ای USB دار UNI-T UT362 :

با استفاده از بادسنج UT362 می توان سرعت باد را از 2 تا 10 متر بر ثانیه با دقت ±(3%+0.5) ، و از 10 تا 30 متر بر ثانیه با دقت ±(3%+0.8) اندازه گیری کرد.
قابلیت شمارش سرعت باد در این دستگاه بر حسب CFM و CMM از 0.001 تا 100 x 999 می باشد. علاوه بر این می توان میزان دمای هوا را می توان بر حسب درجه سلسیوس از °C 0  تا °C 40 و با دقت ±3°C و بر حسب درجه فارنهایت از °F 32 تا °F 104 و با دقت ±4°F اندازه گیری کرد.
قابلیت نمایش اعداد تا 10000، صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه جهت سهولت خواندن در محیط های تاریک ، ذخیره داده ها تا 2044 داده در حافظه داخلی دستگاه، DATA HOLD نگهداری مقادیر اندازه گیری شده، پورت USB جهت انتقال داده ها، ضبط خودکار داده ها، نمایش دوگانه سرع و دما (Vel +Temp) و جریان و دما (Flow + Temp) ، انتخاب و تغییر واحد های اندازه گیری، و نشانگر اخطار کاهش باتری و خاموشی خودکار جهت حفظ طول عمر باتری و صرفه جویی در میزان مصرف شارژ باتریاز دیگر ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه می باشد.

0 ديدگاه براي باد سنج و CMM/CFM سنج

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *