1 1

دوربین عکس برداری حرارتی برند تستو مدل TESTO 883 یک ابزار ایده آل برای کارکنان تعمیر و نگهداری، مدیران تأسیسات و مشاوران انرژی ساختمان می باشد که مایلند به بهترین کیفیت تصویر حرارتی و ویژگی های مفید برای کارهای اندازه گیری حرارتی خود دست یابند. این دستگاه موجب صرفه جویی در وقت و اطمینان  کاربر از نتایج اندازه گیری می شود. این دستگاه دارای فناوری Testo SiteRecognition می باشد و این ویژگی به طور خودکار تصاویر حرارتی (به عنوان مثال تعویض کابینت ها) را به شی اندازه گیری صحیح تبدیل می کند و بنابراین نیاز به مدیریت دستی تصویر را از بین می برد. این دستگاه دارای قابلیت اتصال به تلفن همراه و یا لپ تاپ می باشد و نمایشگر آن را به صفحه نمایش دوم خود تبدیل می نماید و در نتیجه  کاربر قادر به کنترل و اندازه گیری از طریق نرم افزار می باشد و می تواند برای تهیه، ارسال و ذخیره آنلاین گزارشات بر روی سایت مورد استفاده قرار گیرد. 



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 172 رای Book

این دستگاه یک ابزار دقیق برای تشخیص اختلاف دما می باشد که در بسیاری از مشاغل و صنایع از جمله شناسایی محل دقیق نشتی ها، تشخیص اتصالات با دمای بسیار بالا، بررسی گرفتگی لوله های بخار، تشخیص دقیق پل های حرارتی، نصب، تعمیر و نگهداری تجهیزات صنعتی، بررسی دمای ماشین آلات مختلف، بررسی وضعیت عایق ها و لوله ها، تشخیص سلامت لوله، صنایع خودرو سازی و کارخانه ها مورد توجه زیاد کاربران قرار گرفته است. دوربین حرارتی تستو 872 قادر به اندازه گیری دما از 30- تا 650 درجه سانتی گراد با دقت بسیار بالایی می باشد.

دوربین عکس برداری حرارتی برند تستو مدل TESTO 883 با پارت نامبر 05608830 ابزاری حرفه ای و سبک برای استفاده در هر مکانی می باشد و دارای مشخصات فنی تشخیص نقاط سرد و گرم به صورت خودکار، قابلیت ذخیره عکس با فرمت .jpg و .bmt ، ارسال فایل با فرمت های .bmt, .jpg, .png, .csv, و .xls ، فکوس دستی، هشدار میدان دید، حالت دستی اندازه گیری رطوبت، حالت دستی اندازه گیری اشعه های خورشیدی، حالت دستی اندازه گیری پارامتر های الکتریکی، کمک مقیاس، زنگ هشدار، خط هم دما، اندازه گیری مقدار ماکزیمم / مینیمم، انتخاب 5 نقطه دمایی مجزا، قابلیت آنالیز، پخش ویدئو از طریق USB و یا به صورت بی سیم، حالت تمام صفحه، ذخیره سازی به عنوان JPG، حافظه داخلی 2.8 گیگابایت، عملکرد شبکه، نمایش عکس حرارتی و عکس واقعی، دوربین دیجیتال، صفحه نمایش لمسی، لنز استاندارد کلاس 2، 3 سوکت برای بند مچ بند یا پایه دوربین، قابلیت شارژ سریع باتری، قابلیت ضبط یادداشت صوتی، ماژول بی سیم، اتصال USB-C و USB 2.0 و قابلیت زوم 2 یا 4 برابر می باشد. شرایط محیطی مناسب برای استفاده از این دستگاه شامل دما از 15- تا 50 درجه سانتی گراد و رطوبت از 20 تا 80 درصد RH می باشد.

 

مشخصات کلی دوربین عکس برداری حرارتی برند تستو مدل TESTO 883:

ابزاری بسیار مفید و کارآمد در بررسی و نگهداری تجهیزات صنعتی می باشد زا بسیاری از معایب و خسارات در اثر افزایش دمای قسمتی از سیستم ناشی می شود، در نتیجه با بررسی و کنترل وضعیت و سلامت موتور ها، لوله ها و دیگر تجهیزات می توان از ایمنی و سلامت آن ها و یا خرابی و محل معایب آن ها آگاه شد و در صورت بروز مشکل با سرعت و به راحتی آن را تشخیص داده و از خسارات احتمالی جلوگیری کرد. این دستگاه از یک باتری قابل شارژ Li-ion با کارکرد 5 ساعت به طور پیوسته تغذیه می کند و قابلیت اندازه گیری خودکار دما و رطوبت با اتصال دما و رطوبت سنج testo 605i و پارامتر های الکتریکی با اتصال کلمپ متر testo 770-3 و از طریق اتصال بلوتوث را داراست. نرم افزار قابل اتصال به این دستگاه بر روی ویندوز های 7، 8 و 10 قابل نصب می باشد که موجب افزایش سرعت، دقت و راحتی کاربر برای تحلیل و بررسی داده ها می شود. این دستگاه دارای دو قابلیت SiteRecognition و ScaleAssist می باشد که به شرح زیر هستند:

فناوری Testo SiteRecognition قادر به اندازه گیری کاملاً خودکار می باشد. این عملکرد همچنین امکان ذخیره و مدیریت تصاویر حرارتی یا بازرسی آن ها را در هر مکان فراهم می آورد و این باعث صرفه جویی در مان و کاهش استرس کاربر از میزان صحت اندازه گیری ها می شود، به خصوص در مواقعی که اشیای زیاد و مشابهی هدف اندازه گیری و عکس برداری باشند.

از آنجا که مقیاس دما و رنگ آمیزی تصاویر حرارتی می توانند به صورت جداگانه تنظیم شوند، ممکن است رفتار حرارتی (مثلا برای یک ساختمان) به اشتباه تفسیر شود. عملکرد testo ScaleAssist با تنظیم توزیع رنگ مقیاس نسبت به دمای داخلی و خارجی جسم اندازه گیری و تفاوت بین آن ها، این مشکل را حل می کند، در نتیجه تصاویر حرارتی قابل مقایسه و عاری از خطا می شوند.

دارای ابعادی برابر 236 x 95 x 171 میلی متر، صفحه نمایش با ابعاد 8.9 سانتی متر، وزن 827 گرم، رنگ مشکی و نارنجی، رزولوشن مادون قرمز برابر 240 x 320 پیکسل، حساسیت حرارتی 40 میلی کلوین، محدوده طیفی از 7.5 تا 14 میکرومتر، لنز °23 x °30 ، عکس با ابعاد حداقل 3.1 مگاپیکسل، میدان دید 1.3 میلی رادیان، رزولوشن صفحه نمایش 320 x 240 پیکسل و صفحه نمایش با رنگ های خاکستری، رنگین کمان، رنگین کمان HC، آهن، آهن HC ، آبی-قرمز، سرد-گرم و غیره است.

 دارای استاندارد IP54، 2014/30/EU، 2014/53/EU ، 2012/19/EU، 2011/65/EU، 1907/2006، 2015/863 و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی دوربین عکس برداری حرارتی برند تستو مدل TESTO 883:

دوربین عکس برداری حرارتی برند تستو مدل TESTO 883 دارای قابلیت اندازه گیری دما از 30- تا 650 درجه سانتی گراد با دقت ±2.0°C می باشد و همچنین دارای مزایایی چون تشخیص نقاط سرد و گرم به صورت خودکار، قابلیت ذخیره عکس با فرمت .jpg و .bmt ، ارسال فایل با فرمت های .bmt, .jpg, .png, .csv, و .xls ، فکوس دستی، هشدار میدان دید، حالت دستی اندازه گیری رطوبت، حالت دستی اندازه گیری اشعه های خورشیدی، حالت دستی اندازه گیری پارامتر های الکتریکی، کمک مقیاس، زنگ هشدار، خط هم دما، اندازه گیری مقدار ماکزیمم / مینیمم، انتخاب 5 نقطه دمایی مجزا، قابلیت آنالیز، پخش ویدئو از طریق USB و یا به صورت بی سیم، حالت تمام صفحه، ذخیره سازی به عنوان JPG، حافظه داخلی 2.8 گیگابایت، عملکرد شبکه، نمایش عکس حرارتی و عکس واقعی، دوربین دیجیتال، صفحه نمایش لمسی، لنز استاندارد کلاس 2، 3 سوکت برای بند مچ بند یا پایه دوربین، قابلیت شارژ سریع باتری، قابلیت ضبط یادداشت صوتی، ماژول بی سیم، اتصال USB-C و USB 2.0 و قابلیت زوم 2 یا 4 برابر است.

 

لوازم جانبی دوربین عکس برداری حرارتی برند تستو مدل TESTO 883:

 دارای لوازم جانبی های لنز استاندارد °23 x °30، کابل USB-C، باتری یون لیتیومی قابل شارژ، بند مخصوص حمل، هدست بلوتوث، نرم افزار حرفه ای با دانلود رایگان، راهنمای شروع سریع، دستورالعمل های کوتاه و گواهی کالیبراسیون در یک جعبه در بسته بندی استاندارد خود می باشد که به کاربر ارائه می شوند.

دارای لوازم جانبی های شامل لنز تلفوتو °9 x °12، باتری یون لیتیومی قابل شارژ اضافی برای افزایش زمان اندازه گیری، شارژر باتری برای بهینه سازی زمان شارژ، گلس محافظ لنز در برابر گرد و غبار و خراش، نوار چسب برای سطوح لخت به طول 10 متر و مقاوم تا دمای 250 درجه سانتی گراد، نشانگر ε برای تعیین خودکار میزان انتشار و دمای منعکس شده، نرم افزار PC برای تجزیه، تحلیل و گزارش داده ها، کالیبراسیون ISO دما در چندین نقطه دمایی، دما و رطوبت سنج testo 605i و کلمپ متر testo 770-3 می باشد که کاربر می تواند در صورت نیاز آن ها را از کمپانی متروتیک تهیه نماید.

0 ديدگاه براي ترموویژن اتصال به موبایل

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *