1 1

دماسنج و رطوبت سنج UT332 Plus برند یونیتی از جمله محصولات جدید این کمپانی با دقت اندازه گیری بالا و عملکرد ثابت و قابل اطمینان جهت اندازه گیری دما و رطوبت می باشد. در واقع این محصول ترکیبی از دو دستگاه می باشد. مصرف باتری این دستگاه بسیار کم بوده و دقت اندازه گیری بسیار بالایی دارد. این محصول قابلیت اندازه گیری دما با از 20-  تا 70 درجه سلسیوس با دقت  ±0.3℃  را دارد. شما می توانید دما را بر حسب درجه سلسیوس و فارنهایت اندازه گیری نمائید. قابلیت اندازه گیری رطوبت محیطی از 0 تا 100 درصد با دقت اندازه گیری ±2%RH  و رزولوشن 0.1%RH می باشد. از ویژگی های قابل توجه این دستگاه می توان به قابلیت ذخیره داده ها در حافظه داخلی دستگاه تا 999 داده با قابلیت بازخوانی و حذف داده ها ؛ مدت زمان پاسخ 1 ثانیه ای ؛ ویژگی Data Hold جهت ثابت نگه داشت مقادیر داده ها روی نمایشگر ؛ تنظیم بازه زمانی جهت ذخیره خودکار داده ها ؛ پورت USB ؛ نمایشگر بزرگ LCD همراه با نور پس زمینه جهت سهولت کار در محیط های تاریک و حالت خواب جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری اشاره کرد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 80 رای Book

دماسنج و رطوبت سنج های سری UT330 Plus  برند یونیتی در دو مدل UT331 Plus  و UT332 Plus   ارائه می شود. در واقع تفاوت این دو مدل در دقت اندازه گیری و قابلیت ذخیره داده ها در حافظه داخلی دستگاه می باشد. در مدل UT332 Plus   قابلیت ذخیره داده ها تا 999 داده است و در مدل UT331 Plus  تا 299 داده می باشد. دماسنج و رطوبت سنج UT332 Plus  برند یونیتی ابزاری دقیق با دقت و رزولوشن اندازه گیری بالا جهت اندازه گیری سریع و دقیق دما و رطوبت محیطی می باشد. این محصول دارای تاییدیه های CE و RoHS جهت تضمین ایمنی و کیفیت کالا می باشد و به کاربر این امکان را می دهد با اطمینان خاطر از ایمنی و کیفیت این محصول را خریداری نماید. این محصول دارای نرم افزار کامپیوتری نیز می باشد که شما می توانید داده های ذخیره شده خود را از طریق اتصال کابل USB این دستگاه به کامپیوتر انتقال داده و با استفاده از نرم افزار مخصوص آنها را آنالیز نمائید. شما می توانید زمان ثبت خودکار دما و رطوبت را تنظیم نمائید. از دیگر ویژگی های قابل توجه این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد: تنظیم اندازه گیری جبرانی در اندازه گیری دما ، رطوبت ، دما نقطه شبم و دما حباب مرطوب ؛ نمایش مقادیر MAX/MIN ؛ قابلیت تنظیم بازه زمانی فعال شدن حالت خواب ؛ قابلیت خاموش و روشن کردن دستی نور پس زمینه نمایشگر توسط کاربر. زمان پاسخ این دستگاه بسیار کوتاه و معادل 1 ثانیه می باشد که به کاربر این امکان را می دهد در کوتاهترین زمان ممکن پس از روشن کردن دستگاه پارامتر مورد نظر خود را اندازه گیری کند. شما می توانید از دماسنج و رطوبت سنج  UT332 Plus  برند یونیتی در کارخانه ها ؛ آزمایشگاه ها ؛ موسسات تحقیقاتی ؛ مراکز درمانی ؛ مراکز حفاظت محیطی و موارد دیگر استفاده کنید.

 

مشخصات کلی دماسنج و رطوبت سنج محیطی برند یونیتی مدل  UNI-T UT332 Plus:

دماسنج و رطوبت سنج UT332 Plus  برند یونیتی ابزاری دقیق با کارایی بالا جهت اندازه گیری رطوبت و دمای محیطی با قابلیت ذخیره داده های اندازه گیری شده می باشد. منبع تغذیه این دستگاه از چهار عدد باتری 1.5 ولتی R03 تشکیل شده است. جهت حفظ طول عمر دستگاه و صرفه جویی در میزان مصرف باتری، در این محصول از ویژگی نشانگر کاهش باتری و حالت خواب استفاده شده است. که در صورت غیر فعال ماندن دستگاه در بازه زمانی 5 دقیقه تا 60 دقیقه تنظیم شده توسط کاربر ، حالت خواب فعال می شود.


ابعاد این محصول  33.8x54.8x185 میلی متر ،  سایز نمایشگر آن 35.5x26.5 میلی متر ، وزن آن 130 گرم ، و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری است.


دماسنج و رطوبت سنج UT332 Plus  برند یونیتی دارای تاییدیه CE ؛ تاییدیه لوازم الکترونیکی RoHS اروپا و گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی دماسنج و رطوبت سنج محیطی برند یونیتی مدل  UNI-T UT332 Plus:

با استفاده از دماسنج و رطوبت سنج UT332 Plus  برند یونیتی می توانید دما را از 20-  تا 70 درجه سلسیوس با دقت ±0.3℃  و رزولوشن 0.1℃  اندازه گیری نمائید. شما می توانید جهت اندازه گیری دما از هر دو واحد اندازه گیری درجه سلسیوس و فارنهایت استفاده نمائید. قابلیت اندازه گیری رطوبت از 0 تا 100 درصد می باشد و دقت اندازه گیری رطوبت معادل ±2%RH  و روزلوشن اندازه گیری آن برابر با  0.1%RH می باشد. قابلیت ذخیره داده در حافظه داخلی  این دستگاه معادل 999 داده می شود.

0 ديدگاه براي دما و رطوبت سنج محیطی

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *