1 1

 ابزاری سبک، ایمن و کوچک است که قابلیت اندازه گیری دمای اجسام را با سرعت و دقت از فاصله ای معین با وضوح 0.1°C درجه سانتی گراد اندازه گیری را داراست. این دستگاه ها دارای مصرف انرژی بسیار کمی می باشد و مناسب برای استفاده در محیط داخلی و خارجی می باشد. دماسنج UT300A دارای رنج اندازه گیری دما از 18- تا 280 درجه سانتی گراد و از 0 تا 536 درجه فارنهایت با دقت بسیار بالایی می باشد. یک دماسنج لیزری با اشعه مادون قرمز می باشد که اندازه گیری دما را تا حد بسیار زیادی آسان کرده است و مورد استفاده همه افرادی است که به طور روزانه با اندازه گیری دما سروکار دارند مانند پزشکان، پرستاران، متصدیان آزمایشگاه، محققان، پیمان کار ها، تعمیر کار ها، محصلان و حتی عموم مردم. از ویژگی های موثر و پر اهمیت این دستگاه می توان به نمایش کاهش باتری، نور پس زمینه، خاموشی خودکار، انتخاب بین F°C / °، گستره طیف از 8 تا 14 میکرو متر، لیزر 630 تا 670 نانو متر با توان کمتر از 1 میلی وات، لیزر کلاس 2، سرعت اندازه گیری 500 میلی ثانیه، ثابت نگهداشتن داده های خودکار، پوینتر لیزری با قابلیت خاموش و روشن کردن، تنظیم زنگ هشدار کم و زیاد و اندازه گیری مقدار مینیمم / ماکزیمم / زمان واقعی اشاره کرد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 74 رای Book

مشخصات کلی دماسنج مادون قرمز 280 درجه به همراه پوینتر لیزری برند یونیتی مدل UNI-T UT300A :

دماسنج مادون قرمز 280 درجه به همراه پوینتر لیزری برند یونیتی مدل UNI-T UT300A یک دماسنج تفنگی با کیفیت است که مناسب برای استفاده افراد حرفه ای و آماتور می باشد و در صنایع و مشاغل گوناگون پرکاربرد بوده و برای اندازه گیری دمای اجسامی که نزدیک شدن به آن ها خطرناک می باشد بسیار مفید است. از یک باتری 9 ولت 6F22 تغذیه می کند و دارای یک نمایشگر LCD با ابعاد 22 x 22 میلی متر می باشد. این دستگاه به نور پس زمینه صفحه نمایش مجهز شده است که برای مکان های تاریک و یا کم نور طراحی شده است. این دستگاه به پوینتر لیزری مجهز شده است تا کاربر بتواند محل دقیق برای اندازه گیری دما را مشخص کرده و از خطای اندازه گیری جلوگیری شود. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این دستگاه نمایش کاهش باتری می باشد که زمان مناسب برای تعویض باتری را به کاربر متذکر می شود زیرا باتری ضعیف علاوه بر خطا در اندازه گیری موجب خرابی دستگاه نیز می شود. این دستگاه قادر به ثابت نگهداشتن داده ها به صورت خودکار به مدت 8 ثانیه می باشد که زمان کافی برای خواندن داده ها را در اختیار کاربر قرار می دهد. زنگ هشدار این دستگاه در هنگام بالا رفتن درجه حرارت تا حد مشخصی به طور خودکار روشن می شود تا کاربر را از شرایط موجود آگاه کرده و از خطرات احتمالی جلوگیری کند.

ابعاد این دستگاه برابر 40 x 108 x 153 میلی متر، وزن دستگاه به همراه باتری برابر با 185 گرم و رنگ آن قرمز و خاکستری است.

دماسنج مادون قرمز 280 درجه به همراه پوینتر لیزری برند یونیتی مدل UNI-T UT300A دارای درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی دماسنج مادون قرمز 280 درجه به همراه پوینتر لیزری برند یونیتی مدل UNI-T UT300A :

دماسنج مادون قرمز 280 درجه به همراه پوینتر لیزری برند یونیتی مدل UNI-T UT300A می تواند دما را از 18- تا 280 درجه سانتی گراد و از 0 تا 536 درجه فارنهایت با دقت ±2.0% اندازه گیری نماید و دارای مشخصات ویژه نمایش کاهش باتری، نور پس زمینه، خاموشی خودکار، انتخاب بین F°C / °، گستره طیف از 8 تا 14 میکرو متر، لیزر 630 تا 670 نانو متر با توان کمتر از 1 میلی وات، لیزر کلاس 2، سرعت اندازه گیری 500 میلی ثانیه، ثابت نگهداشتن داده های خودکار، پوینتر لیزری با قابلیت خاموش و روشن کردن، تنظیم زنگ هشدار کم و زیاد و اندازه گیری مقدار مینیمم / ماکزیمم / زمان واقعی است.

0 ديدگاه براي دماسنج لیزری 280 درجه

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *