1 1

دماسنج لیزری غیر تماسی 420 درجه UT301A Plus برند یونیتی از سری محصولات جدید کمپانی یونیتی است که دوام بالایی دارد و علاوه بر کاربرد آسان دارای دقت بالا، انرژی بسیار بالا (95٪) ، و تکرارپذیری بالا می باشد. این دماسنج دربرابر سقوط از ارتفاع یک متری مقاوم می باشد. و ابزاری مناسب جهت کار در محیط های صنعتی و کارگاهی به شمار می رود. این دستگاه با اندازه گیری میزان انرژی مادون قرمز ساطع شده از سطح هدف، دمای سطح را بدون نیاز به تماس فیزیکی تعیین می کند. دماسنج UT301A Plus را می توان در توزیع برق ، بازرسی تجهیزات حمل و نقل ، تهویه مطبوع ، نگهداری تجهیزات ، سیستم های HVAC ، عیب یابی خودرو و زمینه های دیگر به راحتی استفاده کرد. با استفاده از این دماسنج لیزری می توان دما سطوح مختلف را بر حسب درجه سلسیوس در محدوده 32-  تا 700 درجه و با دقت ±1.5℃ و بر حسب درجه فارنهایت در محدوده 25.6-  تا 1292 درجه فارنهایت و با دقت  ±3.0℉  اندازه گیری کرد. علاوه براین قابلیت انتخاب واحد اندازه گیری دما در دو حالت °C و °F برای کاربر فراهم شده است. مدت زمان پاسخگویی یا مدت زمان واکنش این دماسنج کمتر از 250 میلی ثانیه می باشد که به شما کمک می کند تا به سرعت ناهنجاری ها و مشکلات به وجود آمده را پیدا کنید. 



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 79 رای Book

علاوه بر این، می توانید 5 مجموعه از مقادیر ضریب انتشار را از پیش تنظیم کرده و ذخیره کنید و سریعاً میزان انتشار را با توجه به سطوح مختلف تغییر دهید تا نتایج دقیق تری بدست آورید. زنگ هشدار صوتی و نوری به کار رفته در این دماسنج را می توان مطابق با آستانه درجه حرارت بالا و پایین تنظیم کرد. از جمله ویژگی مهم و قابل توجه دماسنج لیزری غیر تماسی 420 درجه UT301A Plus برند یونیتی می توان به موارد زیر اشاره کرد: نسبت DS 1: 12 جهت سنجش دقیق دما در گسترده وسیعی از نقاط دمایی اشاره کرد. علاوه براین، نمایش مقادیر MAX /MIN / AVG/ DIFF ؛ ویژگی DATA HOLD جهت ثابت نگه داشتن مقادیر اندازه گیری شده روی نمایشگر ؛ نمایشگر رنگی EBTN با وضوح تصویر و کنتراست بسیار بالا که موجب خوانایی دقیق تر مقادیر اندازه گیری شده می شود ؛ قابلیت تنظیم ضریب انتشار متناسب با نوع جسم هدف ؛ آلارم صوتی و نوری با قابلیت تنظیم محدوده آلارم توسط کاربر ؛ قابلیت قفل کردن اندازه گیری انجام شده روی نمایشگر ؛ قابلیت ذخیره سازی داده ها به همراه اطلاعات مربوط به تاریخ و زمان ذخیره سازی ؛ و قابلیت تنظیم زمانبندی برای اندازه گیری از دیگر مشخصه های فنی قابل توجه این محصول می باشد. علاوه براین جهت صرفه جویی در میزان شارژ باتری و حفظ طول عمر دستگاه، در این دماسنج لیزری از ویژگی نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار استفاده شده است. بدنه این دستگاه محکم بوده و در برابر سقوط از ارتفاع یک متری مقاوم است. شما می توانید در صورت نیاز به نصب دستگاه روی دیوار از سوراخ نصب سه پایه تعبیه شده در پشت این دماسنج لیزری جهت نصب استفاده کنید

مشخصات کلی دماسنج لیزری غیرتماسی 420 درجه برند یونیتی مدل UNI-T UT301A Plus: 

دماسنج لیزری غیر تماسی 420 درجه UT301A Plus برند یونیتی ابزاری محکم با بدنه مقاوم و دقت اندازه گیری بالا جهت اندازه گیری دقیق و سریع دما می باشد. در این دستگاه از یک عدد باتری 9 ولتی استفاده شده است و جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری و حفظ طول عمر دستگاه، کمپانی یونیتی در طراحی این دستگاه از ویژگی اخطار کاهش باتری و خاموشی خودکار استفاده کرده است که در صورت غیر فعال بودن دستگاه به مدت 15 ثانیه به طور خودکار می شود. در صورت استفاده مستمر و بدون وقفه از این دماسنج لیزری، طول عمر باتری آن بیشتر از 9 ساعت خواهد بود. صفحه نمایش به کار رفته در این محصول از نوع Color EBTN و رنگی می باشد که مقادیر اندازه گیری شده و جزئیات اندازه گیری را با استفاده از رنگ های مختلف نشان می دهد. این ویژگی به خوانایی بهتر مقادیر اندازه گیری شده و سهولت استفاده از دستگاه در محیط های تاریک کمک بسزایی کرده است. بدنه این دماسنج در برابر سقوط از ارتفاع یک متری مقاوم می باشد.
ابعاد این دستگاه 48 x 74 x 160 میلی متر، سایز صفحه نمایش EBTN رنگی آن 30 x 30 میلی متر، وزن آن 204 گرم و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری است.
دماسنج لیزری غیر تماسی 420 درجه UT301A Plus برند یونیتی دارای تاییدیه CE ؛ تاییدیه ایمنی لوازم الکترونیکی RoHS ؛ و همچنین گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول موردنظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی دماسنج لیزری غیرتماسی 420 درجه برند یونیتی مدل UNI-T UT301A Plus: 

با استفاده از دماسنج لیزری غیر تماسی 420 درجه UT301A Plus برند یونیتی می توان دما را در هر دو واحد اندازه گیری درجه سلسیوس و فارنهایت از رنج 32-  تا 420 درجه سلسیوس با دقت ±1.5℃ ،  و از رنج  25.6-  تا 788 درجه فارنهایت با دقت  ±3.0℉  اندازه گیری کرد. تکرارپذیری یا قابلیت اطمینان بازآزمایی دمای اندازه گیری شده توسط این دماسنج معادل ±0.7°C  یا  ±0.7% می باشد.
نسبت فاصله تا نقطه هدف (D: S) در این دستگاه 12:1 می باشد که گستره وسیعی از نقاط اندازه گیری را پوشش می دهد و مدت زمان پاسخگویی این دستگاه کمتر از 250 میلی ثانیه است. قابلیت تنظیم ضریب انتشار متناسب با نوع جسم هدف در این دستگاه از رنج 0.1 تا 1.0 قابل تنظیم می باشد. لیزر به کار رفته در این دستگاه از نوع کلاس 2 با طول موج 630 تا 670 نانو متر است که توان آن تا 1 میلی وات است. گستره واکنش طیفی در این دستگاه از 8 تا 14 میکرومتر است.
از دماسنج لیزری غیر تماسی 420 درجه UT301A Plus برند یونیتی می توان در محیط های کاری با دمای 0 تا 50 درجه سلسیوس و رطوبت نسبی کمتر از 90 درصد استفاده کرد. دمای محیطی موردنیاز جهت نگهداری از دستگاه از 20-  تا 65 درجه سلسیوس و رطوبت نسبی کمتر از 90 درصد است. 

0 ديدگاه براي دماسنج لیزری غیرتماسی 420 درجه

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *