1 1

12%

متر لیزری دوربین دار 548 متر  LM600 برند یونیتی از سری محصولات جدید و پیشرفته این کمپانی با قابلیت اندازه گیری دقیق ارتفاع ، فاصله ، زاویه و سرعت می باشد. از جمله ویژگی های برجسته این دستگاه نسبت به سایر مترهای لیزری قابلیت اندازه گیری سرعت و باتری مصرف کم می باشد. علاوه براین، لیزر به کار رفته در این دستگاه از نوع پالسی می باشد که به چشم آسیبی نمی رساند. از ویژگی های مهم و قابل توجه این دستگاه می توان به قابلیت های زیر اشاره کرد: قابلیت اندازه گیری فاصله تا 548.64  متر ؛ ارتفاع تا 228.6 متر ؛ سرعت تا 300 کیلومتر بر ساعت ؛ و قابلیت اندازه گیری زاویه تا  45 ± درجه اشاره کرد. از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه می توان به کاربرد لیزر نوع پالسی ؛ قابلیت بزرگنمایی تا 7 برابر ؛ پورت USB ؛ صفحه نمایشگر LCD ؛ نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار جهت صرفه جویی در مصرف باتری و حفظ طول عمر دستگاه ؛ دقت اندازه گیری بالا ؛ کم مصرف بودن ؛ سرعت اندازه گیری بسیار بالا ؛ باتری لیتیومی با قابلیت شارژ مجدد از طریق پورت USB و طول عمر بالا ؛ وکارکرد بدون سر و صدا اشاره کرد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 48 رای Book

.متر لیزری دوربین دار 548 متر  LM600 برند یونیتی ابزاری دقیق جهت اندازه گیری می باشد. این محصول نوعی دستگاه فوتوالکترونیک می باشد که ترکیبی از تلسکوپ و لیزر جهت اندازه گیری زاویه و مسافت می باشد. از جمله مزایای این محصول دقت بالای اندازه گیری؛ سرعت اندازه گیری بالا ؛ نمایشگر واضح و مدرن ؛ و ذخیره انرژی با استفاده از ویژگی خاموشی خودکار دستگاه می باشد. در این محصول از فناوری های روز دنیا جهت اندازه گیری فاصله و زاویه با دقت بالا اندازه گیری استفاده شده است. تشعشع لیزر این دستگاه بسیار کم بوده و برای چشم مضر نمی باشد. این دستگاه مجهز به تلسکوپ با صفحه نمایش LCD با کیفیت جهت مشاهده مشخصه های فنی پارامتر اندازه گیری شده می باشد.

استفاده از این دستگاه بسیار ساده و راحت می باشد و شما می توانید از طریق نگاه کردن در لنز چشمی این دستگاه مقادیر اندازه گیری شده را به وضوح روی نمایشگر LCD آن مشاهده کنید. تلسکوپ نوری به کار رفته در این دستگاه قابلیت بزرگنمایی تا 7  برابر را برای کاربر فراهم کرده است. این محصول مجهز به خاموشی خودکار جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری نیز می باشد.

در ساخت این دستگاه از پوشش HD با قابلیت ضد پوسیدگی استفاده شده است که موجب بالا بردن کیفیت دستگاه و مقاومت آن شده است.

شما می توانید از این متر لیزری در حوزه های مختلفی از جمله اندازه گیری و نقشه برداری در مهندسی ؛ بازرسی خطوط برق ؛ ساخت و ساز ساختمان ؛ ناوبری ؛ طراحی جنگل ؛ طراحی و برنامه ریزی اینترنتی ؛ گلف و شکار استفاده کنید.

 

مشخصات کلی متر لیزری دوربین دار 548 متر برند یونیتی مدل  UNI-T UT-LM600:

متر لیزری دوربین دار 548 متر  LM600 برند یونیتی ابزاری دقیق با کارایی بالا جهت اندازه گیری سریع و دقیق ارتفاع ، فاصله ، زاویه و سرعت به روش غیر تماسی و با استفاده از لیزر می باشد. لیزر به کار رفته در این دستگاه از نوع پالسی می باشد که برای چشم خطری ندارد.

منبع تغذیه این دستگاه یک عدد باتری لیتیوم 3.7 ولتی 1500 میلی آمپر ساعت می باشد که قابل شارژ بوده و ویژگی هایی چون قابلیت شارژ آسان و مدت زمان طولانی استفاده از دستگاه را برای کاربر فراهم آورده است. مصرف باتری این دستگاه بسیار کم می باشد و کمپانی یونیتی جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری و حفظ طول عمر دستگاه، از ویژگی نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار در این متر لیزری استفاده کرده است. در صورت غیر فعال مانن دستگاه به مدت 20 ثانیه به طور خودکار خاموش می شود. نمایشگر به کار رفته در این دستگاه از نوع LCD می باشد.

این دستگاه مجهز به پورت USB جهت شارژ باتری می باشد و اقلام همراه آن عبارتند از کیف حمل ؛ بند آویز ؛ کابل USB و دفترچه راهنما.

ابعاد این دستگاه  48 x 76 x 114 میلی متر ،  وزن آن 230 گرم، و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری است.

متر لیزری دوربین دار 548 متر  LM600 برند یونیتی دارای تاییدیه CE می باشد و دارای گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی متر لیزری دوربین دار 548 متر برند یونیتی مدل  UNI-T UT-LM600:

با استفاده از متر لیزری دوربین دار 548 متر  LM600 برند یونیتی می توان ارتفاع ، فاصله ، زاویه و سرعت به روش غیر تماسی و با استفاده از لیزر نوع پالسی آن اندازه گیری کرد. لیزر به کار رفته در این دستگاه آسیبی به چشم انسان نمی رساند.

با استفاده از این متر لیزری می توان فاصله را  از 4.572  تا  548.64 متر با دقت ±1yd ± DX 0.2% ؛ ارتفاع را  تا 228.6 متر با خطا ارتفاع ±0.5yd ؛ سرعت را تا 300 کیلومتر بر ساعت ؛ و زاویه تا 45± درجه با خطا زاویه ±1°  درجه اندازه گیری کرد. قابلیت زوم 7 برابری نیز برای کاربر فراهم شده است. کالیبراسیون هدف در این دستگاه معادل  25 میلیمتر است.

از ویژگی های ایمنی این دستگاه می توان به استفاده از لیزر نوع پالسی اشاره کرد که برای چشم انسان بی خطر است. علاوه بر این در ساخت این دستگاه از پوشش HD استفاده شده است که از دستگاه در برابر پوسیدگی محافظت می کند.

جهت استفاده بهینه از دستگاه و کسب نتایج دقیق بهتر است در هوای آفتابی از این متر لیزری استفاده کنید ؛ هدف موردنظرتان واضح باشد ؛ سطح هدف موردنظر برق باشد ؛ هوا صاف و بدون آلودگی باشد ؛ و میزان رفلکس سطح هدف بالا باشد.

0 ديدگاه براي دوربین لیزری و تلسکوپی

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *