1 1

تستر هوشمند قطعات SMD (خازن و مقاومت) برند مستک مدل MASTECH MS8910A یک ابزار کوچک، بسیار مناسب و دستی است که توسط باتری تغذیه می شود و مخصوص اندازه گیری قطعات SMD (Surface Mounting Device ) به معنای قطعات نصب سطح می باشد، که علاوه بر دیود که یک قطعه SMD است قادر به اندازه گیری مقاومت و خازن از نوع تراشه نیز می باشد. تستر MS8910A دارای 2 بازو می باشد که به منظور اندازه گیری پارامتر های مختلف، قطعات الکترونیکی باید در میان این بازو ها قرار داده شوند تا دستگاه قادر به اندازه گیری باشد. این دستگاه قادر به اندازه گیری مقادیر مقاومت از 300 اهم تا 30 مگا اهم و خازن از 3 نانو فاراد تا 30 میلی فاراد می باشد که از دقت بسیار بالایی برخوردار است.از ویژگی های منحصر به فرد و قابل ذکر این دستگاه شامل ثابت نگهداشتن داده ها، نمایش تا عدد 3000، خاموشی خودکار، نمایش کاهش باتری، تست پیوستگی و اتصال کوتاه، رنج خودکار، بررسی ولتاژ باز دیود 4.0 ولت، جریان تست دیود 1.3 میلی آمپر و بوق هشدار ممتد برای مقاومت کمتر از 30 اهم می باشد.

 



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 63 رای Book

تستر هوشمند قطعات SMD (خازن و مقاومت) برند مستک مدل MASTECH MS8910A ابزاری سبک، ایمن و قابل حمل است که در بسیاری از مشاغل کاربرد دارد مانند بیمارستان ها، کارخانه ها، شرکت ها، مراکز تولید و توزیع برق، مراکز ساخت وسایل الکترونیکی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه ها.

مشخصات کلی تستر هوشمند قطعات SMD (خازن و مقاومت) برند مستک مدل MASTECH MS8910A:

تستر هوشمند قطعات SMD (خازن و مقاومت) برند مستک مدل MASTECH MS8910A دارای دو بازوی پنس مانند است که به منظور راحتی در اندازه گیری قطعات روی برد های الکتریکی ساخته و عرضه بازار شده است که موجب افزایش سرعت و دقت اندازه گیری نیز شده است. منبع تغذیه این دستگاه یک باتری 3 ولت CR2032 است و همچنین دارای یک صفحه نمایش LCD با قابلیت نمایش تا عدد 3000 می باشد. این دستگاه به قابلیت خاموشی خودکار مجهز شده است و در صورت عدم استفاده تا چند دقیقه به طور خودکار خاموش می شود که این امر موجب کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر باتری می شود. زنگ هشدار موجود در این دستگاه هنگام افت مقاومت تا کمتر از 30 اهم به طور ممتد روشن خواهد شد که به منظور آگاهی کاربر از شرایط موجود تعبیه شده است و خطرات و خصارات احتمالی را کاهش می دهد. این دستگاه به نمایش کاهش باتری مجهز شده است که زمان مناسب تعویض باتری را به کاربر یادآوری می کند زیرا باتری ضعیف موجب خرابی دستگاه و همچنین خطا در اندازه گیری می شود.

ابعاد این دستگاه برابر 20 x 32 x 175 میلی متر، وزن دستگاه برابر با 48 گرم و رنگ آن سبز و مشکی است.

تستر هوشمند قطعات SMD (خازن و مقاومت) برند مستک مدل MASTECH MS8910A دارای گواهینامه های CE / ETL / RoHS و درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی تستر هوشمند قطعات SMD (خازن و مقاومت) برند مستک مدل MASTECH MS8910A:

تستر هوشمند قطعات SMD (خازن و مقاومت) برند مستک مدل MASTECH MS8910A می تواند پارامتر های مقاومت از 300 اهم تا 30 مگا اهم با دقت ±(1.0 %+2) و خازن از 3 نانو فاراد تا 30 میلی فاراد با دقت ±(2.0 %+3) اندازه گیری نماید.

تستر هوشمند قطعات SMD (خازن و مقاومت) برند مستک مدل MASTECH MS8910A دارای امکاناتی از قبیل ثابت نگهداشتن داده ها، نمایش تا عدد 3000، خاموشی خودکار، نمایش کاهش باتری، تست پیوستگی و اتصال کوتاه، رنج خودکار، بررسی ولتاژ باز دیود 4.0 ولت، جریان تست دیود 1.3 میلی آمپر و بوق هشدار ممتد برای مقاومت کمتر از 30 اهم می باشد

0 ديدگاه براي تستر SMD پنسی

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *