1 1

تستر روغن خوراکی و سرخ کردنی 200 درجه برند تستو مدل TESTO 270 ابزاری است که به راحتی، به سرعت و با اطمینان کیفیت روغن پخت و پز را تعیین می کند. برای این کار، پراب دستگاه در روغن قرار گرفته و مقدار مواد قطبی کل (TPM) اندازه گیری شده را به صورت درصد نشان می دهد. با استفاده از روغن ، TPM افزایش می یابد. برای هر غذای سرخ شده، یک نکته وجود دارد که مصرف زیاد روغن باعث طعم و مزه بهتر آن غذا می شود. اندازه گیری سطح TPM٪ این اطمینان را حاصل می کند که بهینه سازی کیفیت روغن بدون به خطر انداختن نام تجاری روغن ها صورت می پذیرد و روغنی با میزان TPM بیش از 24 می تواند موجب به خطر افتادن سلامتی شود که اندازه گیری منظم با تستر تستو 270 می تواند از این امر جلوگیری نماید. این دستگاه دارای پارت نامبر 05632750 بوده و قادر به اندازه گیری مواد قطبی کل از 0 تا 40 درصد TPM، دما از 40 تا 200 درجه سانتی گراد و از 104 تا 392 درجه فارنهایت با دقت قابل توجهی می باشد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 186 رای Book

تستر روغن خوراکی و سرخ کردنی 200 درجه برند تستو مدل TESTO 270 موجب جلوگیری از تعویض زودهنگام روغن شده و مانع از دور ریختن آن می شود در نتیجه از دور ریختن کالایی بسیار گران قیمت پیش از آن که غیر قابل استفاده باشد، جلوگیری می شود. تستر روغن 270 بسیار جدید بوده و به علت طراحی ارگونومیک خود، از قرار گرفتن مستقیم دست در معرض روغن داغ جلوگیری می کند و این امر موجب جلب توجه بسیاری از کاربران شده است. زنگ هشدار، صفحه نمایش رنگی و  نور پس زمینه صفحه نمایش، ارزیابی کیفیت روغن پخت و پز را آسان تر می کند. به عبارتی دیگر: رنگ سبز به معنی خوب بودن محتوای TPM، رنگ نارنجی نشان دهنده مقدار TPM مرزی و رنگ قرمز نشان دهنده افزایش بیش از حد TPM می باشد. مقادیر محدوده TPM را می توان به صورت جداگانه با توجه به نظر کاربر نیز تعریف کرد و مانند سایر پیکربندی های ابزار دارای یک PIN  بوده که به وسیله آن از تغییرات سهوی جلوگیری می شود. از دیگر مشخصات کاربردی این دستگاه می توان به سرعت اندازه گیری 30 ثانیه، ثابت نگهداشتن داده ها و کالیبراسیون دستگاه اشاره کرد.

 

مشخصات کلی تستر روغن خوراکی و سرخ کردنی 200 درجه برند تستو مدل TESTO 270 :

یک تستر ایده آل می باشد زیرا دقت بسیار بالایی داشته و بسیار سبک می باشد و این امر باعث کاربرد این دستگاه در بسیاری از مکان ها شده و توانسته توجه بسیاری از کاربران را جلب نماید. این دستگاه از 2 باتری AAA با طول عمر 25 ساعت به طور مداوم تغذیه می کند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش LCD با نمایش داده در 2 خط می باشد که دارای نور پس زمینه بوده و عمل اندازه گیری را در هر محیطی با هر شرایط نوری تسهیل می بخشد. هر دستگاهی پس از گذر مدت زمان خاصی در اثر شرایط محیطی و یا استفاده نادرست از حالت نرمال خارج می شود و نیاز به کالیبراسیون دارد، در نتیجه این دستگاه با دارا بودن قابلیت کالیبراسیون از دستگاه های مشابه خود پیشی گرفته است. این دستگاه دارای هشدار نوری نیز می باشد به گونه ای که میزان TPM موجود در روغن را به صورت رنگ های مختلف نشان داده وکاربر را از وضعیت روغن آگاه می نماید. از طرف دیگر این رنج های رنگی موجود در دستگاه توسط کاربر قابل تنظیم می باشد که از مزایای قابل توجه دستگاه محصوب می شوند.

ابعاد این دستگاه با پراب بسته برابر 50 x 170 x 300 میلی متر، وزن 255 گرم و رنگ آن سفید و خاکستری است.

تستر روغن خوراکی و سرخ کردنی 200 درجه برند تستو مدل TESTO 270 دارای گواهینامه IP65 و EN 13485، درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی تستر روغن خوراکی و سرخ کردنی 200 درجه برند تستو مدل TESTO 270 :

قادر به اندازه گیری مقادیر مواد قطبی کل از 0 تا 40 درصد TPM با دقت ±2.0% TPM، دما از 40 تا 200 درجه سانتی گراد با دقت 1.5°C± و از 104 تا 392 درجه فارنهایت با دقت 1.5°F± می باشد و دارای مزایای کاربردی از جمله تغییر رنج های رنگی اندازه گیری، تنظیم PIN، سرعت اندازه گیری 30 ثانیه، ثابت نگهداشتن داده ها و کالیبراسیون است.

 

لوازم جانبی تستر روغن خوراکی و سرخ کردنی 200 درجه برند تستو مدل TESTO 270 :

دارای لوازمی از جمله کتابچه راهنما، کارت آموزش، پروتکل کالیبراسیون و باتری می باشد که در پک استاندارد دستگاه موجود بوده و همراه دستگاه در اختیار کاربر قرار می گیرد. این دستگاه دارای لوازم جانبی دیگری از قبیل جعبه نگهداری، روغن مرجع برای کالیبراسین و کالیبراسیون کارخانه است که کاربر می تواند در صورت نیاز آن ها را به طور جداگانه از کمپانی متروتیک تهیه نماید.

0 ديدگاه براي تستر روغن خوراکی و سرخ کردنی

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *