1 1

تراز لیزری با برد 30 متر LM570R-I برند یونیتی محصولی دقیق و مقاوم بوده که از جمله ابزارهای ضروری و مفید صنعت ساخت و ساز به شمار می رود. این محصول ابزار ایده آلی برای جهت رفع نیازهای تراز بندی افقی و عمودی جهت پروژه های نیازمند به ترازبندی دقیق در مناطق 2 بعدی به شمار می رود. وزن کم و ابعاد کوچک این محصول موجب سهولت حمل و استفاده از دستگاه در محیط های کاری مختلف و مدت زمان کاری طولانی شده است.برد این تراز لیزری از 15 متر تا 30 متر می باشد.شما می توانید از تراز لیزری LM570R-I یونیتی در دو حالت تراز خودکار و تراز دستی استفاده کنید که رنج تراز خودکار  آن معادل 3°±1° می باشد. سرعت تراز بندی این دستگاه در حالت تراز خودکار 3 ثانیه می باشد. لیزر به کار رفته در این محصول از نوع کلاس 2 می باشد و طول موج آن معادل 635 نانو متر است. زاویه گسترده معادل 110 درجه افقی و 110 درجه عمودی می باشد. دقت تراز بندی افقی و عمودی این تراز لیزری معادل ±3mm/10m می باشد و رنگ نور لیزر آن قرمز است



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 38 رای Book

تراز لیزری از جمله محصولات بسیار ضروری و پر کاربرد صنعت نقشه برداری و ساخت و ساز می باشد که یک نوع ابزار کنترلی متشکل از یک پروژکتور دوار پرتو لیزری است که می توان آن را روی سه پایه قرار داده و تراز بندی کرد. نحوه عملکرد این ابزار به گونه ای است که با توجه به دقت دستگاه تراز می شود و یک پرتو قرمز یا سبز ثابت را در صفحه ای در حدود محور افقی و یا عمودی پیش بینی می کند.

تراز لیزری با برد 30 متر LM570R-I برند یونیتی محصولی دقیق جهت استفاده در نقشه برداری ؛ دکوراسیون منازل ؛ نوسازی ؛ ساخت و ساز ؛ درجه بندی ؛ نصب لوازم برقی ؛ چیدمان مبلمان و لوازم منزل و موارد دیگر طراحی و ساخته شده است.

از ویژگی های قابل توجه این دستگاه می توان به سایز کوچک ؛ حمل آسان ؛ عملکرد ساده دستگاه تنها از طریق یک دکمه ؛ قابلیت ترازبندی خودکار در کمتر از چند ثانیه ؛ قابلیت قفل کردن لیزر ؛ و نور لیزری شفاف و واضح به رنگ قرمز  اشاره کرد. شما می توانید با استفاده از سوراخ تعبیه شده در پشت این دستگاه آن را به راحتی روی سه پایه نصب کنید.

 

 

مشخصات کلی تراز لیزری با برد 30 متر برند یونیتی مدل  UNI-T LM570R-I:

تراز لیزری با برد 30 متر LM570R-I برند یونیتی ابزاری دقیق با کارایی بالا جهت تراز نواحی مختلف به صورت خودکار و دستی می باشد.

منبع تغذیه این دستگاه از دو عدد باتری 1.5 ولتی تشکیل شده است که قابلیت کارکرد بیشتر از 12 ساعت را دارد.

ابعاد این محصول  75 x 65 x 75.5 میلی متر ،  وزن آن 260 گرم ، و رنگ دستگاه سفید و خاکستری است.

تراز لیزری با برد 30 متر LM570R-I برند یونیتی دارای تاییدیه CE ؛ تاییدیه لوازم الکترونیکی RoHS اروپا ؛ و تاییدیه FCC امریکا می باشد. علاوه براین دارای گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید نیز می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی تراز لیزری با برد 30 متر برند یونیتی مدل  UNI-T LM570R-I:

با استفاده از تراز لیزری با برد 30 متر LM570R-I برند یونیتی می توانید به راحتی در دو حالت خودکار و دستی به راحتی تراز بندی کنید.

سرعت ترازبندی در حالت تراز خودکار معادل 3 ثانیه است. در حالت تراز خودکار نباید پاندول دستگاه را قفل کنید. چنانچه حد تراز از رنج 3°±1°  تراز خودکار فراتر رود خط لیرز به سرعت با فرکانس 0.5 ثانیه چشمک می زند تا به کاربر یادآوری کند دستگاه در حالت تراز خودکار قرار دارد. در حالت تراز دستی پاندول دستگاه باید در حالت قفل شده قرار بگیرد. در حالت دستی می توانید خط لیزر را در زوایای مختلف تنظیم کنید. در حالت تراز دستی خط لیرز به سرعت با فرکانس 5 ثانیه چشمک می زند تا به کاربر یادآوری کند دستگاه در حالت تراز دستی قرار دارد. در حالت تراز دستی ، تراز خودکار غیر فعال می شود.

برد این تراز لیرزی از 15 متر تا 30 می باشد و نوع لیزر به کار رفته در آن 1V1H و از کلاس لیزر 2 است. طول موج لیزر این دستگاه برابر با 635 نانو متر است. توان منبع نوری این دستگاه معادل 10 میلی می باشد. زاویه گسترده معادل 110 درجه افقی و 110 درجه عمودی و دقت تراز افقی و عمودی معادل ±3mm/10m می باشد.شما می توانید از تراز لیزری با برد 30 متر LM570R-I برند یونیتی در دمای محیطی 10- تا 40 درجه سلسیوس استفاده کنید و در دمای محیطی 20-  تا 70 درجه سلسیوس دستگاه را ذخیره و نگهداری کنید.

0 ديدگاه براي تراز لیزری با برد 30 متر

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *