1 1

10%

اهم متر True RMS دیجیتال 220 اهم UT61E+ برند یونیتی از سری محصولات جدید کمپانی یونیتی می باشد که طبق الزامات گواهینامه های CE ؛ ETL ؛ RoHS طراحی و ساخته شده است و دارای عملکردهای متعددی از جمله اندازه گیری ولتاژ AC/DC ؛ جریان AC/DC ؛ مقاومت ؛ ظرفیت خازنی ؛ فرکانس ؛ و انجام تست دیود و پیوستگی می باشد. از ویژگی های مهم و قابل توجه این دستگاه می توان به قابلیت اندازه گیری مقاومت تا 220  مگا اهم ؛ ولتاژ  AC تا 1000 ولت ؛ جریان AC/DC تا 20 آمپر ؛ ظرفیت خازنی تا 220 میلی فاراد ؛ ولتاژ DC تا 1000 ولت ؛ و فرکانس تا 220 مگا هرتز  اشاره کرد. از دیگر ویژگی های برجسته این دستگاه می توان به فیلتر پایین گذر LPF جهت اندازه گیری ولتاژ AC ؛ تست ترانزیستور ؛ ردیاب صوتی و نوری برق غیر تماسی ؛ ویژگی True RMS جهت اندازه گیری دقیق جریان و ولتاژ متناوب AC ؛ قابلیت شمارش 22000 ؛ رنج خودکار ؛ قابلیت نمایش ACV+DCV ؛ نمایش بار گراف تا 46 بخش ؛ ثابت نگه داشت مقدار پیک Peak Hold ؛ آلارم صوتی و نوری ؛ ویژگی Data Hold جهت ثابت نگه داشتن مقادیر اندازه گیری شده ؛ نمایشگر با نور پس زمینه ؛ پورت USB ؛ نشانگر اخطار کاهش باتری و خاموشی خودکار اشاره کرد. 



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 41 رای Book

اهم متر True RMS دیجیتال 220 اهم UT61E+ برند یونیتی ابزاری ایمنی و مقاوم می باشد که طبق استاندارد ایمنی دستگاه های اندازه گیری IEC61010 طراحی و ساخته شده است: درجه 2 آلودگی ، CAT III 1000V  و CAT IV 600V . جهت رعایت استانداردهای بین المللی تضمین کیفیت کالا، کمپانی یونیتی در ساخت این محصول از الزامات CE اتحادیه اروپا ؛ ETL آمریکا و کانادا پیروری کرده است. بنابراین شما می توانید با اطمینان از ایمنی و کیفیت این محصول با اطمینان خاطر آن را خریداری نمائید. علاوه براین قاب محافظ این دستگاه از جنس عایق دو جداره می باشد و استحکام دستگاه را برای کاربر تضمین می کند.

ویژگی قابل توجه این محصول قابلیت ثابت نگه داشتن مقدار پیک (مقدار اوج) می باشد. در واقع این محصول دارای دو دکمه Peak Hold جهت ثابت نگه داشتن مقدار پیک و دکمه Data Hold جهت ثابت نگه داشتن داده ها روی نمایشگر می باشد. با استفاده از قابلیت می توانید مقدار اوج مقادیر MIN و MAX را مشاهده کنید. در واقع قابلیت Peak Hold به دستگاه اجازه می دهد تا بالاترین سطح سیگنال را برای مدت زمان مشخصی یا تا زمانی که پیک بالاتر ایجاد شود به کاربر نمایش دهد. این ویژگی بسیار مفید است زیرا به کاربر این امکان را می دهد که همزمان با نظارت بر سطح سیگنال فعلی این را نیز بفهمد که مقدار پیک کجا و چگونه ایجاد می شود. آگاهی از محل تشکیل مقادیر پیک امکان تنظیم راحت تر فرآیندهای پردازشی و همچنین تنظیمات دقیق تر سطح ورودی و خروجی را روی ابزار دیگر فراهم می کند.

پهنای باند این اهم متر از 40 هرتز تا 10 کیلو هرتز می باشد و مجهز به آلام صوتی و نوری است. قابلیت نمایش ACV+DCV ؛ قابلیت انجام تست دیود و تست پیوستگی همراه با آلارم صوتی ؛ محافظت در برابر اضافه بار ؛ قابلیت اندازه گیری دوره کاری Duty Cycle از 0.1 تا 99.9 درصد ؛ نشانگر هشدار اضافه بار ؛ سرعت اندازه گیری 2 تا 3 بار در ثانیه ؛ و هشدار صوتی و نوری ردیابی برق غیر تماسی NCV از دیگر ویژگی های قابل توجه این دستگاه می باشد. علاوه بر این شما میتوانید با استفاده از ویژگی Relative Mode آخرین مقدار اندازه گیری شده را از مقدار در حال اندازه گیری کسر کرده و حاصل آن را مشاهده کنید. از دیگر قابلیت های برجسته این دستگاه می توان به قابلیت اندازه گیری مقادیر حداقل و حداکثر MAX/MIN اشاره کرد .

 

مشخصات کلی اهم متر True RMS دیجیتال 220 اهم یونیتی مدل UNI-T UT61E+  :

اهم متر True RMS دیجیتال 220 اهم UT61E+ برند یونیتی ابزاری دقیق و با کارایی بالا جهت تست سریع و دقیق جریان و ولتاژ AC/DC، مقاومت، ظرفیت خازنی ، فرکانس، و انجام تست دیود و پیوستگی می باشد.

در این دستگاه از چهار عدد باتری 1.5 ولتی R03 به عنوان منبع تغذیه استفاده شده است. جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری و حفظ طول عمر دستگاه، از ویژگی نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار استفاده شده است که درصورت غیرفعال ماندن دستگاه به مدت 15 دقیقه به حالت خواب می رود. در صورت کاهش میزان باتری به زیر محدوده تعیین شده اخطار کاهش باتری فعال شده و به کاربر اجازه می دهد در زمان مناسب باتری را تعویض کند. صفحه نمایش به کار رفته در این دستگاه از نوع LCD ، بزرگ و دارای نور پس زمینه می باشد که موجب سهولت انجام کار در محیط های کم نور و تاریک می شود.

اقلام همراه این محصول شامل پراب دما ؛ سوکت چند کاره ؛ کابل USB ؛ تست لید با روکش طلا ؛ و دفترچه راهنما می باشد.

ابعاد این اهم متر معادل  50 x 90 x 190 میلی متر ، وزن آن 350 گرم ، و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری است.

اهم متر True RMS دیجیتال 220 اهم UT61E+ برند یونیتی دارای تاییدیه CE اتحادیه اروپا، تاییدیه های ایمنی لوازم الکترونیکی از جمله تاییدیه RoHS اروپا ؛ ETL آمریکا و کانادا ؛ CAT IV 600V و CAT III 1000V  می باشد و دارای گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید نیز می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی اهم متر True RMS دیجیتال 220 اهم یونیتی مدل UNI-T UT61E+  :

با استفاده از اهم متر True RMS دیجیتال 220 اهم UT61E+ برند یونیتی می توانید ولتاژ DC را تا 1000 ولت و با دقت ±(0.8%10)  ؛ ولتاژ AC را  تا 1000 ولت با دقت ±(0.05%5)  ؛ جریان DC را تا 20 آمپر با دقت ±(0.8%10)  ؛ جریان AC  را تا 20 آمپر با دقت ±(0.5%10)  اندازه گیری کنید.

علاوه براین می توانید مقاومت را تا 220 مگا اهم با دقت ±(0.5%10) ؛  فرکانس را تا 220 مگا هرتز با دقت ±(0.01%5)  ؛ و خازن را تا 220 میلی فاراد با دقت  ±(3%5)  به راحتی محاسبه کنید. قابلیت اندازه گیری دوره کاری Duty Cycle از0.1  تا 99.9 درصد با دقت ±(2%5)  نیز برای کاربر فراهم شده است.

قابلیت نمایش ACV+DCV ؛ قابلیت شمارش تا 22000 مقدار ؛ فیلتر پایین گذر LPF جهت اندازه گیری ولتاژ AC ؛ تست ترانزیستور ؛ آلارم صوتی و نوری شناسایی برق غیر تماسی NVC ؛ اندازه گیری مقادیر حداکثر و حداقل MAX/MIN/REL ؛ ویژگی True RMS جهت اندازه گیری دقیق جریان و ولتاژ متناوب AC ؛ نمایش خودکار پلاریته ؛ کلید چرخشی بزرگ جهت انتخاب عملکرد و رنج موردنظر ؛ رنج خودکار Auto Range جهت انتخاب خودکار رنج مناسب با بهترین رزولوشن؛ ثابت نگه داشت مقدار پیک Peak Hold ؛ ویژگی Data Hold جهت ثابت نگه داشتن مقادیر اندازه گیری شده روی نمایشگر ؛ نمایش بار گراف تا 46 بخش جهت مشاهده سریع نتایج تست های انجام شده ؛ و سرعت اندازه گیری 2 تا 3 بار در ثانیه از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه می باشد. قابلیت انجام تست دیود و تست پیوستگی نیز برای کاربر فراهم شده است. در خصوص تست پیوستگی اگر مقاومت مورد آزمایش کمتر از 50 اهم باشد ، آلارم صوتی به طور مداوم به صدا در می آید. اگر مقاومت مورد آزمایش بیشتر از 70 اهم باشد ، آلارم صوتی به صدا در نمی آید.

از اهم متر True RMS دیجیتال 220 اهم UT61E+ برند یونیتی می توان در دمای محیطی 0 تا 40 درجه سلیسوس و با رطوبت کمتر مساوی 75 درصد برای دما 0 تا 30 درجه و رطوبت کمتر مساوی 50 درصد برای دما 30 تا 40 درجه استفاده کرد . دمای محیطی 10-  تا 50  درجه سلسیوس جهت ذخیره و نگه داری آن می باشد.

0 ديدگاه براي ولت متر True RMS دیجیتال

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *