1 1

اهم متر جیبی UT136C Plus نسل جدید مولتی متر های دیجیتال کمپانی یونیتی می باشد که با طراحی صنعتی جدید آن مقاومت این محصول را در برابر سقوط از ارتفاع دو متری تضمین می کند. قابلیت های متنوع این دستگاه شامل اندازه گیری دما در محدوده 40-  تا 1000 درجه سانتیگراد ؛ اندازه گیری جریان  AC/DC تا 10 آمپر و ولتاژ  AC/DC تا 1000 ولت ؛ ظرفیت خازنی تا 40 میلی فاراد ، مقاومت تا 40 مگا اهم ، و فرکانس از 400 هرتز تا 40 میلی هرتز می باشد که آن را به ابزاری مناسب جهت مصارف شهری و صنعتی برای برقکاران و تکنسین ها حوزه HVAC مبدل کرده است. از دیگر ویژگی های مهم این اهم متر جیبی می توان به موارد زیر اشاره کرد: سرعت نمونه برداری سریع 4 بار در ثانیه ؛ اندازه گیری سریع خازن معادل 1 میلی فاراد در هر 4 ثانیه ؛ قابلیت تست ترانزیستور ؛ باتری کم مصرف ؛ ثابت نگه داشتن مقادیر اندازه گیری شده روی نمایشگر با استفاده از ویژگیDATA HOLD  ؛ تست دیود و پیوستگی ؛ نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار ؛ صفحه نمایش بزرگ و واضح 4000 رقمی با نور پس زمینه جهت سهولت کار در محیط های تاریک.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 52 رای Book

مولتی متر یا مولتی تستر که با اسامی دیگری چون ولت متر یا اهم متر نیز شناخته می شود ابزاری الکترونیکی برای اندازه گیری می باشد که به شما این امکان را می دهد چندین عملکرد اندازه گیری را توسط یک دستگاه انجام دهید. مولتی متر های انواع مختلفی دارند که نوع دیجیتال آن دارای نمایشگر عددی بوده و در برخی مدل نوار گرافیکی مقادیر اندازه گیری شده را نشان می دهد. مولتی مترهای دیجیتال با هزینه مقرون به صرفه ، دقت بالا و مقاومت فیزیکی قابل توجه امروزه در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارند. مولتی مترهای دیجیتال کمپانی یونیتی در انواع مختلف و مدل های بسیار متعدد تولید می شود و این امکان را برای کاربران خود فراهم ساخته است که متناسب با نوع کاربرد و نیاز خود مناسب ترین مولتی متر را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری نمایند.

اهم متر جیبی UT136C Plus برند یونیتی طبق استاندارهای ایمنی CAT III 1000V, CAT IV600V طراحی و تولید شده است و جهت کار در محیط های کاری سخت مفید می باشد. بدنه این دستگاه از عایق دو جداره ساخته شده و در برابر سقوط از ارتفاع دو متری مقاوم می باشد.

این دستگاه قابلیت تست دما ؛ جریان ، ولتاژ ، مقاومت ، فرکانس و همچنین قابلیت اندازه گیری ترانزیستور را نیز دارد. کاربردهای متعدد این مولتی متر آن را به ابزاری پر کاربرد مبدل کرده است.

 

 

مشخصات کلی اهم متر جیبی یونیتی با قابلیت اندازه گیری دما مدل UNI-T UT136C Plus:

اهم متر جیبی UT136C Plus برند یونیتی از نوع دیجیتال می باشد که جهت اندازه گیری دقیق و سریع جریان ، ولتاژ ، ظرفیت خازنی ، مقاومت ، دما و انجام تست پیوستگی و دیود  طراحی شده است.

صفحه نمایش 4000 رقمی به کار رفته در این دستگاه از نوع LCD و وضوح بسیار بالا همراه با نور پس زمینه جهت سهولت کار در محیط های تاریک می باشد. در این اهم متر از 2 عدد باتری 1.5 ولتی مدل R6 جهت منبع تغذیه استفاده شده است.  به دلیل آن که کم شدن میزان باتری سبب ایجاد خطا در قرائت اطلاعات و در نتیجه سبب شوک الکتریکی و آسیب به کاربر می شود، کمپانی یونیتی در طراحی این محصول از ویژگی نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار دستگاه جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری و اطلاع کاربر از تعویض به موقع باتری استفاده کرده است. باتری این دستگاه دارای حالت ذخیره باتری می باشد و مصرف آن بسیار کم می باشد. طول عمر باتری این مولتی متر بیشتر از 500 ساعت می باشد.

بدنه این دستگاه از عایق دوجداره ساخته شده و در برابر سقوط از ارتفاع دو متری مقاوم بوده و به شما این اطمینان را می دهد به راحتی و در محیط های کاری سخت با اطمینان خاطر ازین محصول استفاده کنید.

اقلام همراه این مولتی متر شامل پراب دما ؛ تست لید ؛ باتری و دفترچه راهنما می باشد.

ابعاد این مولتی متر 53 x 83 x 175 میلی متر، سایز صفحه نمایش آن 36 x 560.5 میلی متر ، وزن آن 330 گرم ، و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری می باشد.

اهم متر جیبی UT136C Plus برند یونیتی طبق استاندارد های CAT IV 600V و CAT III 1000V طراحی و ساخته شده است و دارای گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

 

 

مشخصات فنی و عملکردی اهم متر جیبی یونیتی با قابلیت اندازه گیری دما مدل UNI-T UT136C Plus:

از جمله مشخصه های فنی قابل توجه اهم متر جیبی UT136C Plus قابلیت اندازه گیری دما می باشد. شما می توانید دما را در محدوده 40-  تا 1000 درجه سانتی گراد با دقت ±(1%+4)  و در محدوده 40-  تا 1832 درجه فارنهایت با دقت ±(1.5%+5)  اندازه گیری کنید. قابلیت انتخاب واحد اندازه گیری دما نیز برای کاربر فراهم شده است.

 علاوه بر دما می توانید ولتاژ DC را تا 1000 ولت با دقت ±(0.7%+3) ؛ ولتاژ AC را تا 1000 ولت با دقت ±(1%+3) ؛ جریان DC را تا 10 آمپر با دقت ±(1%+3)  و جریان AC را تا 10 آمپر و با دقت ±(1.2%+5) به راحتی اندازه گیری کنید.

علاوه بر جریان، ولتاژ و دما می توانید مقاومت را تا 40 مگا اهم با دقت ±(0.8%+2) ؛ خازن را تا 40 میلی فاراد با دقت ±(3%+5)  ؛ و فرکانس را از 400 هرتز تا 40 میلی هرتز و با دقت ±(0.1%+4) محاسبه کنید. این دستگاه قابلیت اندازه گیری ترانزیستور را نیز دارد

0 ديدگاه براي اهم متر و دماسنج

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *