1 1

مولتی متر دیجیتال رنج خودکار UT139A برند یونیتی ابزاری دقیق، ساده سبک و در عین حال با کیفیت ساخت این کمپانی با عملکردهای متعددی از جمله قابلیت اندازه گیری ولتاژ AC/DC ؛ جریان AC/DC ؛ و مقاومت می باشد. از ویژگی های مهم و قابل توجه این دستگاه می توان به قابلیت اندازه گیری جریان AC/DC را تا 10 آمپر ؛ ولتاژ  AC/DC تا 600 ولت ؛ مقاومت تا 20 مگا اهم اشاره کرد. علاوه بر این، رنج دستی و رنج خودکار Auto range/Manual range با قابلیت انتخاب توسط کاربر ؛ ویژگی True RMS جهت اندازه گیری دقیق ولتاژ و جریان متناوب AC ؛ اندازه گیری ولتاژ باتری ؛ ردیاب برق غیر تماسی NVC همراه با آلارم صوتی ؛ ویژگی Data Hold چهت ثابت نگه داشتن مقادیر اندازه گیری شده روی نمایشگر ؛ تست دیود و تست مدار باز و بسته همراه با آلارم صوتی ؛ نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار جهت صرفه جویی در مصرف باتری ؛ نمایشگر LED با همراه نور پس زمینه جهت سهولت کار در محیط های کار ؛ و بدنه مقاوم و ایمن از جنس عایق دو جداره از دیگر ویژگی های قابل توجه این دستگاه می باشد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 37 رای Book

مولتی متر دیجیتال رنج خودکار UT139A برند یونیتی ابزاری ایمن و مقاوم می باشد که طبق استاندارد ایمنی دستگاه های اندازه گیری IEC61010 طراحی و ساخته شده است: درجه 2 آلودگی ، CAT III 600V  . کمپانی یونیتی در ساخت این محصول از الزامات CE اتحادیه اروپا ؛ RoHS ؛ و ETL آمریکا و کانادا جهت رعایت استانداردهای بین المللی تضمین کیفیت کالا پیروری کرده است. بنابراین شما می توانید با اطمینان از ایمنی و کیفیت این محصول با اطمینان خاطر آن را خریداری نمائید. علاوه براین بدنه این دستگاه از جنس عایق دو جداره می باشد.

از دیگر ویژگی های مهم و قابل توجه این دستگاه می توان به آلارم صوتی ؛ محافظت در برابر اضافه بار ؛ قابلیت شمارش 2000 مقدار ؛ رنج خودکار Auto Range و دستی Manual range با قابلیت انتخاب توسط ؛ نمایش مقادیر MAX/MIN/REL ؛ تست دیود و تست مدار باز و بسته ؛ آلام صوتی NVC و تست پیوستگی ؛ اندازه گیری دوره کاری Duty Cycle از 0.1 تا 99.9 درصد ؛ کلید چرخشی بزرگ جهت انتخاب عملکرد موردنظر ؛ صفحه نمایش LED با نور پس زمینه جهت سهولت کار با دستگاه در محیط های کم نور و تاریک ؛ نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری و حفظ طول عمر دستگاه اشاره کرد.

مشخصات کلی مولتی متر دیجیتال رنج خودکار برند یونیتی مدل UNI-T UT139A:

مولتی متر دیجیتال رنج خودکار UT139A برند یونیتی ابزاری دقیق با کارایی بالا جهت اندازه گیری سریع و دقیق جریان و ولتاژ AC/DC، و مقاومت می باشد. در این دستگاه از دو عدد باتری 1.5 ولتی R6 استفاده شده است. جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری و حفظ طول عمر دستگاه، از ویژگی نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار استفاده شده است که درصورت غیرفعال ماندن دستگاه به مدت 15 دقیقه خاموشی خودکار فعال می شود. در صورت کاهش میزان باتری به زیر محدوده تعیین شده 2.4 نشانگر  اخطار کاهش باتری فعال شده و به کاربر اجازه می دهد در زمان مناسب باتری را تعویض کند.

اقلام همراه این دستگاه شامل تست لید و دفترچه راهنما می باشد.

ابعاد این دستگاه  48 x 80 x 170 میلی متر ، سایز صفحه نمایش آن 36 x 58 میلی متر ، وزن آن 354 گرم ، و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری است.

مولتی متر دیجیتال رنج خودکار UT139A برند یونیتی دارای تاییدیه CE اتحادیه اروپا، تاییدیه ایمنی لوازم الکترونیکی RoHS ؛ ETL آمریکا و کانادا می باشد. علاوه براین، دارای گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید نیز می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی مولتی متر دیجیتال رنج خودکار برند یونیتی مدل UNI-T UT139A :

با استفاده از مولتی متر دیجیتال رنج خودکار UT139A برند یونیتی ولتاژ DC را تا 600 ولت و با دقت ±(0.5%+2) ؛ ولتاژ AC را تا با دقت ±(1%+3)  ؛ جریان DC را تا 10 آمپر با دقت ±(0.7%+2)  ؛ جریان AC را تا 10 آمپر با دقت ±(1%+3)  اندازه گیری کرد. علاوه بر ولتاژ و  جریان AC/DC می توان مقاومت را تا 20 مگا اهم با دقت ±(1%+2) اندازه گیری کرد. پهنای باند این دستگاه از 45 هرتز تا 400 هرتز می باشد.

از دیگر مشخصه های فنی قابل توجه این مولتی متر پلاریته خودکار ؛ قابلیت شمارش تا 2000 مقدار ؛ اندازه گیری مقادیر MIN/MAX/REL ؛ رنج خودکار Auto Range و رنج دستی Manual range با قابلیت انتخاب برای کاربر ؛ ویژگی Data Hold جهت ثابت نگه داشتن مقادیر اندازه گیری شده روی نمایشگر ؛ کلید چرخشی بزرگ جهت انتخاب عملکرد و رنج موردنظر ؛ قابلیت اندازه گیری دوره کاری Duty Cycle از 0.1 تا 99.9 درصد؛ و ردیاب برق غیر تماسی NCV با آلارم صوتی از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه می باشد.

از مولتی متر دیجیتال رنج خودکار UT139A برند یونیتی می توان در دمای محیطی 0 تا 40 درجه سلیسوس و با رطوبت کمتر مساوی 75 درصد برای محدوده دمایی 0 تا 30 درجه و رطوبت کمتر مساوی 50 درصد برای محدوده دمایی 30 تا 40 درجه استفاده کرد . دمای محیطی 10-  تا 50  درجه سلسیوس جهت ذخیره و نگه داری آن می باشد.

0 ديدگاه براي اهممتر دیجیتال True RMS

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *